Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin järkyttävän laihan raskaana olevan naisen!

Vierailija
17.06.2011 |

Masu oli iso, mutta muuten oli luuta ja nahkaa. Yritti jaksaa leikkipuistossa hoitaa esikoistaan. Esikoinen söi puistolounaan, mutta äiti ei syönyt mitään. Kyllä minä vain olisin syönyt pitkin päivää, jos tuohon kuntoon olisin raskaana tullut! Posket kuopalla ja käsivarret kuin tikut. Kärsivä ilme kasvoillaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistossa. Satun nyt vain olemaan laiha ja en syö puistossa, koska olen luullut, että se ruoka on vain lapsille.

Vierailija
2/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kritisoimista. Äitihän saattaa esim. kärsiä pahasta raskauspahoinvoinnista. Joillakin se voi jatkua vaikka koko raskauden läpi.

Ärsyttää se, että raskaana olevat ovat aina "vapaata riistaa" painokritiikille. Joko tulee liian vähän tai paljon tai vääriin paikkoihin. Antakaa ihmisten olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole parempi syödä usein ja vähän kerrallaan? Miksi ei ollut ottanut eväitä itselleenkin?

Vierailija
4/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta raskauspahoinvointi nimenomaan pakotti syömään jatkuvaksi, sillä vatsahapot rupesivat oksettamaan heti jos vatsa uhkasi tyhjetä... lihoinkin kyllä molemmissa raskauksissani n. 20kg mutta kilot ovat nyt tipotiessään.

Vierailija
5/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös raskauspahoinvoinnissa ole parempi syödä usein ja vähän kerrallaan? Miksi ei ollut ottanut eväitä itselleenkin?

Mitä hittoa muiden syömisten miettiminen sulle kuuluu? Kannattaa pitää huolta vaan omista asioistaan!

Vierailija
6/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Becham sieltä Losista tullut käymään. Sehän on kuin tikku 10 sentin korkokengissään.

Lisäksi käynyt laihdutusterapeutilla koko raskauden ajan. Luin jostakin juorujutusta. On kuulemma suurinta muotia odottavien äitien piireissä siellä Amerikassa, että kun synnyttää niin viikon päästä on linjat kohdallaan ja mistään ei voi huomata , että olisi vasta synnyttänyt. SAIRASTA!

Vierailija
7/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olin raskaana ollessani samanlainen. olen kärsinyt laihuudesta aina.. sä oot niin pienikokoinen kommentit satuttavat samanlailla kuin lihavalle sanottaisiin: sä oot niin suurikokoinen.

Vierailija
8/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain laihaa?

Vierailija
9/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis joidenkin silmissä pienikokoinen. laihat raajat jne. mun ystävä on 153cm, mutta ylipainoinen. minusta hän on lyhyt, mutta ei pienikokoinen.. vaikeeksi menee.

Vierailija
10/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minun raskauspahoinvoinnissani söin kyllä tiheään ja vähän, mutta oksensin samoin tein pois.. siinä ei plajon paino nouse. Ja alusta loppuun saakka.

Vierailija
11/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis joidenkin silmissä pienikokoinen. laihat raajat jne. mun ystävä on 153cm, mutta ylipainoinen. minusta hän on lyhyt, mutta ei pienikokoinen.. vaikeeksi menee.

Vierailija
12/14 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoista odottajista ei kerrota sitä, että jos imetät useamman kuukauden etkä syö mitään lisiä, niin imetys verottaa luita; hampaat kärsii!!! Kaveri "päätti" että ei lihoa niinkuin esikoisen aikana, sai muutaman kilon ja sillä kehuskeli, ja kun imetti 9 kk alkoi hampaat lohjeta, reikiä suu täynnä :( Yritin vihjata nätisti "miten ne ravintolisät", "ei niitä tarvi ja ei ne liity hampaisiin", sanoi kaverini, mutta faktat on faktoja, ihmiskeho on luotu raskauden aikana keräämään edes minimin verran ylimääräistä..

Vierailija
13/14 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just me kirjoitti:

Laihoista odottajista ei kerrota sitä, että jos imetät useamman kuukauden etkä syö mitään lisiä, niin imetys verottaa luita; hampaat kärsii!!! Kaveri "päätti" että ei lihoa niinkuin esikoisen aikana, sai muutaman kilon ja sillä kehuskeli, ja kun imetti 9 kk alkoi hampaat lohjeta, reikiä suu täynnä :( Yritin vihjata nätisti "miten ne ravintolisät", "ei niitä tarvi ja ei ne liity hampaisiin", sanoi kaverini, mutta faktat on faktoja, ihmiskeho on luotu raskauden aikana keräämään edes minimin verran ylimääräistä..

Hampaat todellakin alkavat helposti jopa tippua suusta, jos äidin oma elimistö ei ole tasapainossa ja kunnossa.

Vierailija
14/14 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kritisoimista. Äitihän saattaa esim. kärsiä pahasta raskauspahoinvoinnista. Joillakin se voi jatkua vaikka koko raskauden läpi.

Ärsyttää se, että raskaana olevat ovat aina "vapaata riistaa" painokritiikille. Joko tulee liian vähän tai paljon tai vääriin paikkoihin. Antakaa ihmisten olla!

Mnulla oli raskauspahoinvointi koko raskauden. Laihduin kyllä, mutta söin myös koko ajan. Imeskelin suklaapaloja ja pureskelin jatkuvasti leivänmuruja yms. Eli nainen olisi joko tiputuksessa tai söisi kokoajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi