IIIKKK!!!!!! Mies tulee kohta viikon työreissulta kotiin!!!
Niin ihanaa, niin kova ikävä ollu vieläkin näin 12 vuoden yhdessä olon jälkeen.
Kommentit (13)
kun tulee työreissulta, etten yhtään odota sitä. Päinvastoin, viikon vittumaisin päivä. Se räpätys alkaa jo kynnyksellä, ku joku risu on ollut pihalla poikittain.
oliskin niin mitä sitten? jos en siitä saa tietää ja jos kohtelee mua niin kun tähänkin asti, jos se on pelkkää seksiä niin ihan sama, ei mulle se seksi oo tärkeintä suhteessa vaan se että tunnen itseni tärkeäksi ja rakastetuksi.
Yleensä ne ketkää ekana epäilee pettämistä on sen luontosia että voisivat itse pettää puolisoaan tai jopa jo pettää =)
ap
että vielä noin pitkän suhteen jälkeenkin toista odottaa kotiin. Mulla myös aina perhosia vatsassa jälleennäkemisen odotuksesta kun mies on tulossa reissusta kotiin, tai itse olen palaamassa omilta työmatkoiltani. On vaan niin ihanaa päästä siihen oman rakkaan miehen hikiseen kainaloon ja käpertyä halittavaksi.
alkaa se normaali arki että molemmat ollaan kotona yöt. =)
ap
mitä sä siinä istut, äkkiä PIMPULIPESULLE!!!!!
oliskin niin mitä sitten? jos en siitä saa tietää ja jos kohtelee mua niin kun tähänkin asti, jos se on pelkkää seksiä niin ihan sama, ei mulle se seksi oo tärkeintä suhteessa vaan se että tunnen itseni tärkeäksi ja rakastetuksi. Yleensä ne ketkää ekana epäilee pettämistä on sen luontosia että voisivat itse pettää puolisoaan tai jopa jo pettää =) ap
ne ovat vuoren varmasti just niitä lässähtäneitä naisia, jotka pitävät kynsin hampain kiinni siitä miehestä joka on saatu kiikkiin 20kg sitten..ehkä enemmänkin.. Niin ja olen pettänyt miestäni ja vieläpä työpaikallani..
itseasiassa melkein 30kg =)
Miks aina pitää epäillä pettämistä? Mun mies ei petä ja piste. Enkä petä minäkään.
ap
mies tulee aamuyöllä parin viikon reissulta.
Odotan ihan jänskänä, melkein ujostuttaa. :) Mahdanko saada untakaan.
itseasiassa melkein 30kg =) Miks aina pitää epäillä pettämistä? Mun mies ei petä ja piste. Enkä petä minäkään. ap
voit olla noin varma?? Varmahan se on minunkin rakastajan vaimo siitä ettei hänen mies petä.. Tietäispä vaan mitä muuta se ukko-kulta tekee töissä kuin töitä..
pitää ilman syytä epäillä? Se on sen ajan murhe, jos tapahtuu, mutta jatkuvassa epäilyssä eläminen olisi helvetin epämukavaa.
Ohis
ja jos joku pettää niin ei saa yleistää.
ap
Mukavasti kihelmöi vatsanpohjassa. Tiedän miehen herättävän, kun tulee yöllä viereen.. Eron paras puoli on jälleennäkemisen riemu!
kyllä jotkut tekevät ihan töitäkin, kaikilla ei varmaan ole aina pettäminen mielessä. Itsekään en ole pettänyt miestäni työpaikallani.