Muita, jotka eivät voi sietää Karoliina Kalliota? Harvinaisen ylimielinen tapaus.
Kommentit (24)
Oli todella laiha, liiankin. Lauluääni on hyvä mutta jotakin siinä oli mikä mua ärsytti kovasti. Ehkä se liiallinen pynttäytyminen, en tiedä mutta en onneksi häntä äänestänyt.
Muakin ärsytti kyseinen tapaus, mutta ei kyllä ulkonäkönsä takia, vaan esiintyminen lähinnä. Lauloi hyvin, mutta kylmäksi jätti. Ihan samoin kuin se hanna kommeri ja minna lentoemäntä.
Toiseksi olen sitä mieltä, että idolsiin pitäisi saada joku sääntö siitä, että olisivat amatöörikisat. Puoliammattilaiset ovat niin tottuneita esiintymään omalla tyylillään, että heidän lauluistaan puuttuu jokin tietty tekemisen ilo. Yksi idolsin nautinnoista on katsoa miten amatööristä kehittyy laulaja ja näissä puoliammattilaisissa sellaista kehitystä ei näe.
ja kuuntelen tässä kisassa amatöörejä. Euroviisut on sitte erikseen...
Laihuus tai lihavuus ei ole este kisaan osallistumiseen, mutta ammattilaisuus mielestäni on.
ja hällä on kuitenkin laulajanuraa takana ammattilaisena jo 10 vuotta varmaan ja laulua harrastanut koko ikänsä. Ei kai tuon kokemuksen jälkeen enää itkua tuherra kameroiden edessä. Onko oikea kisa ammattilaiselle niin siitä olen samaa mieltä.... ihmettelen miksi lähti mukaan. Ja tuo laihuus... hän on kyllä semmoinen " riuku" ollut koko ikänsä että tuskin mikään valintakysymys :) Mutta muuten mukava miun mielestä ja vielä tuon kokemuksen myötä jännään miksi hän sählää ja huitoo aina kun siltä kysytään jotain! ehkä hän jännittää kuitenkin!