Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi väitetään että lihaksikas nainen on ruma? Kateutta?

Vierailija
17.06.2011 |

Miksi naisilta saa aina kuulla että lihakset on rumia, ei uskalla kuntoilla kun voi vähingossa vaikka kasvaa lihakset?

Itse olen muutaman vuoden treenannut siihen malliin että lihasta on tullut kivasti ja laihdutin ylimääräiset hötöt pois. Ei mene päivääkään ettenkö saisi kuulla lihaksistani, miehiltä. Ja kyllä, ne on poikkeuksetta aitoja kehuja. Moni sanoo ettei ole ennen nähneet naisella kunnon sixpäkkiä saatikka hauista. Myös jalat saa paljon kehuja.

Kaverini nauroivat mulla kun eloitin tään projektin mutta mikä on tilanne nyt? Ne käy SALAA salilla ja yrittäävät samaa kuin minä. Mikäs siinä mutta kauan yrittivät nujertaa ja sitä mukaa kun kehitystä tuli kauhistelivat mun muotoja.

Ihan naurettavaa touhua. En ole enkä tule olemaan mikään kehonrakentaja vaan nainen jolla on lihakset kunnossa ja ne näkyy kun ei ole laardia paljoa siinä päällä.

Ja kuitenkin joku kohta kysyy mitat niin tässäpä ne 166cm 53 kiloa, vaatekoko 34-36 tai xs-m.

Seuraavan kerran kun joku sanoo että naisella ei saa olla lihaksia, nostan nenän pystyyn. En nimittäin usko.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim tämä on RUMA:

<a href="http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/" alt="http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/">http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/</a&gt;

ja ei todellakaan ole kyse kateudesta, vaan siitä että pidän kauniina lihaksikasta ja jäntevää kroppaa, en tuon näköistä kuin kuvassa.

minusta tosiaan lihakset on naisella kauniit, mutta tyyliin Tarita Tykkä ennen raskautta.

Vierailija
22/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kilpaurheilija ja varsin lihaksikas. (En siis bodarityyliin vaan vähän samaan tapaan kuin tenniksenpelaajat tai pituushyppääjät.) Olin siitä aina vähän nolo, mutta ensimmäisissä tilanteissa, joissa otin hieman vartalokontaktia poikiin/miehiin, ne oli kaikki pikkupoikamaisen ihastuneita siitä, että mulla oli lihaksikas selkä, vatsa, reidet ja pakarat ja ihasteli spontaanisti kaikkea naama naantalin aurinkona.

Niinpä. Naiset sanoo että se on rumaa ja kaikkien miestenkin mielestä se on kuulemma rumaa. Pakko vaan ihmetellä miksi sitten miehet kehuu sitten niin paljon? En minä itseäni mitenkään esittele mutta treenatessa en voi kaapuunkaan verhoutua ja salilla saan paljon myönteistä palautetta. Ja nyt kesän tullen kun ulkonakin on vaatetus vähentynyt niin saan kuulla jopa kauppareisulla kommentoitia.

Oma mies on kertonut että kaverit on häntä kiusoitelleet mun muuttuneesta ulkomuodosta mutta sanoneet myös että helvetin kova saavutus mimmiltä olla tuossa kondiksessa. Ovat omia vaimojaan mun mukaan salille työntämässä =DD

Olen vain aidosti aika tyrmistynyt saamastani palautteesta. Ja toi omien kavereiden käytöskin on aika huvittavaa. Niilläkin salilla ihan eri meininki nykyään ja ne uskalla mulle kertoa, mutta minäpä tiedän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/

ja ei todellakaan ole kyse kateudesta, vaan siitä että pidän kauniina lihaksikasta ja jäntevää kroppaa, en tuon näköistä kuin kuvassa.

minusta tosiaan lihakset on naisella kauniit, mutta tyyliin Karita Tykkä ennen raskautta.

Vierailija
24/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissa. Mun mielestä on hienoa, jos ihmiset viitsii pitää itseään kunnossa. Sopivasti lihaksia on kaunista ja seksikästä, mut en kyl näe, että kehonrakentaja-nainen olisi seksikäs. Se on kyllä yökötys. Tosin en pidä myöskään mistään stallone-lihaksista miehillä. Eli sopivasti ja naisellisesti lihaksia, niin se on ehdoton kyllä, kehonrakennus ehdoton oksennus.

T. nainen, joka haluaisi myös tarpeeksi kiinnostusta muuttamaan läskin lihakseksi

Vierailija
25/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en minäkään Kiken vartalosta syty. Se menee jo kehonrakennuksen puolelle.

Mutta se linkki jonka teistä joku laittoi ( http://megettingskinny.com/wp-content/uploads/2009/05/fit-woman2.jpg) Tässä on kaunis vartalo. Siinä on treenattu kroppa.

Vierailija
26/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen tosiaan on hitusen miehekästä. Sileä kroppa olisi ihanne, lihasten rajat "pilaa" sen. Eli siis urheilijoille en tosiaan ole kateellinen, mutta vaikkapa misseille tai malleille kyllä :) Ja kunnon lantiot täytyy olla ja peppua, niin aijai mikä täydellisyys.

Vierailija
27/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäiseen kehonrakennukseen. Ei pelkästään siihen, että kasvattaa jonkin verran lihaksia ja polttaa rasvaa pois, vaan tosiaan äärimmäisyyteen. Eikä se ole kaunista miehilläkään.

Vierailija
28/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/" alt="http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/">http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/kike-elomaa/</a&gt;

Kike oli tuohon maailmanaikaan fitnessnainen ihan ammatikseen eli muokkasi kroppaa työkseen. Kunnon fitnessammattilaisen tavoin hän varmasti pudotti rasvaprosenttiaan, lämmitteli ja öljysi saadakseen lihaserottuvuuden tuohon pisteeseen ennen kuin asettui näytille.

Pointti oli siis se, että vaikka normaalinainen pääsisi samaan lihasmäärään kuin Kikellä, edes Kike ei ollut arjessa noin lihaksikkaan näköinen vaan paljon pehmeämpi. Lihaksetkin voivat näyttää naiselliselta, kun niiden päällä on se pieni normaali rasvakerros, jonka bodari haluaa pois ennen kisaa. Kilpailujen ja kilpailuposeerausten ulkopuolella Elomaa oli oikeastaan aika pieni nainen. Lihaksikas ja naisellinen kroppa korostui etenkin heti uran päätyttyä, kun lihasta riitti yhä vaikka muille jakaa, mutta rasvaa oli jo vähän enemmän.

http://static.iltalehti.fi/perhe/kike1MH_ms.jpg

http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/17405.jpg

http://lh3.ggpht.com/-5iDZjKU7Mpc/SPy9L7H3Q-I/AAAAAAAAVCw/xX1KCqrIG0A/k…

http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/17414.jpg

Musta on aina hassua, että esimerkki lihaksikkaasta naisesta on steroideja vetänyt mörssäri tai fitnessammattilainen/bodari täydessä kisatikissä lihaserottuvuus keinotekoisesti äärimmilleen vietynä. Lihaksikas nainen, edes fitnessmali tai bodari, ei normaalisti näytä siltä.

Vierailija
29/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 160cm ja noin 60kg, käyn salilla, pumpissa, spinningissä ym paljon, on tietyy 'perusläskiä' mutta kyllä mulla paljon lihasta on.

en kuitenkaan pidä itteäni lihaksikkaana, vaan treenattuna.

luulen et 'luuviulu' lihaksikas, eli läskitön lihasnainen on se pelon aihe.

mä haluisin saada mun painon tippumaan noin 55kiloon mut pitäs lopettaa tuo salilla käuynti sitä varten.

Vierailija
30/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

29. puhui täyttä asiaa. Monikaan fitness-ammatillainen ei näytä sellaiselta luonnossa kuin kisoissa. Takana on melkoinen dietti ja rasvat tiristetään aivan minimiin sitä varten. Lihakset pumpataan esiin kuten suonetkin. Se öljy tuo esiin paljon mutta on maallikon silmin niin ällöä. Kun heidänkin dietti loppuu, saattaa paino nousta perissa päivässä jopa 10 kiloa. Siinä kisakropassa kun ei ole nesteitäkään.

Moni fitness-nainen on todella pieni luonnossa eikä ne lihakset näy puoliksikaan niin hyvin.

Musta ois hienoa jos maailma menisi joskus siihen että terve, eli treenattu ja sopivan "pehmeä" kroppa olisi joskus muodissa. Nykyään laihuutta ihannoidaan niin paljon että jokainen myhkyrä kehossa, olkoonkin vaikka lihas pitää saada laihdutettua pois että näyttää mahdollisimman laihalta. Vaakaan pitää saada mahdollisimman pieni lukema.

Itsekkin olen siitä aika hyvä esimerkki. Aiemmin painoin 10 kiloa vähemmän. Treenasin ja söin siten että lihasmassalla on mahdollisuus kasvaa. Paino nousi tasaisesti ylöspäin mutta koko ei muuttunut. Vaatteet väljeni ja aloin näyttää terveelle ja hyvälihaiselle. Aiemmin olin sellainen muodoton ja kuiva, luut näkyi ja törrötti. Nyt olen siitä 7 kiloa painavampi ja melkein kaikki 36 kokoiset vaatteet on menneet isoksi. Kertonee paljon siitä miten olen kiinteytynyt ja miten lihas painaa enemmän kuin läski.

Nyt kun miettii, eihän tälläisestä kropasta voi olla kuin ylpeä. Missään tilanteessa lihaksista ei ole ollut haittaa, päin vastoin. Jaksaa nykyään ihan eri tavalla tehdä vaikka mitä.

Vierailija
31/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihaksikas treenaava nainen mitoilla 166cm ja 53kg.

Mä olen väsyksiin asti väitellyt tällä palstalla naisten kans jotka kertoo painavansa jopa 80kg ja väittää et suurin osa on kiinteää lihasta.En usko hetkeäkään et lihaksikas keskipituinen nainen voi painaa jopa 20 kg enemmän kuin fitness urheilijat.

Toivottavasti nämä samaiset itsepetoksen kuningattaret lukevat viestisi ja myöntävät olevansa ylipainoisia jostain muusta syystä kuin isoista painavista lihaksista.

Vierailija
32/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle 32 =)

Jäinkin miettimään näitä paino-asioita. Muistelen että eräs fitness-ammattilainen ilmoitti taanoin mittansa massakauden lopulla olevan 168cm ja painoa 68 kiloa. Tuosta pudotetaan kisoja varten 6-8 kiloa. Eli ei kovassakaan kunnossa olevien paino ole todellakaan kymmeniä kiloja yli suositusten =)

Vierailija
33/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://1.bp.blogspot.com/-dnE7px_YhXo/TabpAlj6QBI/AAAAAAAACcU/xckU7RUXX…

Hoikka pitkä varsi, mutta naiselliset pehmeät muodot. Kunnon vyötärö. Ei liian isot tissit. En pidä (liikaa) treenaavista ja lihasta kasvattyavista naisista, usein heillä kroppa liian iso hartioista tai sitten lantio kuin 10v pojalla.

m32

Vierailija
34/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni täällä tuntuu unohtavan/ei tiedä, että fitnessurheilijat ja kehonrakentajat ovat kisakunnossa muutaman kuukauden vuodessa, ei kikekään näyttänyt tuolta kuin tossa kuvassa ympäri vuoden, vaan oli paljo paljon pehmeämpi.

Mulla ruman raja menee niissä kehonrakentajanaisissa, jotka käyttää hormoneja ja naama muuttuu miehekkääksi.

Vierailija
35/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihakset naisilla on kauniit.

Sinulla ap taitaa olla juuri semmoiset :)

Tosi-fitness-bodari-lihakset taas on aika kammottavan näköiset, yhtälailla miehellä ja naisella.

Varmaan monella tulee ensimmäiseksi mieleen semmoiset kiiltäväksi öljytyt bodarinaiset kun puhutaan lihaksikkaista naisista.

Vierailija
36/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin joku joka on lihaksista samaa mieltä. mulla takana 20v urheilu-ura ja olen kilpaillut joten lihaksia piti hankkia. nyt on vain pidettä kehosta huolta niin pysyy kunnossa. ( tuli perhe kuvioihin niin ura loppus :) ) minun mitat 171cm ja 62kg

Vierailija
37/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ihailin joogaohjaajaani, vaikka hetero olenkin. Itsekin pyrin pitämään itseni urheilullisen ja vahvan näköisenä, vaikka pidän myös kurvikkuudestani.

Vierailija
38/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

salilla ei voi muuta kuin ihaillen katsoa naisia, joilla on sopusuhtainen, lihaksikas kroppa. Kauniit käsivarret ja jalat, timmi keskivartalo. Sellaisen haluan itsellenikin! Melko lähellä tavoitetta ollaan, tosin peffassa on ihan liikaa fläsää vielä, joten lihakset eivät erotu vaikka siellä alla ihan varmasti lihasta onkin.

Tähän ketjuun olis vastaajien pitänyt laittaa oma TODELLINEN paino + pituus, jotta sais vähän perspektiiviä.... vaikea nimittäin uskoa, että kukaan pallero olis vaihtamatta kroppaansa tiukkalihaiseen kehoon, jos sellainen jostakin taikaiskusta olisi mahdollista.

Ja tosiaan mammoilla menee puurot ja vellit sekaisin, kun kuvittelevat, että omaksi ilokseen treenaavalla naisella suonet ja lihakset pullottavat normaalisti samaan tapaan kuin kehonrakentajilla kilpailukuvissa...! Eräillä on sivistyksessä pahoja aukkoja :D

Ja tuolle ketjyyn tulleelle "miehelle": mistähän kohtaa Halle Berry on lihaksikas tuossa linkitetyssä kuvassa?!!

Vierailija
39/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolle ketjyyn tulleelle "miehelle": mistähän kohtaa Halle Berry on lihaksikas tuossa linkitetyssä kuvassa?!!

vietihän kertoo, että mies tykkää enemmän naisesta, jolla ei ole treenattuja lihaksia ja toi kuva on esimerkkinä sellaisesta vartalosta.. missä sun lukutaito haloo!!

Vierailija
40/74 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kroppa kuosissa kun ikää tulee...valitettavasti ihannoitu pyöreys ja pehmeys pysyy kovin harvalla 'pyöreänä ja pehmeänä'. Pakko hommata lihaksia, ja on mukavaakin olla hyväkuntoinen ja jaksava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän