Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta sata kiloa, eikä enää elämäniloa

Vierailija
18.06.2011 |

Muilla on "elämä" ja hauskaa,

mulla vaan kauheasti ihraa.

Muut hehkuttaa kesän onnea,

katson peilistä paksuja kasvoja.

Laihdutuskaan ei tahdo onnata

Makaan tänkin päivän sohvalla.

Haukotus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksissa on monilla paikkakunnilla painonhallintaryhmiä. Hakeudu heti maanantaina ryhmään. Yksin on vaikeaa.

Ja kirjoituksesi oli hieno, ap. Hyvä.

Vierailija
2/5 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan kunnolla kerran PÄÄTÄT että nyt riittää. Pitää vaan tulla se hetki että oikeesti tulee se päättäväisyys, että on niin lopen kyllästynyt kiloihin /läskeihin ja ALOITTAA. Kukaan muu kuin sinä itse voi sen tehdä, alku on hankalaa mutta se onnistuu kyllä. Ota tavoitteeksi ensin 5pv - sitten kun ne on mennyt ja huomaat että menihän se, niin tavoite on viikko. Itse olin kesällä -09 läski. Painoa oli noin 98, kävin uimassa kyllä joka viikko mutta eihän se auta pätkääkään jos ei liiku.

Silloin kuopus aloitti eskarin ja totesin että on joka pv omaa aikaa nelisen tuntia. Vuokrasin salikortin ja rupesin siellä käymään kuuden vuoden tauon jälkeen. Lopetin karkkien ja kesksien syönnin kokonaan. Nyt kohta 2v mennyt, 15 kiloa hävinnyt ja treenaan 4-5 kertaa viikossa ja voin loistavasti. Yritän vielä nyt skarpata että saisin vielä 5 kiloa pois, sitten olen tyytyväinen. Käyn spinningtunnilla, pumpissa ja powerwalking. Nyt päätät, kirjoitat suunnitelman ensi viikoksi ja siitä se lähtee. Muista että eka viikko vaikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa päiväunet sohvalla.

Vierailija
4/5 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain 1 aterian päivässä,kahvia,vettä,ehkä pari leipää,mehua,vihanneksia..Vkl menee sitten jäätelöä hiukan. No senttei ON kyllä hävinnyt mutta paino ei pahemmin tipu nyt olen ruvennut miettimään olisko kyse jostain muusta? ( Niin ja silti housu koko on pienentynyt jopa 6 numerolla.) Ja sinä joka harrastat vaikka mitä,niin totean että kaikille ei sovi noi liikkumismuodot :D Mutta voimia ap:lle

Vierailija
5/5 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt akka hyvä liikkumaan

ja itsestäsi huolehtimaan.

Sohva olkoot tyhjänä

kun ihrat hyllyy lenkillä.

Myös harrastuksia etsimään

siitä elämäniloa löytymään.

Katso mitä suuhus menee

siten kasvosikin kapenee.