Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IIIKKK!!!!!! Mies tulee kohta viikon työreissulta kotiin!!!

Vierailija
18.06.2011 |

Niin ihanaa, niin kova ikävä ollu vieläkin näin 12 vuoden yhdessä olon jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jotkut tekevät ihan töitäkin, kaikilla ei varmaan ole aina pettäminen mielessä. Itsekään en ole pettänyt miestäni työpaikallani.

Vierailija
2/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee työreissulta, etten yhtään odota sitä. Päinvastoin, viikon vittumaisin päivä. Se räpätys alkaa jo kynnyksellä, ku joku risu on ollut pihalla poikittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskin niin mitä sitten? jos en siitä saa tietää ja jos kohtelee mua niin kun tähänkin asti, jos se on pelkkää seksiä niin ihan sama, ei mulle se seksi oo tärkeintä suhteessa vaan se että tunnen itseni tärkeäksi ja rakastetuksi.

Yleensä ne ketkää ekana epäilee pettämistä on sen luontosia että voisivat itse pettää puolisoaan tai jopa jo pettää =)

ap

Vierailija
4/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vielä noin pitkän suhteen jälkeenkin toista odottaa kotiin. Mulla myös aina perhosia vatsassa jälleennäkemisen odotuksesta kun mies on tulossa reissusta kotiin, tai itse olen palaamassa omilta työmatkoiltani. On vaan niin ihanaa päästä siihen oman rakkaan miehen hikiseen kainaloon ja käpertyä halittavaksi.

Vierailija
5/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa se normaali arki että molemmat ollaan kotona yöt. =)

ap

Vierailija
6/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä siinä istut, äkkiä PIMPULIPESULLE!!!!!

Vierailija
7/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskin niin mitä sitten? jos en siitä saa tietää ja jos kohtelee mua niin kun tähänkin asti, jos se on pelkkää seksiä niin ihan sama, ei mulle se seksi oo tärkeintä suhteessa vaan se että tunnen itseni tärkeäksi ja rakastetuksi. Yleensä ne ketkää ekana epäilee pettämistä on sen luontosia että voisivat itse pettää puolisoaan tai jopa jo pettää =) ap

ne ovat vuoren varmasti just niitä lässähtäneitä naisia, jotka pitävät kynsin hampain kiinni siitä miehestä joka on saatu kiikkiin 20kg sitten..ehkä enemmänkin.. Niin ja olen pettänyt miestäni ja vieläpä työpaikallani..

Vierailija
8/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa melkein 30kg =)

Miks aina pitää epäillä pettämistä? Mun mies ei petä ja piste. Enkä petä minäkään.

ap

Vierailija
9/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee aamuyöllä parin viikon reissulta.

Odotan ihan jänskänä, melkein ujostuttaa. :) Mahdanko saada untakaan.

Vierailija
10/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa melkein 30kg =) Miks aina pitää epäillä pettämistä? Mun mies ei petä ja piste. Enkä petä minäkään. ap

voit olla noin varma?? Varmahan se on minunkin rakastajan vaimo siitä ettei hänen mies petä.. Tietäispä vaan mitä muuta se ukko-kulta tekee töissä kuin töitä..

Vierailija
11/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ilman syytä epäillä? Se on sen ajan murhe, jos tapahtuu, mutta jatkuvassa epäilyssä eläminen olisi helvetin epämukavaa.

Ohis

Vierailija
12/13 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku pettää niin ei saa yleistää.

ap

Vierailija
13/13 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti kihelmöi vatsanpohjassa. Tiedän miehen herättävän, kun tulee yöllä viereen.. Eron paras puoli on jälleennäkemisen riemu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän