Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja missä legginsejä voi käyttää, kun nämäkin on väärin???

Vierailija
17.06.2011 |

http://www.windycitizen.com/~styleandthesecondcity/2008/10/27/trend-wat…

En oikeasti tajua. Siis tuossa blogissa haukutaan kaikkia kuvissa esiintyviä tapoja käyttää legginsejä. Mikä ihme on legginsien oikea käyttötapa!?!?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tismalleen sama kuin kalsarien käyttötapa.

Vierailija
22/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kirjoituksen pointti oli se, että vajaamittaiset legginsit eivät ole kaupunkivaruste (korkeintaan rannalle). Vajaamittaiset ovat niitä jotka päättyvät puolipohkeeseen (pahin vaihtoehto) tai polven alapuolelle (pyöräilyshortsityyli).

Parhaat legginsit ovat yksivärisiä (lähinnä mustia), ilman mitään pitsihelmoja tms. Ei

Sukkahousut eivät mun mielestä aja samaa asiaa kuin legginsit, koska legginsit ovat paljon vahvempaa neulosta. Toki sukkiksiakin saa esim. 80 denierin paksuudella, mutta ne on hiivatin hiostavat.

Ja sitten se kolmas pointti, legginsit ovat yksinkertaiset joten vastapainoksi kengät saisivat olla näyttävät. Ei siis tennareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se viimeinen kuva on "oikea" tapa käyttää niitä. Kannattaisiko lukea se blogi ennen kuin arvostelee.

No joka tapauksessa leggarit on vain uusi nimi pitkille kalsareille ja sen jälkeen niitä voi muka pitää missä vaan.

Toisaalta jos on hyvät jalat ja tiukka peppu, niin kyllähän niitä on ilo katsella. Ongelma vain on se, että niitä käyttää kaikenmoiset sotanorsut..

Vierailija
24/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat legginsit, niiden kanssa musta joustava minihame ja ylipolven-saapikkaat. Mulla on pitkät hoikat jalat, joten ei pöllömmän näköistä. Sanokaa mitä sanotte, niin legginsit on ok vaikka sit housujen alla tai hameen kanssa! Niin, enkä ole edes nuori enää, vaan 37v.

Vierailija
25/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pidin sen kanssa paksuja sukkahousuja. Tänään mekon alla on leggarit, jotka on ihan samaa neulosta.

Talvella ei paljain säärin tarkene. Nää leggarit on paljon mukavammat jalassa kuin eiliset sukkikset. Ja kun ulos päin ei näy mitään eroa (talvella ei tarkene myöskään paljain varpain), niin tietenkin valitsen mieluummin leggarit.

Vierailija
26/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli läski tai laiha tai mitä tahansa siltä väliltä, ne näyttävät hirveiltä.

Vierailija
27/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ihmiset, jotka vinkuvat leggingseistä. Jatkakaa, mielipiteenne hauskuttavat mua suuresti!

Vierailija
28/48 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulis mun juhliin legginseissä niin katsoisin kyllä todella kieroon!

[/quote]

Kuka h****tti haluisi sinun juhliisi tulla yhtään missään?

Vierailija
29/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää vaan, jos omaa silmää miellyttää. Mitä sitä turhaan miettimään muiden mielipiteitä.

Olen huomannut että jotkut leggarit käy joidenkin tunikoiden kanssa, pitää olla tarpeeksi pituutta tunikalla, eikä ihan lyhkäsien paitojen kanssa, mä en tykkää siitä että tiukat leggarit paljastaa pyllyn, ellei sitten ole farkkumaiset leggarit. Trikooleggarit pitää olla laadukkaat, etteivät löpötä kuten kalsarit.

Vierailija
30/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään sellaiset paksummat farkkulegginsit näyttävät väljemmän tunikan kanssa ihan ok:lta.

Ja jos taas tykkä tuosta legginsilookista, niin siitä vaan - ilmeisesti iso osa ihmisistä siitä pitää, niin paljon niitä katukuvassa näkyy.

Vierailija
31/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten mielipiteet ja käyttää just sellaisia vaatteita kuin haluaa. Mun pääasiallinen tarkoitus elämässä ei ole ainakaan se, että miellyttäisin mahdollisimman paljon toisia ihmisiä.

Vierailija
32/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkinä alushousuina toisten housujen alla.

Vierailija
34/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunisti.Voit pitää lekkareita jos tykkäät,hoikissa jaloissa tunikan kanssa ne on nätit ja pirteet!!Ei kannata perustaa mihinkä jenkkibloggarin höpöhöpöön!!

Vierailija
35/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikea" käyttötapa on pitkinä alushousuina toisten housujen alla.

Muistakaa myös, että topit ja t-paidat ovat aluspaitoja - niitä ei siis tule käyttää julkisella paikalla pelkiltään - ja kenkien ja vyön on AINA sovittava yhteen.

Vierailija
37/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö itse koskaan t-paitoja ja toppeja?

Vierailija
38/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppeja kylläkin, kaikenlaisia, ja en voi verrata niitä keskenään. Jos sinä vertaat niin se on sinun murheesi, ei minun.

Vierailija
39/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paitoja en ikinä, toppeja kylläkin, kaikenlaisia, ja en voi verrata niitä keskenään. Jos sinä vertaat niin se on sinun murheesi, ei minun.

Mä en vertaakaan leggingsejä kalsareihin, joten mun ei tarvitse tämmöisiä asioita murehtia.

Vierailija
40/48 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen käyttää julkisilla paikoilla mekon ja hameen kanssa sukkahousuja.

Jos jonkun nuoren naisen vartalo antaa myöten, voi legginseja käyttää tunikan tai pitkän paidan kanssa.

Toisaalta on ihmisiä, jotka tuntevat olonsa kotoisaksi melkein missä asussa tahansa ja silloin pukeutuu mielensä mukaan, eikä mieti toisten kommentteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi