GALLUPPII! Sinun ja puolisosi yhteenlasketut bruttotulot VUODESSA!
Kommentit (25)
suunnilleen 125 000, käynyt yhtenä vuonna 140 000 asti
tohtoreita molemmat, IT-alalla ja terveydenhuollossa
tohtoreita molemmat, IT-alalla ja terveydenhuollossa
~250 000
itse 80 000
mies 163 000 + bonukset
n.105 000e/ vuosi.
Mies on puuseppa/vahtimestari ja itse olen sairaanhoidon alalla tyonohjaus/ laadunkehitystehtavissa.
Asumme Norjassa.
näytti olevan minulla 110 000 ja miehellä 130 000.
100 000 mies ja 70 000 minä = 170 000
Ja mikä pahinta, me ollaan molemmat PerSuja!! Pakko kulkea tuulipuvuissa!
tänä vuonna verosuunnitellaan ja päästään alle 40 000 euron. Ei kannata maksaa veroja siksi, että osa suomalaisia saa luvan laiskotella. Mieluummin nämäkin rahat ulkomaille.
Mies tohtori, minä viittä vaille. It ja hallintotiede. Valtion leipä on kapea mutta pitkä... joopa joo.
Ihan varmaan joka toisen palstamamman tulot onkin tuota luokkaa ja molemmat ovat tohtoreita. :D :D :D
Illan paras!
Ei nämä mätösäkit ole käyneet edes persuskoulujaan loppuun.
Terkuin: tuo tuulipukuPerSu
mutta meidän tulot ovatkin niin surkeat, että jopa palstamamman luulisi ottavan todesta :)
Huonon palkkatason kääntöpuolena on onneksi erittäin joustavat työajat ja itsenäinen työ.
Molemmat insinöörejä. Olen osittaisella hoitovapaalla, muuten vois olla isommatkin tulot.
Miten teillä voi olla kaikilla noin isot tulot? Meillä noin 50 000 euroa, tosin mies tekee vain 60 % työaikaa (IT-alalla päällikkötason tehtävissä) ja minä sairaanhoitaja.
Tänä vuonna ei päästä tuohon summaan, koska olen hoitovapailla.
miehellä 70 000
minulla 32 000
Progressiivinen verotus on kuitenkin tehokas;
nettotuloissa ero on hämmästyttävän pieni.
Miehellä on selvästi minua korkeampi palkka, korkea koulutus ja korkea asema aika miehisellä alalla.
mies 135000 ja minä 65000. Mies johtotehtävissä, minä asiantuntijana
minulla tuo 20 000 (kulttuurialalla), mies lääkäri
mummo&pappa