Jokuko ihmettelee miksi suomalaisilla naisilla on huono maine :)
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/suomalaisnainen-seksiskandaalin-kesk…
Kuten eilen täällä kerroin niin mieheni oli Englannissa töissä ja ensimmäisen viikon aikana kuuli 4 eri ihmiseltä, että suomalaiset naiset on ihan lutkia, niitä nai kaikki etelässä jne muuta kivaa. Mies loukkaantui.
Kommentit (39)
Onko muuten suomalaisilla ja muilla eurooppalaisilla miehillä huono maine kun tekevät näitä seksimatkoja thaimaahan?
Onko muuten suomalaisilla ja muilla eurooppalaisilla miehillä huono maine kun tekevät näitä seksimatkoja thaimaahan?
Taitaa olla aika marginaaliryhmä verrattuna etelänlomilla helppoina nakkeina toimiviin suomalaisiin naisiin.
Taitaa olla aika marginaaliryhmä verrattuna etelänlomilla helppoina nakkeina toimiviin suomalaisiin naisiin.
ihmisiltä, jotka ovat niin köyhiä, että se saattaa olla ainoa vaihtoehto, vai harrastaako vapaaehtoisten aikuisten kesken seksiä ihan huvi- ja urheilumielessä.
ihmisiltä, jotka ovat niin köyhiä, että se saattaa olla ainoa vaihtoehto, vai harrastaako vapaaehtoisten aikuisten kesken seksiä ihan huvi- ja urheilumielessä.
Vaan siitä, kuinka helppoja suomalaiset naiset ovat. Helppoja ja eikä tarvitse edes mitään maksaa.
mutta löytyi siitä nyt se kuuluisa suomalaisnainen, joka meni naimisiin brittiläisen putkimiehen kanssa! Täällä kun aina oletetaan kaikkien suomalaisnaisen naineiden brittien olevan vain poloisia putkimiehiä. No, kaipa se joillekin kelpaa, varsinkin kun on kuitenkin miljönääriputkimies.
Ja tuon toisen miehen vaimon nimi on sitten ilmeisesti Anja, eli eiköhän sekin suomalainen ole. Mielenkiintoinen kuvio.
tämä kyseinen nainen EI ole 36v. vaan 41v.
luuletko ettai Brittinaiset paneskele ympariinsa? hah.. Brittihin verratuna me ollaan aika siveita.
Eikä uutisessa mainita puolella sanallakaan naisen olevan suomalainen.
Linkatussa Ilta-Sanomien uutisessa kerrotaan naisen olevan suomalainen jo heti otsikossa ja itse jutussa useampaan otteeseen.
Eikä uutisessa mainita puolella sanallakaan naisen olevan suomalainen.
Linkatussa Ilta-Sanomien uutisessa kerrotaan naisen olevan suomalainen jo heti otsikossa ja itse jutussa useampaan otteeseen.
Minä luin sen Daily Mail-version, ja siellä ei kyllä puhuttu naisen kotimaasta yhtään mitään. Nimi on kyllä suomalainen, mutta taitaa olla aika perusbritti kun on siellä uutisenkin mukaan vähintään 12 vuotta asunut, kuka tietää vaikka koko ikänsä. Ei kaikki ihmiset joilla on suomalainen nimi ole suomalaisia.
että Leena Mannonen on suomalainen nimi, joten tämä uutinen ei ainakaan luo suomalaisille mitään mainetta.
koko ikäänsä. Itse asiassa tämä ei tullut edes yllätyksenä sellaisille, jotka hänet tuntee.
Enpä kehuisi suomalaisia miehiä kun ovat mamman poikia tai juoppoja. Englannissa miehillä on herrasmies tavat hallussa. Suomalaiset miehet pitää sellaisia piirteitä homojen ja neitien ominaisuutena. Siksi otin arabimiehen jok on todellinen herrasmies.
Tuollaisten takia en seurustele suomalaisten naisten kanssa. Sääli vaan niitä harvoja laadukkaita naisia jotka kärsivät kun kunnolliset miehet hakevat naisensa muualta.
Ja kyllä, olen komea ja kunnollinen mies. En petä ja ihan hyvin on ollut tarjokkaita suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kehuisi suomalaisia miehiä kun ovat mamman poikia tai juoppoja. Englannissa miehillä on herrasmies tavat hallussa. Suomalaiset miehet pitää sellaisia piirteitä homojen ja neitien ominaisuutena. Siksi otin arabimiehen jok on todellinen herrasmies.
Jotain perää tuossa on. Ara bit kylläkin ovat schaissea
mies itsekin
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiesarabi, ha haa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiesarabi, ha haa.
Kuulostat hieman katkeralta kommentoijalta. Arabimies pitää mua prinsessana.
Miehesi olisi saanut vastata, että brittinaiset on niin rumia, ettei niitä oikeesti kukaan täysjärkinen edes panis!!