Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minulla on mennyt aikoinaan luottotiedot, nyt olen miljonääri. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
18.06.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
2/20 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä rikastuisin (eli voittaisin lotossa) auttaisin kyllä suoraan köyhiä ihmisiä, tietysti lähinnä sellaisia jotka ovat epätoivoisessa tilanteessa olosuhteista ja huonosta onnesta johtuen. Köyhyys ja jatkuva taistelu vie henkisiäkin voimia niin paljon, että jo pienikin summa rahaa, ja tieto siitä että joku välittää ja kannustaa, tekisi mielenterveydelle hyvää ja auttaisi jatkamaan taistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huntteja taskut täynnä ja kuluttaa persaustaan vähän yksinkertaisella VAUVA-sivustolla..............................

vahinko..

Vierailija
4/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin meni aikoinaan luottotiedot ja sen lisäksi raha-asiat ihan sekaisin. Ihan itse sotkin asiani. Kovalla työllä sain tilanteen korjattua. En ole miljonääri, mutta tulen hyvin toimeen. Kaikkea hyvää sinulle, ap.

Vierailija
5/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan vakavasti; Tietävätkö ystäväsi ja tutut sinulla olevan paljon rahaa. Aiheuttaako tämä kateutta?

Vierailija
6/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan vakavasti; Tietävätkö ystäväsi ja tutut sinulla olevan paljon rahaa. Aiheuttaako tämä kateutta?

lähisukulaiset tietävät. Kaverit pitävät todennäköisesti keskituloisena, sillä en ole mikään rahalla pröystäilevä, eikä siitä oikeastaan tule puhetta. Mieheni he tietävät suhteellisen varakkaaksi, joten varmaan ajattelevat että hän on se meidän perheen "rikas".

Rahasta ei oikeastaan tule koskaan puhuttua kavereiden kanssa. Haluaisin auttaa ihmisiä joilla on taloudellisia ongelmia, sillä koin itse olevani ongelmieni kanssa aikoinaan todella yksin. Mutta sitten taas toisaalta, ehkä juurikin se omillaan oleminen kasvattaa kaikkein eniten.

Vierailija
7/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran ja mihin kohteeseen?

Vierailija
8/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran ja mihin kohteeseen?

Säännöllisesti tililtäni menee yhteensä muutamia satoja euroja kuukaudessa seuraaville:

Lastenklinikoiden Kummit

Unicef

Amnesty

Lisäksi näille teen myös säännöllisiä lahjoituksia kriisikohteisiin jne.

Olen myös miettinyt että jokin paikallinen projekti kiinnostaisi, mutta olen hieman skeptinen järjestöjen suhteen.

Vierailija
9/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee fiilis että kyllä vielä voi elämä hymyillä jos uskoa parempaan riittää.

Minä voisin olla "paikallinen projektisi" :))

Olen syövän ja avioeron (yhtäaikaiset) myötä menettänyt luottotiedot ja olen nyt yh... velkakierteessä.

Teen kaikkeni että tästä pääsis ja vois kouluttautua uudelleen, mutta krooninen sairauteni on vähän heikentänyt työkykyä.

Mutta niin kauan kuin on uskoa parempaan, en luovuta :)

Mukavaa kesänjatkoa ap!

Vierailija
10/20 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 18:26"]

[/quote]

En halua. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
11/20 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vanha olet?

Vierailija
12/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastuitko työllä, perinnöillä vai lotolla(lue onnella)?

Vierailija
13/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaihtamalla ammattia, kouluttautumalla uudelleen. Työllä siis. Tosin, kyllä mulla on varmasti myös onnea ollut mukana. Käytännössä yrittäjänä jokainen hyvä diili on pieni lottovoitto.

Vierailija
14/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ap)

rikastumista tärkeämpää oli ensin köyhtymisen lopettaminen. Karsin elämästäni pois turhat rahareiät, myös sellaiset ihmiset (ex) jotka estivät minua etenemästä, tai lisäsivät velkataakkaani.

Tein tiukan suunnitelman ja selvisin henkilökohtaisesta konkurssista 10 vuoden sijaan neljässä vuodessa. Sen jälkeen vasta alkoi varsinainen vaurastumisen vaihe.

Vierailija
15/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen elämääsi elämään? Jos nyt saisit elää uudelleen niin tekisitkö yhtä paljon töitä tullaksesi rikkaaksi vai työskentelisitkö vähemmän ja jäisit ns keskituloisen elämään?

Vierailija
16/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi.

Vierailija
17/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en itseasiassa tähdännyt "rikkaaksi", halusin vain pärjätä ok omillani ja löytää ammatin josta todella pidän. Olisin ihan mielelläni keskituloinen.

Päivittäinen elämäni ei oikeastaan ole muuttunut juuri lainkaan sen jälkeen kun ansaitsin yli 3000e käteen kuussa.

Nyt ansaitsen enemmän, ja vastuuta on myös enemmän. Se tuo joskus stressiä, mutta toisaalta, pystyn järjestämään myös aikaisempaa enemmän vapaa-aikaa itselleni ja perheelleni, sillä minun ei ole pakko tehdä niin paljoa töitä. Lisäksi nykyinen mieheni ansaitsee myös hyvin. (en etsinyt varakasta miestä, mutta halusin kumppanin joka ei yritä hyötyä minun varallisuudestani, joten vakka kantensa jne.)

Vierailija
18/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin miljonääri en töissä kävisi!

Kerro nyt, etä montako miljoonaa sulla on.

Vierailija
19/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
20/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi lopettaa kokonaan työn tekeminen ja siihen liittyvät sosiaaliset kuviot vain siksi että on juuri nyt tilillä yli miljoona? Eihän miljoona riitä keskiluokkaiseen elämään kuin n.15 vuotta, ja sitten eläkepäivät menisivät jälleen köyhyydessä.

Ajattelen mielummin myös perhettäni, että meillä on oikeasti vakaa talous loppuelämäni. Ja koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Jos vaikka joku läheinen sairastuu syöpään, se voi tarkoittaa ihan järkyttävää taloudellista kriisiä. On parempi tehdä töitä silloin kun niistä nauttii ja niitä vielä pystyy tekemään, kuin jäädä laakereilleen lepäämään.

Sitä paitsi, olen kokeillut vapaaherrattaren elämää, ja se oli kamalan tylsää. Alkaa masentumaan kun miettii että tässäkö se elämä sitten on. Ei haasteita, ei tavotteita. Ihminen on onnellinen tehdessään työtä joka on mielekästä. Olin onnellisempi myös nuorempana, matalapalkkaisella alalla kuin työttömänä kotona.