Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei ihastele tai kysele vauvastani?

Vierailija
18.06.2011 |

Olen muuttanut hiljattain uudelle pienelle paikkakunnalle. Olen aktiivisesti yrittänyt tutustua täällä kyläläisiin ja käynyt erilaisissa tapahtumissa. Alkuviikosta oli taas talkoot joissa olin vauvani kanssa. Huomasin, että paikalla oli kaksi muutakin vauvaa. Kuulin jatkuvasti kuinka jotkut leperteli noille muille vauvoille, kehui, ihasteli jne.. mutta kukaan ei ollut kiinnostunut minun vauvasta tai minusta vaikka kaikkia tervehdin? Tuli jotenkin surullinen olo, mielestäni vauvani on yhtä söpö kuin muidenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisi olla kiinnostunut pennustasi?

haloo.

vie se sukulaisille esiteltäväksi,kinua sieltä huomiota.

Vierailija
2/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut paikkakunnat vaan ovat niin sisäänpäinlämpiäviä, että kestää kauan ennenkuin pääsee sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut tuntevat toisensa. Tuttujen lapsille leperrellään. En minäkään lepertele vieraitten ihmisten vauvoille, ainoastaan tuttujen.

Vierailija
4/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vauvoille leperreltiin koska oltiin heidän vanhempiensa kanssa tuttuja. Nykyään ei uskalleta välttämättä vieraiden vauvoihin koskea tai edes kehuskella kun ei tiedä mistä äiti mahdollisesti vetää "herneen nenään".

Kannattaa edelleen käydä erilaisissa tapahtumissa. Tuttavapiirin rakentaminen vie hetken. Kaikki eivät halua tutustua sinuun koska heillä on jo liikaakin tuttuja tai muuten elämä niin kiireistä. Osa on niin ujoja etteivät siksi tule juttelemaan jne.

Kyllä niitä tuttuja vielä löytyy ole huolehti. Vie vaan hetken.

Vierailija
5/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aamupalaksi on nautitty lääkkeiden ohella muroja ja virtsaa.

Ihmisiin tutustuminen ottaa aikansa. Mä oon asunut pienessä kylässä pari vuotta, ja tutustunut pikkuhiljaa naapureihin. Tuommoiset yhteiset tapahtumat on ihan parhaita tapoja "näyttää naamaansa" naapureille.

Tai mä oon ainakin sen verran hitaasti lämpiävää sorttia (vaikkakin ihan sosiaalinen), että mulle on sopinut tällainen hidas tutustuminen parhaiten.

Vierailija
6/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvän kuvan suomalaisuudesta. oikeasti toivottavasti pysytte siellä perähikiällä, varsinkin sinä joka puhuu mutiaisista, mene hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän