Juhlapaikka HKI/Espoo, 20-30 henkilölle, APUJA KAIVATAAN!!!
Hei,
tietäsisikö joku jotain mukavaa ja sopivan pientä juhlapaikkaa 20-30 henkilölle Helsingissä tai Espoossa? Sellaista joka sopisi talven juhliin.
Kommentit (11)
parista paikasta olen kysellyt, mutta ei ole mitään sellaista "must" paikkaa, että mietin olisiko jotain tilaa jonne voisi sitten hommata oman cateringin.
Ja myös mielellään otan vinkkejä sopivista ravintoloista, viime vuosina on tultu käytyä niin vähän, että on sivistyksessa aukkoja. Laadukas paikka ja pitäisi sopia vähän vanhemmalle porukalle > 35 v.
ap
Pankin talo vaikutti vähnä turhan maalaisromanttiselta, hakusessa ihan kaupunkipaikka kaverijuhlille ja tosiaan talvijuhlat tulossa (perinteisissä kesähäissähän tuo Pakin talo olisi tosi ihana!).
ap
mutta hakusessa astetta rennompi ja modernimpi miljöö kuin Kämp.
Pitää tsekata tuon Tapanilan asema, joskin luulen, että se on jokin asukastalo/kerhotalo tyylinen ja vähän tasokkaampaa etsin, mutta pitää tsekata eli kiitos paljon vinkistä!
ap
koffin museosta Bulevardilla... ihanan holvikaari ja hyvä pitopalvelu...
tsekkaan tuon Koffin museon. Pitää tsekata ettei ole liian fiini, että tunnelmaksi kuitenkin jää enemmän "bileet" kuin coctail juhlat...
kartanot menee tyyliltään vähän liian viralliseen suuntaan ja usein myös vähän liian isoja pienelle porukalle... mutta kiitos ;)
Ei ole moderni, mutta ruoka on hyvää ja paikassa on ihana tunnelma. Suosittelen!
suomenlinnassa kivoja tiloja, näkee vielä netissä varuaustilanteen...
kannattaa kysyä lempipaikasta? siitä itse lähtisin liikkeelle.