Mikä on NOLOIN koulumuistosi?
Ja miten olet päässyt siitä yli?
Tuli tuosta ketjusta, jossa keskusteltiin, kuinka Vantaalla opettajat siivoavat siivoojien sijaan nykyään lasten eritteet mieleen oma noloin koulumuistoni: pissa lirahti housuun ja näyttävästi lattialle asti ekalla luokalla. Välitunnilla oli ollut niin kiire leikkiä, etten ollut muistanut käydä vessassa. Ja kun tunti alkoi, kilttinä tyttönä en ilennyt mennä enää vessaan, koska ne asiat pitäisi toimittaa välitunnilla. Niinhän siinä kävi, että pikkutytön rakko petti. Tapauksesta on jo yli 20 vuotta, mutta vieläkin nolottaa.
Kommentit (53)
Kerran kun piti opettajan kanssa esittää esimerkki luokalle, niin jouduin hyppimään, kyykkimään ja tekemään outoja liikkeitä. Ennen tätä mahassa tuntui vellovan, mutta halusin silti esittää. Juuri kun opettaja lopetti puhumisen, niin pieraisin NIIN KOVAN tuhnu pierun, että se värisi housuissani. Ääni kaikui luokassa maanjäristyksen voimalla ja viereisestä luokasta kuului räkäinen nauru. Opettajakin mulkoili ja kaikki alkoi nauramaan. Se oli niin noloa!
Olin unohtanut ottaa pikkarit ja meillä oli sisäliikkaa, voitte arvata loput...
Piti pitää esitelmä lukiossa, mutta vahingossa avasin "sellaisen" sivun. Noloa oli!
Kolme asiaa on jäänyt vaivaamaan. Toinen oli just tollanen housuun pissaaminen ja sitä seurannut valehtelu ja selittely.
Toinen on se kun meinasin osua yhtä luokkakaveripoikaa ritsalla silmään. Se kyllä kostettiin ampumalla väännetyllä rautanaulalla mun päähän.
Kolmas oli se kun kirjoittelin kaverin (tyttöjä kummatkin) kanssa neljännellä luokalla seksuaalisia lappuja toisillemme. Siellä oli siis valtavia peniksiä tunkemassa pilluun yms. Ope löysi niitä kaverilta ja luki luokalle ääneen, eikä päästäny ketään pois ennen kuin tunnustettiin kuka ne oli kirjoittanut. Se ei sinänsä ollut niin paha, koska luokkakaverit ymmärsi että ko. laput oli ihan normaaleja. Mutta se oli loukkaavaa, että raahattiin kuraattorille, joka sitten uteli onko kotiolot jotenkin huonot... oon vihannut sitä opettajaa loppuelämäni siitä alkaen :D
Olen mies, kävin peruskoulun 80-luvulla ja yksi noloimpia muistoja on kun joskus ekaluokalla meidän luokan eräs, turhan innokasluonteinen tyttö oli jossain vaiheessa jututtanut äitiäni, ja äiti sai päähänsä, että se olisi minun "tyttöystävä"... ja jaksoi ratkuttaa siitä vuosikaudet... no tämä ei tietysti ole niinkään koulun vika vaan äidin typeryyttä, vaikka ikävä sanoa näin... eikä me sen tytön kanssa oltu oikein missään tekemisissä todellisuudessa.
Olin 4/5 luokalla ihan tavallisella tunnilla eikä opettaja ollut paikalla. Tyttöporukka päätti sitten leikkiä totuutta ja tehtävää (itse olin poika). Sitten joku käski erään tytön halat jotain poikaa. Minä kun satuin olemaan vähän rauhallisempi ja hiljaisempi tapaus niin hän sitten tuli minulta anelemaan että saisi halata. Minä en vastannut mitään koska en halunnut loukata häntä tai tulla naurunalaiseksi. Hän sitten päätti halata minua ja kaikki luokan pojat revähtivät nauruun. Välitunnila sitten kerroin valkoisen valheen että en ollut antanut lupaa.Onnekseni uskoivat.
Äiti käski viedä roskat mennessäni. Unohdin jättää roskiksen ja menin kiireessä roskapussin kanssa luokkaan.
Tää on tosi vanha keskustelu, mutta kerron silti. Eli siis oon 6:lk ja meillä oli ymppiä missä tehtiin jotain peliä ja mun pari kaveria anto mulle liimapullon ja sano: "Haista tätä se sattuu tosi paljon nenään!" No mä haistoin ja se OIKEESTI sattu ihan järkyttävänä nenään) : vein sen parille muulle mun kaverille haisteltavaks ja oli muuten ihana näky ku tyypit valittaa että "Sattuu" ja "mitä tolle on käyny?" Käytiin sanoo opelle että mitä me tehään tälle no se sano että laita korkki päälle ja heitä roskiin. No mä olin tosi tyhmä ja en totellut ja vein sen vielä haisteltavaks sitten vein sen luokan ulkopuolelle (siellä oli meiän luokkalaisii tekemässä sitä peliä) sitten kun ne oli haistanu nii vein sen takas luokkaan ja sitte ope näki sen JA SE SUUTTU!!! Se huus mun nimen ihan täysiä ja kaikki käänty kattoo mua (tai kaikki ketkä oli siellä luokassa, eli suunnilleen vähän yli puolet) se huus mulle että: "onko toi sama liimapullo?!" ja mä siinä hiljaa ja nolona nyökkäsin): sit se sano etten totellut sen ohjetta enkä vienyt sitä roskiin (kaikki edelleen tuijotti mua ja koko luokka oli hiljentyny) sit ope huus mulle että älä mee mihinkään ja tuu tänne. No mä menin muutaman askeleen lähemmäs opea ja se alko raivoomaan. Se huus mulle kaikkee ja kaikki tuojotti. Sit ku seki raivonnu tarpeeks nii se sano että: "nyt laita se korkki siihen päälle ja vie se roskiin" mä vein ja menin hiljaa tekee sitä työtä. Aloin itkee/: yritin ettei tyypit nää että itken mutten onnistunu. Lopulta mä vaan itkin ja tyypit lohdutti mua
Että voin sanoo ettei ikävä tuu opeja ku meen seiskalle nyt kesäloman jälkeen(:
Kai niitä on erilaisia. Esimerkiksi hiihdän viimeisenä vuorilla tai hölkkään kuolemankielissä liikuntatunnilla viimeisenä, vaikka harrastin liikuntaa muualla. Amiksessa vuosia sitten maaninen ope pakotti esitelmään ja jossain vaiheessa filmi vähän katkeaa mitä puhun, koska se ahdisti ja ehkä mieleni katosi osittain eetteriin. Ei tietoa mitä tekstiä tuli suusta. Kiusaajia istui luokassa arvostelemassa ja huutelemassa.
Kävin kouluterveyden hoitajalle kertomassa nolosta vaivasta. Peräreijän ympäristössä oli jotain ihottumaa ja kutina oli kauhea. Hävetti kertoa tämä terkkarille mutta vielä pahempaa oli kun jonkun epäkohdan takia käytännössä koko koulu kuuli tämän keskusradion kautta. Kyllä 13 vuotiasta poikaa hävetti.
Kun yöllisiä siemensyöksyjä alkoi tulla, niin en sisarusten valveillaollessa kehdannut aamulla vaihtaa kalsareita ja käydä suihkussa. Haisin pistävälle spermalle monesti. Ei voi ymmärtää nuoren ajatusmaailmaa. En ole pitänyt sen ajan koulukavereihin yhteyttä enkä aio koskaan pitääkään.
Luulis ettei näin voi käydä kun elokuvissa :D Oikein teille!