Montako reissua vuodessa miehesi tekee "poikien" kanssa?
Entä montako kertaa käyt itse vastaavalla reissulla? Montako kertaa käytte yhdessä?
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun tuli kotona keskustelua :)
Kommentit (17)
ei käytännössä tee yhtään reissua poikien kanssa. Itse teen ehkä yhden, jos sitäkään.
Yhdessä käydään parisen kertaa vuodessa.
Useimmiten vaan tissutellaan kotona, kun lapset on menneet nukkumaan.
mutta on tällä hetkellä Tallinnassa työporukan kanssa. =(
Ite en oo vielä käynyt missään mutta aivan varmasti lähden asap.
Yhdessä käydään (siis ilman lapsia) ehkä kerran viidessä vuodessa. Ja joo. ei oo reilua...
Mies käy noin viisi kertaa vuodessa. Itse olen viimeaikoina käynyt aivan liian vähän, tänä vuona en vielä ollenkaan (johtuen raskaudesta ja nyt vauvasta). Mutta aioin kyllä ottaa vahngon myöhemmin takaisin. Olisihan se kiva toki käydä miehenkin kanssa pitkästä aikaa kahdestaan..
Että keskustelu tuli nimenomaan lomareissuista "poikien"/"tyttöjen" kanssa, ei niinkään bileilloista :)
Ap
työmatkoilla ( 3-4x/v)ja siellä kyllä istutaan ravintolassakin. Lisäksi on työnpuolesta juhlia, oppeera ja teatteria yms. joissa olen joskus avecina ja joskus mies menee yksin.
Minä käyn matkoilla ystävien kanssa n. 2-4x/v.
( kaupunkilomia Suomessa ja ulkomailla) Lisäksi olen tehnyt 1x/ v. rantaloman yksin tai otan lapsen mukaan.
Suhteen a ja on on että molemmilla on omaa aikaa ja juttuja.
Ei yhtään. Eli mies ei mene yksin, minä en mene yksin ja emme mene myöskään pelkästään kaksin.
2-3 viikkoa,. Mä matkustelen josksu yksin, siis kavereiden tai useamman sisarteni kanssa. Ja matkustelemma usein koko perheenä, ei ninkään enää kaksin. Tosin olimme liki 10 v yhdessä ennen lasta, joten kerkesimme menneä kaksinkin paljon.
miesten ja naisten reissut ei kuulu meidän tapoihin. Yhdessä tehtäisiin varmaan yksi tai kaksi vuodessa, jos olisi mahdollista.
Että keskustelu tuli nimenomaan lomareissuista "poikien"/"tyttöjen" kanssa, ei niinkään bileilloista :)
Ap
Lomareissuilla mies ei poikien kanssa käy oikeastaan ollenkaan. Itse saatan käydä kerran vuodessa jonkun sukulaiseni kanssa jossain muutaman päivän. Ja miehen kanssa käydään ehkä kerran vuodessa yhdessä.
Kenen kanssa edes kävisi? Keski-ikääntyviä perheenisejä kaikki kaverit. Perheen kesken tai puolison kanssa kaikki reissaa.
Mä joskus mietin, että voisin käydä kaverin kanssa kaksin jossain, mutta mies oli heti suupielet alaspäin... Ei mustasukkaisuudesta vaan kateudesta, ettei hän pääsisi matkalle. Tykkää mahdottomasti matkustaa ja noi matkat on meille aina vuoden kohokohtia.
Me ollaan tehty lähinnä yhteisiä reissuja moottoripyörillä, joskus on ollut joku muu (esim. veljeni) mukana. Saa nähdä, millaista kehitystä tapahtuu, kun tämä lapsi syntyy. Tosin sivuvaunupyörän hankkimista on suunniteltu jo pari vuotta! Pitää ne mukulatkin kasvattaa motoristeiksi.
Yhdessä vain perheenä (nuorin 1v ja kohta myös vastasyntynyt). Mies ei ole käynyt poikien reissulla koko aikana, kun ollaan yhdessä oltu. Mä kävin Roomassa kerran, se oli kun oli vasta tavattu. No ennen lapsia käytiin 1-2 kertaa vuodessa kaksin matkalla.
Minä en koskaan. Yhdessä ehkä kerran vuodessa. Olis kyllä kiva joskus mennä itsekin, mutta ei saa aikaiseksi.
yksi vuosittainen lintulaskentareissu ja ehkä vielä joku rengastussessio lintuasemalla.
Mä harvemmin käyn yksin missään reissussa, mutta joskus oon käynyt Tukholmassa kavereiden kanssa.
Yhdessä (ulkomailla) matkaillaan noin joka toinen vuosi.
Me ei olla vielä edetty ilmeisesti niin pitkälle että olis tarve moisille reissuille, kun on niin hyvä yhteinen kaveriporukka.
Eli käydään siis yhdessä.