Olen Selvänäkijä, vastaan 10 ensimmäiselle.
Kysymysten pitää olla selvästi muotoillut. Sano myös ikäsi ja etunimi.
Kommentit (43)
Paranet, sinulla on kova stressi, flunssa liittyy siihen. Matka onnistuu, mutta mieltäsi painaa jokin.
Mulla on ihan helvetillinen stressi.
Erja
Sinulla on jokin epäselvä kohta tässä, kuin et tietäisi kuka sinä olet, painoasia on sivuseikka, jokin hallitseva sisäinen kysymys on etualalla.
Onkohan taloasiassa kaikki kunnossa? Siis talon itsensä osalta. Rakkaus on matkan päässä, pelkäät hylätyksi tulemista kovasti.
Näen tumman miehen johon et voi luottaa, haluaisit, mutta se on virhe. Pitkään aikaan ei mitään kiinnostavaa, este on ehkä sinussa itsessäsi.
pelkäät epäonnistumista usein mutta aivan turhaan. Olet luontainen työssäsi. Avioliittoon ei vähään aikaan riitä energiaa.
Vakinainen työpaikka tulee, mutta sitä ennen on jotakin muuta, jokin yritys tai ponnistus tai kurssi, hapuilua. Parisuhteesta ei löydy ratkaisua asioihin jotka sinun pitää selvittää omin päin.
Kerro, teemmekö oikean ratkaisun, jos otamme meille kotiin asumaan sen nuoren, joka olisi tulossa jos vain sallimme?
Tarkoitatko, että talon kunnossa jotain häikkää? Tässä on kaikenlaista häslinkiä ollut, joten näetkö vielä tarkemmin?
Osaatko sanoa rakkaudesta, kuinka pitkällä tämä hlö asuu tai kuinka pitkä aika tähän tulevan rakkaan tapaamiseen menee? Tunnenko hänet mahd. entuudestaan?
Johanna
en vastaa lapsiin, en biologisiin, ottolapsiin tai mihinkään tälläisiin aiheisiin.
näkijä
näetkö valoa minulle tulevaisuudessa ja millaista valoa? löydänkö rakkautta?
-hannele 33v- se kutonen
Sinulla on sisäinen häkki purkamatta, syöminen liittyy siihen. Painonhallinta on luonnollinen seuraus kun pystyt kohtaamaan läheisyyttä.