ostin huutonetistä lahjakortin kaunushoitolaan
ja soitin + varasin ajan sinne. sitten päätinkin että yritän jos voisi siirtää ajan vähän aikaisemmaksi tai myöhemmäksi samana päivänä.
No soitin sitten ja venäläisittäin suomea puhuva nainen vastasi puhelimeen ja sanoi ettei heillä ole edes mitään varauksia ao.päivälle ja koko hoitola on kiinni koko sen viikon.
Pyysin myyjää perumaan kaupat (hän on myös venäläinen, liekkö itse omistaja) niin hän ei vastannut viesteihini ollenkaan..
voinko tehdä oikeastaan yhtään mitään asialle?
Kommentit (13)
missä tällainen paikka on?
t.kosmetologi
et saa sillä rahojasi takaisin mutta ehkä ne ei pääse pissittämään muita... =(
se oli citydiilin lahjkortti jonka huutonetistä ostin.
ap
Ota pikaisesti yhteyttä huuto.netin ylläpitoon. Todennäköisesti sulkevat tunnuksen. Mene käymään paikanpäällä ilmoitetussa kosmetologin osoitteessa ja jos asia ei selviä, niin rikosilmoitus poliisille. Ja kurkkaapa onko vastaavanlaisia lahjakortteja tarjolla huutiksessa enemmänkin, voisit keskustelupalstalla varoittaa toisiakin huutajia.
ja pyydät jutella omistajan kanssa.Jos homma ei selkene,teet rikosilmoituksen
t.kosmetologi
ps.suosittelen käyttämään yhden naisen hoitoloita..niistä saat varman ja ja parhaan palvelun
ja katson mitä se touhu oikein on.
ap
Jokin aika sitten oli keskustelua aiheesta joko täällä tai huutiksen keskustelupalstalla. Lahjakortin lunastaminen ja yhteydenpito siihen asti sujui, mutta kun tuli aika varata hoito tai mennä hohitoon, niin jopas tuli monella mutkia matkaan. Nimenomaan koskien noita citydeal-kauppoja.
Huutonet myyjä myi ja toimitti sinulle virallisen lahjakortin.
Soititko itse varmasti oikeaan paikkaan? Tai varasitko varmasti ajan oikeasta paikasta? Etkö saa mitään muuta aikaa tilalle, milloin voisit käyttää lahja kortin, kun juuri sen viikon?
palautteita on yhteenäs 88.
Mutta menen käymänä siellä sitten kun palaan itse lomilta.
ap.
joku venäläinen vastasi puhelimeen molemmilla kerroilla.
varatti aika kun sillä viikolla on hoitola kiinni?
varatti aika kun sillä viikolla on hoitola kiinni?
ap
ap