Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi LAPSI on saanut pukeutua näin???

Vierailija
17.06.2011 |

Tänään Iltalehdessä, Psyykoosilääkkeitä leikkipuistossa:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061713901792_uu.shtml

5-vuotiaalla tytöllä on suoraan sanottuna rivo toppi päällä, sekä pikkuriikkinen farkkuminihame. Onhan siellä alla ilm. mustat trikoot, mutta ketä se palvelee, kun lapselle puetaan tuollaiset vaatteet? Vaikka lapsi kuinka itse haluaisi, niin en ikinä antaisi oman 5-vuotiaan (en edes vanhemman) pukeutua tuollaisiin vaatteisiin).

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee poikalapsien äiti.

Vierailija
2/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän liian ison tytön vaatteet hänellä oli päällään, mutta olen mä nähnyt pahempaakin. Ainakin ne oli puhtaat ja ehjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä pienen tyttölapsen äiti mutta en näe kyllä mitään pahaa tossa topissa enkä ylipäänsä vaatteissa. Tuollaisia vaatteita näkee joka toisella tyttölapsella, joka tulee vastaan.

Vierailija
4/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon asun rivous on kyllä katsojan silmässä.

Vierailija
5/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ko. pukeutumisongelmia.

Vierailija
6/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä!

Vierailija
8/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on av-mammamääritelmän mukaan sopiva asu niin häihin kuin hautajaisiinkin :D

Vierailija
10/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisitte juttuun, ettekä johonkin epäolennaiseen, kuten ihmisen vaatteisiin. Jotka on sitä paitsi aivan asialliset ja normaalit!

T: Viiden äiti ja kahden mummi

Vierailija
11/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksiyövaate", joka on hommattu kaikkea muuta kuin nukkumista varten. Kyllä sen tarkoitus on ollut miellyttää miestä, sillä enhän mä samanlaista kuosia pukisi ylleni ihmisten ilmoille. Juuri tuollainen pinkki missä pieniä mustia sydämiä ja mustaa pitsiä reunoilla. Eli tökerö on lapsen päällä!!! =O

Vierailija
12/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo toppi on ihan jokaisen päällä ikään ja kokoon katsomatta ällöttävä. Siis yöpaitahan tuo on!

Vierailija
13/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä pienen tyttölapsen äiti mutta en näe kyllä mitään pahaa tossa topissa enkä ylipäänsä vaatteissa. Tuollaisia vaatteita näkee joka toisella tyttölapsella, joka tulee vastaan.

ne pukeutuu kuin pienet tytöt, ei niinkuin pikkuaikuiset.

Vierailija
14/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksiyövaate", joka on hommattu kaikkea muuta kuin nukkumista varten. Kyllä sen tarkoitus on ollut miellyttää miestä, sillä enhän mä samanlaista kuosia pukisi ylleni ihmisten ilmoille. Juuri tuollainen pinkki missä pieniä mustia sydämiä ja mustaa pitsiä reunoilla. Eli tökerö on lapsen päällä!!! =O

Joo sun asiakkaat varmaan tykkää, kivat sulle. Me normaalit ei tuollaisita mitään tiedetä. Onneksi.

Vierailija
15/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisitte juttuun, ettekä johonkin epäolennaiseen, kuten ihmisen vaatteisiin. Jotka on sitä paitsi aivan asialliset ja normaalit! T: Viiden äiti ja kahden mummi

Muistakaa äidit myös tämä tapaus, kun olette sitä mieltä, että 5-vuotias voi olla yksin ulkona vaikka äiti sieltä ikkunasta katsoisikin KOKO ajan.

Vierailija
16/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiero oletkaan!

Minusta olet itse se pervo jos pukeudut seksiä varten pikkutyttöjen vaatteisiin!

Häpeisit!!! ;)

PS. Onneksi sentään tajuat ettet liiku julkisesti kuten pikkutyttö..

Vierailija
17/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän tyylitön, mutta että rivo (hoh hoijaa). Onkohan ap:lla aamulääkkeet otettu?

T. pian 6-vuotiaan tytön äiti

Vierailija
18/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silminnäkijänä muttei vastuussa?

Miten laiska oletkaan.

Vierailija
19/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eli just sunlaiset horatsut näkee tuossa jotain pervoa.

Joo sun asiakkaat varmaan tykkää, kivat sulle. Me normaalit ei tuollaisita mitään tiedetä. Onneksi.

Mä sain päivän parhaat naurut tästä reaktiosta!!! Voi, voi, sä varmaan järkyttyisit jos näkisit, minkälaisia seksivaatteita multa löytyy, sillä tämä em. oli kyllä ihan siitä kiltimmästä päästä. Se katsos vain on niin, että vaikka se oma rakas aviomies vuosienkin jälkeen innostuu kiihkeään seksiin ilman mitään asujakin saunan raikkaina, niin kummasti se piristää meitä kumpaakin, ja saa aivan uudenlaista alkukiiihkoa esiin, kun yllättää jollakin asulla ja on muutenkin laittanut itsensä oikein viimeisen päälle. Sama ilmiöhän tapahtuu, kun mennään esim. juhliin; sitä laittautuu viimeisen päälle, hiukset, meikit, kauniit alusvaatteet, kauniit juhlavaatteet, korkokengät, niin johan huomaa kun mies ei meinaa malttaa kotiin päästä, eikä meinaa pystyä pitämään sormiaan erossa.

Tai noh, ei varmaan kaikilla ole enää näin... :(

Mä ainakin nautin, että 15 vuoden yhteiselon jälkeenkin mies ei saa pidettyä näppejään erossa, olen sitten meikittä saunanraikkaana, tai laittautuneena. :) Ainakin se on yksi SUURI tekijä aidosti onnelliseen avioliittoon.

t: Se horatsu jolla ilmeisesti myös asiakkaitakin XD

P.s: Ja siitä pidän visusti huolen, että meillä lapset pukeutuu kuin lasten kuuluu. Vaikka välillä kaupasta ruinataan "pikkuaikuistenveettita", kun "muillakin päiväkotikavereilla on" (onneksi vain hyvin harvalla), niin selitän aivan suoraan etteivät ne ole soveliaita lapsille, vaan kauniit lastenvaatteet on lasten näköisiä.

Vierailija
20/33 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiero oletkaan!

Minusta olet itse se pervo jos pukeudut seksiä varten pikkutyttöjen vaatteisiin!

Häpeisit!!! ;)

PS. Onneksi sentään tajuat ettet liiku julkisesti kuten pikkutyttö..

jos tällainen http://www.kaalimato.com/s?action=viewproduct_media&product_id=4344&mty… asu on pikkutyttöjen vaate!!! =O

Minun seksivaatteeni/asuni on juuri tällainen, mutta KUOSI on tosiaan sama kuin siinä tytön topissa, eli pinkki, jossa pieniä mustia sydämiä ja pustaa pitsiä reunoissa.

Nyt en edelleenkään pidä itseäni sairaana, vaan sitä, jonka mielestä kyseinen asu on pikkulasten vaate. Hyi, sairasta.