Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin mökillä on saastaista

Vierailija
18.06.2011 |

Joka kesä sama juttu, miehen vanhempien mökillä on pakko käydä. Eilen tultiin ja koko ajan on inhottanut. Lakanat on samat kuin mitä kaikki vieraat käyttänyt, ei pesty ainakaan 3vuoteen. Anoppi ja appiukko pissaavat keittiössä saaviin kun ovat niin lihavia etteivät jaksa kävellä puuceehen. Kaikkialla on pölyä ja roskaa ja ruokamurusia kun eivät siivoa kunnolla, molemmat ylilihavia. Haisevat vanhalle hielle kun kesäkuumalla käydään saunassa vaan se kerta vkossa.

Yäk.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis on pakko käydä ? Etkö voi sanoa miehellesi että menee vaikka yksin ? Kuulostaa kauhealta, mikä heidän kotinsa tilannne on ?

Vierailija
2/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mökki sijaitsi porvoossa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis on pakko käydä ? Etkö voi sanoa miehellesi että menee vaikka yksin ? Kuulostaa kauhealta, mikä heidän kotinsa tilannne on ?

Etkö voisi hienovaraisesti siivoilla ja olla levittelemästä vanhojen ihmisten asioita netissä.Kuulostaisko jos naapuri tai sun oma ukko kulta näkis mitä teet.ja puhut pahaa ynm.

Vierailija
4/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mielikuvituksella rajaa!

Vierailija
5/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä niin älkää menkö. Tai vuokratkaa asuntoauto jotta saatte nukkua ihan omissa pedeissä.

Mä en vois nukkua likaisissa lakanoissa, puhumattakaan tyynystä, vaan ottaisin omat mukaan, jos nyt menisin ollenkaan paikkaan, joka ällöttäisi.

Toisaalta, eikös ennen käytetty pottaakin joka oli sängyn alla ja tyhjennettiin joka aamu? Mutta tuskin se keittiössä oli sentään haisemassa.

Vierailija
6/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes menis tollaseen läävään. Mitä miehesi tilanteesta sanoo?

Vierailija
7/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elleivät vanhukset jaksa, niin se on sitten heidän lastensa tehtävä auttaa.

Vierailija
8/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisti on, jos on tottunut elämään paskan keskellä.

Vierailija
9/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite omat lakanat tai tarjoudu peseen mökin lakanat:) ja voisithan sä siivota tai miehesi

Vierailija
10/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin veisin omat.

Ja tosiaan itse kyllä vanhempien sukulaisten luona pyyhin itse pöytiä, jos sille on tarvetta, ja tiskaan jne, eikö se ole ihan normaalia.

Ennen vanhaan oli tosiaan tapana pitää ämpäriä jossain eteisessä, ettei tarvitse yöllä mennä ulos vessaan, mökillä tilat ovat tietysti ahtaammat. Mutta jos ämpäri on päivästä toiseen keittiössä, voi olla, että en sellaisella mökillä pahemmin vierailisi.

Vierailija
11/11 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin anopin mökillä on likaista. Myös mieheni huomauttelee siitä äidilleen.

Tosin viemme aina omat lakanat, vaikka mökillä oleviakin saisi käyttää: vaikka lakanat ovatkin puhtaat, ovat ne niin kuluneet ja haisevat mökiltä, että vien mielelläni aina omat :)

Olemme usein mökillä ilman mieheni vanhempia, joten tällöin käytämme aina hetken siihen, että hieman siivoilemme. Lattiat saa pestyä nopeasti irtoliasta ja kaapinovia ja seiniä on helppo hieman pyyhkiä. Ruokakaapista heittelemme aina vahingossa muutamia vanhentuneita tuotteita pois ja viimeksi ostin kolme uutta tiskiharjaa, koska viimeksi ne oli vaihdettu ties koska :)