Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi väitetään että lihaksikas nainen on ruma? Kateutta?

Vierailija
17.06.2011 |

Miksi naisilta saa aina kuulla että lihakset on rumia, ei uskalla kuntoilla kun voi vähingossa vaikka kasvaa lihakset?

Itse olen muutaman vuoden treenannut siihen malliin että lihasta on tullut kivasti ja laihdutin ylimääräiset hötöt pois. Ei mene päivääkään ettenkö saisi kuulla lihaksistani, miehiltä. Ja kyllä, ne on poikkeuksetta aitoja kehuja. Moni sanoo ettei ole ennen nähneet naisella kunnon sixpäkkiä saatikka hauista. Myös jalat saa paljon kehuja.

Kaverini nauroivat mulla kun eloitin tään projektin mutta mikä on tilanne nyt? Ne käy SALAA salilla ja yrittäävät samaa kuin minä. Mikäs siinä mutta kauan yrittivät nujertaa ja sitä mukaa kun kehitystä tuli kauhistelivat mun muotoja.

Ihan naurettavaa touhua. En ole enkä tule olemaan mikään kehonrakentaja vaan nainen jolla on lihakset kunnossa ja ne näkyy kun ei ole laardia paljoa siinä päällä.

Ja kuitenkin joku kohta kysyy mitat niin tässäpä ne 166cm 53 kiloa, vaatekoko 34-36 tai xs-m.

Seuraavan kerran kun joku sanoo että naisella ei saa olla lihaksia, nostan nenän pystyyn. En nimittäin usko.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei kukaan ole laittanut tänne kuvaa omasta kropastaan. Ollaan niin kuin tässä ja tossa kuvassa, mutta mitään "todistusaineistoa" ei ole näyttää. Ettei vaan olis ihan kaikkien unelmaketju...

Vierailija
2/74 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi,hyväkuntoinen, kiinteä, jäntevä, vähän lihaksia saa olla, mutta ei kauheasti. Bodarilook on ihan hirveä sekä naisilla että miehillä.

En tykkää, mun mielestä on rumaa. Sorry. Ihan kauheaa on se, kun tämmönen lihaskimppu sitten vetää iltapuvun päälleen. Näyttää ihan transulle tai jollekin drack queenille. Ei tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat meni väärin. Siis 166cm ja 63 kiloa.

Vierailija
4/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siitä se johtuu.

Ja sit tietenkin se tulevaisuus, kun lihakset hiljalleen sulavat läskiksi :D

Entinen lihaskimppu, nykyinen tankki.

Vierailija
5/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on rumaa, lihaksia on, mutta silti pukeutuminen kuin makkarankuoreen. Eli kohtuus paras. Kyllä hyväkuntoisuus näkyy muutenkin, mm. iloisena ja reippaana, ryhtinä, keveänä askeleena (loiki portaissa kuin kauris), joustavuutena ja kimmoisuutena.

Vierailija
6/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä miehellä että naisella. Ja huom!: liian lihaksikas.. Miehellä treenatut rintalihakset ovat seksikkäät, samoin naisella jonkin verran näkyvät vatsalihakset. Kuitenkin esim. bodarit ja esim. Madonna ovat esimerkkejä sellaisesta mikä mielestäni on rumaa. Ne Madonnan käsivarret, hyi helkkari..

Vierailija
7/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutanko kovinkin isolta ihmiseltä jos vaatekokoni on 34 tai S? Kaappi? =DD

Miettikää nyt, ei lihaksen mikään valtava tarvitse olla näkyäkseen. Ei mun hauis mitenkään esiin työönyt vaikka keskivertoa isompi onkin.

T-paidoissa hauiksen kohdalta saattaa kiristää ja toinen on pylly, se on aika koholla ja pyöreä, kaikki housut tuntuu olevan littanaperseille tehtyjä. Ja rinnan alla on leveyttä, se joissakin nappipaidoissa tuottaa ongelmia. Ei mun yarvitse makkaran kuoriin pukeutua kuitenkaan...

Vierailija
8/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on mun mielipiteeni ja mulla siihen oikeus. Mulle on ihan sama jos joku tykkää lihaksistaan mutta mun silmissä lihaksikas nainen näyttää transulta tai DDR:n kuulantyöntäjältä...ei todellakaan tarvi olla kade!

Vierailija
9/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuvat lihakset...liian miehekästä mun makuuni en pidä. Tsori...

Vierailija
10/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ei tarkoita läskiä vaan pehmeää...erottuvat lihakset ehdoton NO.

Vierailija
11/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittäähän jotkut ihan tosissaan tykkäävänsä ylipainoisista, hyllyvistä naisista ;)

pidetään me itsemme kuosissa!

Vierailija
12/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm lyhyt ja painan 66 kg. Ja lihasta täynnä... ;)

Vierailija
13/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ei tarkoita läskiä vaan pehmeää...erottuvat lihakset ehdoton NO.

t:utelias

Vierailija
15/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on mun mielipiteeni ja mulla siihen oikeus. Mulle on ihan sama jos joku tykkää lihaksistaan mutta mun silmissä lihaksikas nainen näyttää transulta tai DDR:n kuulantyöntäjältä...ei todellakaan tarvi olla kade!

Vierailija
16/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://munfitnessblog.com/wp-content/uploads/2007/11/jessica-biel-bikin…" alt="http://munfitnessblog.com/wp-content/uploads/2007/11/jessica-biel-bikin…">http://munfitnessblog.com/wp-content/uploads/2007/11/jessica-biel-bikin…;

Tuo on nimittäin unelmakroppani!

On ehkä aavistuksen enemmän lihasta mulla tai sitten ne näkyy paremmin. Hällä on kuitenkin paljon kauniimmat rinnat =)Kädet voi olla melko samanlaiset mutta muualta kokisisn että lihakset erottuu selvemmin.

Vierailija
17/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kilpaurheilija ja varsin lihaksikas. (En siis bodarityyliin vaan vähän samaan tapaan kuin tenniksenpelaajat tai pituushyppääjät.) Olin siitä aina vähän nolo, mutta ensimmäisissä tilanteissa, joissa otin hieman vartalokontaktia poikiin/miehiin, ne oli kaikki pikkupoikamaisen ihastuneita siitä, että mulla oli lihaksikas selkä, vatsa, reidet ja pakarat ja ihasteli spontaanisti kaikkea naama naantalin aurinkona.

Mä olin sitten ihan nolo ja hämmentynyt että "ai tää onkin siiten seksikästä vai", koska olin ajatellut, että lihas olisi jotenkin epäsuotavaa. Mutta tuohon maailmanaikaan olin siis vaatekokoa 36 / 176cm ja vyötärö-lantiosuhde pauttiarallaa 0,65. Ja sikspäkki.

Vierailija
18/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kanssa timmistä naisvartalosta, en tosin liian bodatusta vaan sellaisesta sopivan lihaksikkaan urehilullisesta. Oma kroppa on ahkeran treenaamisen tuloksena about tämän mallinen http://megettingskinny.com/wp-content/uploads/2009/05/fit-woman2.jpg mutta tavoitteena on saada varsinkin vatsaan hieman enemmän lihaserottuvuutta.

Vierailija
19/74 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihakset tarkoittavat joillekin automaattisesti kehonrakentajan tai DDR:n kuulantyöntäjän kroppaa?

Vierailija
20/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim tämä on RUMA:

http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/

ja ei todellakaan ole kyse kateudesta, vaan siitä että pidän kauniina lihaksikasta ja jäntevää kroppaa, en tuon näköistä kuin kuvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän