Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja missä legginsejä voi käyttää, kun nämäkin on väärin???

Vierailija
17.06.2011 |

http://www.windycitizen.com/~styleandthesecondcity/2008/10/27/trend-wat…

En oikeasti tajua. Siis tuossa blogissa haukutaan kaikkia kuvissa esiintyviä tapoja käyttää legginsejä. Mikä ihme on legginsien oikea käyttötapa!?!?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhukset ei pidä leggareita... se riippuu täysin miten niitä pitää. Ne kuuluu mielestäni talveen ei koskaan kesään. Mutta kauheempaa en tiedä kun ihonväriset mummo sukkahousut, niiden pitäisin olla rikos. Jos jaloissa ei ole mitään vikaa niin miksi kukaan käyttää sellasia mummo sukkiksia? ei ne ainekaan lämmitä siis jos niitä talvella käyttää ja sanoo sen syyks. Mummot käyttää niitä koska niillä on suonikohjuja joten miksi luoda vaikutelma suonikohjuista?

Vierailija
2/48 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin blogissa näytettiin oikea tapa käyttää leggingsejä. Se oli se viimeinen kuva. Se näyttikin oikeasti hyvältä. Siinä leggareita käytettiin samalla tavalla kuin sukkahousuja. Koska tytöllä oli saappaat, ne olisivat itse asiassa ihan hyvin voineetkin olla sukkikset.

Idea siis on, että leggingsien alareuna ei näy vaan piiloutuu jalkineisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona. Muualle ne eivät sovi, paitsi ehkä johonkin neulemekko + saappaat ja sinne alle leggarit jotka eivät erityisemmin erotu sukkahousuista. Muuten helvetin ruma vaatekappale.

Vierailija
4/48 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveän ruma näky kaupungilla, uhh.

Huomasin joidenkin suorastaan tuijottavan moista mauttomuutta: kaupungille lähdetty kalsareissa...

Ei millaan pahalla, mutta "jenkit" on aika laaja kasite ;)

Vierailija
5/48 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit on just parhaat näin talvella hameen tms kanssa. Siinä saa sitten tyhmät ihmetellä kerrakseen miten niinkin voi pukeutua ettei kukaan muu kuin minä tiedä onko jalassa leggarit vaiko sukkikset :P

kun ei tule sinne kantapäähän reikää. Samasta syystä pidän kalsareita talvipakkasella housujen alla. Tulee halvemmaksi ostaa uudet sukat kuin kunnolliset leggarit.

Vierailija
6/48 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveän ruma näky kaupungilla, uhh. Huomasin joidenkin suorastaan tuijottavan moista mauttomuutta: kaupungille lähdetty kalsareissa...

Ei millaan pahalla, mutta "jenkit" on aika laaja kasite ;)

Vierailija
7/48 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paksut reidet, että muuten iho menee kävellessä rikki.

Minusta on ihan kivan näköistä, kun on vaikka valkoinen hame ja valkoiset polvimittaiset legginsit alla. Tai ruskea hame ja ruskeat polvimittaiset leggingsit. Lisäksi mulla on farkkuhame ja siihen samansävyiset, polven alle ulottuvat leggingsit.

Veikkaanpa, ettei moni edes huomaa noita leggingsejä, kun hameen helma ulottuu samaan kohtaan kuin leggingsien lahkeet.

Ja on kevyempi noin, kuin olla housut jalassa. Shortsit ei mulle sovi.

Ongelma tietty ehkä poistuisi, jos saisin laihdutettua...

Mutta en kyllä ymmärrä, mitä se muiden nenää kaivaa, mitä toisilla on päällä. Kunhan on puhtaat ja ehjät vaatteet. Mulle ainakin sen jälkeen ihan sama, mitä trendisääntöjä vastaan rikon. Kunhan on mun mielestä kivan näköinen.

Vierailija
8/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis katoitte noita kuvia niin kaksi viimestähän oli ok, eikö? Jos ei niin en voi muuta sanoa kuin ....täti oot. Pukeidu vaikka säkkiin, who cares!

Vierailija
9/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin käytän legginsseja tunikoitten, hameiden kanssa. Musta ne ovat mukavat ja tuovat hieman särmää. Lisäksi omat jalkani kun ei mitkään kauniit ole niin saan arvet peitettyä niillä. Olen erittäin tyytyväinen, sanoo kuka mitä tahansa. Eikä ne kauheita inhokkeja voi olla kun kesäisin, jopa talvisinkin niitä näkyy vähän kaikkialla!

Vierailija
10/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava, joten yritän välttää pukeutumasta joka muhkuran paljastaviin vaatteisiin. Tässä kuitenkin makuni mukaisesti legginssien käyttö:

EI:

- hameen kanssa

- juhlamekon kanssa

- paidan kanssa

KYLLÄ:

- kesämekon tai pitkän tunikan kanssa

- neulemekon ja saappaiden kanssa

Pepun pitäisi siis peittyä pitkän yläosan alle. Hameen/sortsien alta kurkkivat legginssit näyttää mielestäni hassulle, muttei niin pahalle kuin lyhyen paidan kanssa, ja juhla-asuna mauttomat.

Vierailija
11/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne kauheita inhokkeja voi olla kun kesäisin, jopa talvisinkin niitä näkyy vähän kaikkialla!

Myös lihavia ja rumia ihmisiä näkyy kaikkialla.

Vierailija
12/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ: - kesämekon tai pitkän tunikan kanssa - .

Mun mielestä kesämekon alle ei kuulu laittaa mitään. Sehän on kesämekon idea, että saa olla ilman alkkareita!!

Pitkät kalsarit ja (kukka)mekko - voi hirvitys!

Vierailija
13/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne kauheita inhokkeja voi olla kun kesäisin, jopa talvisinkin niitä näkyy vähän kaikkialla!

Myös lihavia ja rumia ihmisiä näkyy kaikkialla.

Varsinkaan kun lihavuus ja legginssit eivät liity mitenkään toisiinsa. Vaate ja terveyssyyt eivät ole sama asia. Keksi toki parempi vertaus.

Ensinäkin, rumuudelle ihminen ei voi mitään, legginsseille voi, jos legginssit ovat inhokki niin kuka ruma taikka kaunis ihminen niitä sitten pitäisi? Painoon en viitsi edes ottaa kantaa, kun sitä ei vaan voi verrata tähän asiaan millään lailla.

Vierailija
14/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin linkin asuja pidetään ilman leggingsejä :D Vai tuliko väärä linkki?

Kukaan sitten IRL näitä vaatteita? Ilman legginsejä sit vissii?:

<a href="http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/" alt="http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/">http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/</a&gt;

Vierailija
15/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveän ruma näky kaupungilla, uhh.

Huomasin joidenkin suorastaan tuijottavan moista mauttomuutta: kaupungille lähdetty kalsareissa...

Vierailija
16/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ: - kesämekon tai pitkän tunikan kanssa - .

Mun mielestä kesämekon alle ei kuulu laittaa mitään. Sehän on kesämekon idea, että saa olla ilman alkkareita!!

Pitkät kalsarit ja (kukka)mekko - voi hirvitys!

Ilmaisin itseäni vähän huonosti. En tarkoittanut kesämekolla perinteistä (pidempää) kukkamekkoa vaan lähinnä trikookankaista tähän tyyliin:

http://www.netanttila.com/products/large_173x244/4756573.jpg

http://www.netanttila.com/products/large_173x244/5127592_keltainen.jpg

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/pr/36-77/36-7735.j…

Ja jos alkkareilla tarkoitat alushousuja niin yök.

Vierailija
17/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisi mitään muuta kuin leggareita. Muutenkin legginssit paljon nätimmät tuolla tavalla käytettynä kuin esim farkut jonkun tunikan kanssa! Muutenkin farkut ovat kyllä tosi ruma vaatekappale kun oikein asiaa ajattelee...

Vierailija
18/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jalan katkaisevat legginssit näyttävät omiin silmiini typeriltä, PAITSI jos se lahkeensuu on piilossa ja leggarit näyttävät sukkahousuilta. Eli sukkahousut ajaisivat saman asian.

-nykyisin on vaikka minkä värisiä ja paksuisia (eli myös hyvin ohuita) farkkuja, leveillä ja kapeilla lahkeilla jne., joten omissa silmissäni kapeat ja ohutkankaiset farkut ajavat ihan saman asia kuin farkkulegginssit.

Pitkät kalsarit kylmällä säällä ovat kyllä jees ja usein käytännöllisemmät kuin yhtä paksut sukkikset.

Vierailija
19/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saa sitten tyhmät ihmetellä kerrakseen miten niinkin voi pukeutua ettei kukaan muu kuin minä tiedä onko jalassa leggarit vaiko sukkikset :P

Vierailija
20/48 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa toisten pitää niitä rauhassa. Tää on vähän sama kuin AV:n ikuinen vitunkarvakeskustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän