Oletko jämähtänyt tyyliin kun sait viimeisen lapsesi?
Kommentit (10)
silloin minulla ei ollut mitään tyyliä
Ei vaan iske noi legginsit, pillifarkut ja tennarit. Tsori.
t: 31v
Siis ei ole vasta ku viimeisin pulla uunissa, mutta jämähtänyt olen ihan totaalisesti. Ei raha eikä aika eikä oikeen mielenkiintokaan jaksa riittää tyylin metsästykseen :)
Palaan asiaan kunhan kuopus on sen pari vuotta ja palaan työelämään!
rentoa ja sporttista aina, tarvittaessa vähän rock.
Kun räväytän vedän punaista päälle ja hiukset jätän auki.
Kun sain viimeisimmän lapseni pukeuduin tosi tylsästi. Oli se identiteetti jotenkin hakusessa siinä, kaksi pientä lasta ja muutakin hässäkkää elämässä niin unohtui kuka olen...yritin olla aikuinen ja vakavastiotettava.
Nyt pukeudun taas itseni näköisesti ja rohkeasti. Olen ruvennut myös pitämään kynsiä ja hiuksia pitkinä, käyttämään hajuvettä useammin kuin kahdesti vuodessa :)
Mulla oli kolmenkympin kriisi tuossa, ja sen myötä löysin taas itseni. En välitä yhtään mistään "pitäisi" -säännöistä, käytän juuri sellaisia vaatteita kuin tykkään: vähän rockhenkisiä, vähän gootteja, vähän jopa hipsterityylisiä, naisellisia ja tyttömäisiä.
Ihanaa kun tajusin, että ei iän ja aseman tarvitse määrittää pukeutumistani! Saan pukeutumisesta taas sitä iloa kuin joskus nuorempana :)
tyyliin jo 26-vuotiaana. Tyyli on ja pysyy vaikkei lapsia enää tule. 5-kymppisenäkin aion käyttäää samanlaisia vaatteita ja samaa hiustyyliä kuin nyt.
Mulla oli molemmissa raskauksia sellainen vannemallinen vatsa eli kaikki läskit jäi tuonne alavatsaan roikkumaan edes laihduttamalla en pääse niistä eroon.
ei tajua