Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että Risuparta-Eki kohoaa vielä ulkoministeriksi?

Vierailija
18.06.2011 |

Jotenkin karmivaa ajatella, että Vanhan valtaukseen 1960-luvulla osallistunut valittaisiin vielä ministeriksi 2010-luvulla...voiko olla totta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se hyvä, mitä Stubb on tehnyt tuulettaessaan vasemmistotuhnut pois ulkoministeriöstä ja ja parantaessaan suhteita länteen on kohta pois pyyhkäisty, kun Eki ja vanha tyttöystävänsä Tarja pääsevät taas sosottelemaan USAlle.

Ei silti yhtään parempi olisi Tuomioja valtiovarainministerinäkään. Siinä sitten rahoitettaisiin kaiken maailman Guatemalan demokratiataistelijoita ja ituhippejä. Miksei Tuomioja keskity parantamaan maailmaa omilla miljoonasijoituksillaan vaan on koko ajan käsi veronmaksajien taskussa kyynärpäitä myöden?

Vierailija
2/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kahdesta pahasta pitää valita pienempi, niin kyllä se sitten on Tuomioja, valitettavasti.

Ceterum censeo, Maria G-R ei ole missään tapauksessa sovelias ministeriksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Urpilainen ite ota ulkoministerin tittelin ja antaa valtionvarainministerin tittelen suosiolla Heinäluomalle. Risuparrasta voisi tulla työministeri.

Toivottavasti demarit eivät heivaa Heinäluomaa puhemieheksi... Demarit kun pysyy pystyssä vain ja ainoastaan Heinäluoman ansiosta.

Vierailija
4/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi se paras valinta. Onhan hänellä meriittejä, mutta olen monesta asiasta eri mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
5/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kuin vasemman jalan saapas!

Vierailija
6/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki Tuomioja on paras ulkoministeri, mitä Suomella on koskaan ollut! Hän on erittäin asiantunteva ja seisoo periaatteidensa takana. Ei hän esim. USA:n ulkopolitiikkaa ole koskaan aiheetta "kritisoinut".

Ei se tee hyvää ulkoministeriä, että haluaa ajaa Suomen Natoon, kuten Stubb, vaikka tottakai silloin USA kokee hyötyvänsä Suomesta enemmän ja suhtautuminen on sen mukaista.

Vierailija
7/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse miljonääri ja keskittyy köyhiin ja vallankumouksellisiin

Vierailija
8/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki Tuomioja on paras ulkoministeri, mitä Suomella on koskaan ollut! Hän on erittäin asiantunteva ja seisoo periaatteidensa takana. Ei hän esim. USA:n ulkopolitiikkaa ole koskaan aiheetta "kritisoinut".

Ei se tee hyvää ulkoministeriä, että haluaa ajaa Suomen Natoon, kuten Stubb, vaikka tottakai silloin USA kokee hyötyvänsä Suomesta enemmän ja suhtautuminen on sen mukaista.

Täysin erimieltä!

Edusti täysin vasemmistolaista ideologiaa. Painopiste afrikan kehittämisessä. Ministeriö junnasi 70-luvun vanhoissa ummehtuneissa tavoissa. Vaadittiin Aasian tsunami, jotta edes alettiin ajattelemaan että Ulkoministeriö voisi vaikka huolehtia ulkomailla olevista kansalaisistaan.

Vierailija
9/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuuluu täysin suvereenisti siihen hyvin kokeneiden, älyllisten ja sivistyneiden poliitikkojen joukkoon, joka Suomessakin on surullisen pieni. Vastustajien on ehkä tätä ylivoimaisuutta hankala myöntää, ja siksi onkin helpompi keskittyä ennemminkin esim. Tuomiojan ulkoiseen habitukseen. Huvittavaa.

En halua laisinkaan vähätellä Alexander Stubbia, jota arvostan myös. Risuparta-Ekin mittoihin hänellä on kuitenkin vielä matkaa.

Vierailija
10/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt unohdetaan nimittelyt ja puhutaan asiallisesti Tuomiojasta, niin itse olen jyrkästi eri mieltä hänen kanssaan mm. tässä asiassa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Ateisti%20Erkki%20Tuomioja%20Teologit…

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tuomioja-poistaisi-valtiopaivien-juhl…

Suomi on perinteisesti kristitty maa. Enemmistö suomalaisista uskoo Jumalaaan. Ateisteja on Suomen kansaasta vain pieni vähemmistö. Kunnioitan heidän sananvapauttaan, mutta olen heidän kanssaan eri mieltä.

Vierailija
11/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt unohdetaan nimittelyt ja puhutaan asiallisesti Tuomiojasta, niin itse olen jyrkästi eri mieltä hänen kanssaan mm. tässä asiassa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Ateisti%20Erkki%20Tuomioja%20Teologit…

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tuomioja-poistaisi-valtiopaivien-juhl…

Suomi on perinteisesti kristitty maa. Enemmistö suomalaisista uskoo Jumalaaan. Ateisteja on Suomen kansaasta vain pieni vähemmistö. Kunnioitan heidän sananvapauttaan, mutta olen heidän kanssaan eri mieltä.

Itse taas olen noista asioista samaa mieltä Tuomiojan kanssa. Mielestäni yhden uskontokunnan suosiminen valtion virallisissa toimituksissa on vain historiallinen jäänne, ja seurakunnat voisivat myös ihan hyvin ilman valtion tukea itse huolehtia uskonpaimentensa kouluttamisesta.

Mutta sinänsä voit olla huoleti. Mahdolliselta ulkoministerin pallilta ei noihin asioihin vaikuteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi