Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masennusryhmistä?

Vierailija
17.06.2011 |

Voiko sieltä saada ystäviä? Onko kukaan ollut? Itse olen ollut depressioryhmässä ja tuntuu että jään ulkopuolella tai en saa ystäviä sieltä. Niin ja vielä tuntuu että muut eivät enään halua puhua ongelmistaan vaan puhuvat koko ajan muista jutuista. Moni on lisäksi lopettanut ryhmässä käymisen ja se on kuihtunut jo tosi pieneksi. Kun luulisi masennuksen olevan yhteinen asia mikä lähentäisi, niin ei sieltäkään saa aitoja ystävyyssuhteita. =(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielekäs Päivä-vertaistukiryhmässä. En minä sieltä ystäviä saanut, oli kuitenkin niin ohjattua toimintaa, mutt ryhmässä oli onneksi todella mukava käydä, tunnelma oli hyvä ja varmasti moikataan kun tavataan.

Vierailija
2/2 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on vain joukko ihmisiä, jotka elämäntilanne on tuonut yhteen, kaikki luultavasti tulevat erilaisista taustoista, erilaisista lähtökohdista, heillä on erilaiset kiinnostuksenkohteet jne.

Ei ehkä erityisen lohdullista, mutta kannattaa yrittää ottaa ryhmä sellaisena kuin se on. Voi silti olla, että tulet tutustumaan siellä johonkuhun, mutta voi olla että et. Mutta kyse ei ole mistään viasta sinussa itsessäsi, vaan ihan siitä, että kun moninainen joukko ihmisiä kokoontuu yhteen paikkaan, niin sitä yhteistä säveltä ei löydy niin helposti, ei ainakaan kaikkien välille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla