Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin väkivaltaisuus

Vierailija
19.06.2011 |

Mistä apua kun pinna palaa monta kertaa päivässä ja nyt olen alkanut helposti antamaan luunappeja, retuuttamaan jäähylle jne. ? :( Tiedän tekeväni väärin ja pyydän tietysti lapsilta anteeksi, mutta kuinka saisin tämän loppumaan.. Voimat vähissä ja olisi kaikille helpompaa jos tappaisin itseni. Rakastan lapsiani yli kaiken ja tämä käytökseni satuttaa meitä kaikkia. En uskalla ottaa esim. neuvolassa puheeksi, jotteivat veisi lapsia minulta pois.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkia apua. Tiedän, että se tuntuu vaikealta, mutta sinun on se tehtävä - kirjoittamalla tänne (vaikka onkin hyvä, että kirjoitit), ei kukaan tule sitä apua sinulle oven taakse tarjoamaan.

Kun itse olin valmis pyytämään apua, en saanut juuri mittän sanottua itkin vain puhelimeen, koska olin niin rikki ja väsynyt. Sainkin ajan todella nopeasti jo seuraavalle viikolle. Soita perheneuvolaan tai kirkon perheasiainkeskukseen (ei ole mitään jeesustelua). Sano, että olet hyvin väsynyt, ärtynyt, vihainen ja tunnet olevasi umpikujassa. Voit myös sanoa miettineesi itsemurhaa. Jos pääset päiväsaikaan menemään esim. perhenvlaan, saat luultavasti ajan nopeasti, mutta voit sanoa jo soittaessasi, että nyt olet jo äärirajoilla, ja pyydät apua miten toimia, jos aikaa joutuu odottamaan kauan.

Itse kerroin miehelle, vasta kun olin saanut ajan psykologille. Ja hänellekin sanoin vain, että tuntuu pahalta, pitää mennä juttelemaan. Myöhemmin myös mieheni ja poikanikin osallistuvat istuntoihin. Psykologi jutteli niin kauniisti poikani kanssa ja kyseli pojan tuntemuksia ja auttoi minua selittämään pojalleni käytöstäni. Vielä nytkin, jos väsymys painaa liikaa päälle ja tunnen taas raivon nostavan päätään, palaan mielessäni noihin keskusteluihin ja saan rauhan. Toivottavasti sinäkin löydät pian avun itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi