Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain viinipullon läksijäilahjaksi (lapselta) onko sopivaa?

Vierailija
18.06.2011 |

Menin hämilleni tänään kun lomallelähtevä poika toi viinipullon lomalahjaksi minulle? Ennen ei ollut soveliasta tuoda viinaksia päiväkotiin.... Onko vataavia kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat muuttuu ...

Ihana lahja! Tosi kauniisti ajateltu, loma ja viini ! Ja jos et itse juo ( ilmeisesti et kun olet noin tiukkapipo ) niin anna jollekin joka siitä tulee onnelliseksi.

Vierailija
2/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies vei tänään oma-aloitteisesti roseviinipullon läksiäislahjaksi poismuuttavalle tarhatädille... :-O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu. Sitä en ymmärrä miksi sinä mietit onko tuo sopivaa, ethän sinä ole antamassa kenellekään päiväkodintädille viinaa.

Vierailija
4/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä koulussa juodaan kevätjuhlan jälkeen opettajainhuoneessa kuoharia.

Ja tiedän monta opea, jotka saavat viinipulloja oppilailta ja juovat niitä iloisin mielin!

Vierailija
5/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäiseltä alkoholia.. No jaa, tapansa kullakin.

Vierailija
6/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ei ollut soveliasta viedä päiväkotiin pulloja, ainakaan 10v sitten... miten nyt sitten on sallittua..?..nykyvanhemmat ovat liian lepsuja mun mielestäni, alkoholi ei sovi päiväkotien toimenkuvaan.

Vierailija
7/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on alkoholia hallussa!!! Todella ajattelematonta vanhemmilta mielestäni.

Vierailija
8/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te vetäisitte sen viinin kahteen pakkaan naamariin siellä hoitopaikan pihassa. Miten sä et sitä tajunnut? Että ei ollut sopivaa sun käytöksesi.

Vierailija
9/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanhemmilta antaa tarhatädille raskaasta vuodesta viinipullo, jonka voi nauttia vaikka mökillä tai juhannuksena.

Itse tosin olisin antanut sen henk.koht enkä laittaisi lasta asialle, onhan se vähän kornia :D

Toi on vähän sama, kuin itse sain tutuilta samppakalja pullon vauvan synnyttyä. MItähän nekin oikein ajatteli???et vedän kännin vauva kainalossa ja imetänkin vielä...shit millasta porukkaa, tosi sopimatonta ;)