Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen inhottavat ja kipeät aknepaiseet. Mikä kotiapuna?

Vierailija
01.06.2011 |

Käytössä on jo reseptillä saatavaa a-vitamiinivoidetta, ei vielä ole toiminut. Onko kotivinkkejä paiseiden "kypsyttämiseen"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kotikonstein hoideta :( Kuinka et saanut ab-kuuria??? A-vitamiinivoide on sitten tukena sen jälkeen estämässä uusien finnien syntyä.

Vierailija
2/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-vitamiinivoide on mun kokemuksen mukaan hyvä. Tosin mä käytän sitä vaan kun pahin tulehdustila iholla on hoidettu. Ja siihen ihotautilääkärin mukaan tarvitaan ab-kuuri. Lisäksi hyvä kosteutus ja sopiva kosmetiikka. Iho ei pidä kuivumisesta, joten kosteutuksesta pitää tosiaan huolehtia. RUokavaliossa minulla sokeri ja valkoiset vehnäjauhot lisäävät iho-ongelmia. sinuna vaihtaisin lääkäriä, jos tilanne vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-vitamiinivoide on mun kokemuksen mukaan hyvä. Tosin mä käytän sitä vaan kun pahin tulehdustila iholla on hoidettu. Ja siihen ihotautilääkärin mukaan tarvitaan ab-kuuri. Lisäksi hyvä kosteutus ja sopiva kosmetiikka. Iho ei pidä kuivumisesta, joten kosteutuksesta pitää tosiaan huolehtia. RUokavaliossa minulla sokeri ja valkoiset vehnäjauhot lisäävät iho-ongelmia. sinuna vaihtaisin lääkäriä, jos tilanne vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi