ILLAN NAURUT VAIMOT VAIHTOON OHJELMASTA :DD
Kommentit (111)
Tuntuu että tossa ohjelmassa ei oo vielä normaalia ja tervettä perhettä nähtykkään.
joskus aiemmin samassa sarjassa oli äiti, joka oli hurahtanut niin fanaattisesti lintuihinsa, että ne tuntui olevan lapsiakin tärkeämpiä. Lintuja oli kova ikävä, pientä lastaan ei niinkään...
No, onhan näitä.
on helppo kritisoida jotain perhettä tv:ssä. Varmaan melkein jokaisesta perheestä löytyisi jotain ärsyttävää, jos heidän elämäänsä kuvattaisiin useita tunteja päivässä. Olisi tietty kiinnostavaa tietää miksi jotkut lähtevät tällaiseen rumbaan. Haetaanko siinä jotain five-minutes-of-fame kokemusta vai yritetäänkö oikeasti oppia jotain uutta itsestä? Vai onko tarpeena kenties päteä-meidän koti on näin hyvä näytänpä sen maailmalle.
oikeesti huh huh, enpä kehtais vuoteen liikkua missään! mut en kyllä keksi mikä olis se pointti että lähtisin moiseen
Kumma juttu muuten ettei ammattia mainita! Eikös jokaisen muun vaihto-äidin ammatti/ammattiala ole selvinnyt!?!
se himosiivooja Irinan ukko oli TODELLA vastenmielinen sovinistisikamainen pullistelija ja töykeä sekä epäkohtelias sille laiheliinille. Eikös se pullistelija ole joku paperimies tms. eli eipä taida olla koulusivistystäkään/älliä sillä ukolla...
Kaikkiaan se pullistelijaukko oli mielestäni kaikkein vastenmielisin tapaus koko ohjelmassa, koska inhoan tuollaisia kukkoilijamiehiä (oma avoukko on samaa maata, vaikka olen yrittänyt kouluttaa sitä pois sellaisesta...).
Siellä voi valita jakson, ja kun sen on valinnut voi valita gallerian tai haastattelun, löytyy sieltä haastattelusta :) Ja riikkahan ei ole ollut mielisairaalassa. Sekä ootteko niin kateellisia kun joku on laiha että pitää haukkua? Miksi ette sitten niitä lihavia äitejä hauku??
Vierailija:
mietinkin missä on ohjelmantekijöiden vastuu, kun antavat mahdolliseti mielenterveysonglemaisen nolata itsensä kaiken kansan nähden tv:ssa.
sairaalloisen laiha niin jossain mättää ja pahasti...
Mua säälitti se nysveröisä...
Ihan koko ohjelmaa en nähnyt, mutta vaikka sen laihan äidin käytötavat olivat aika huonot, niin mieluummin mä sen ottaisin kaveriksi kuin sen himosiivoojan.
Ja se harmaa, musta valkoinen kämppä näytti lähinnä liikemiehen kämpältä enemmin kuin lapsiperheen asunnolta. Luulisi ahdistavan noin synkkä värimaailma. Ja mun mielestäni se mies oli kamala. Ihan joku macho pullistelija, eipä se tossukkakaan kyllä kelpaisi.
Ehkä se laiheliinikin yritti kärkkäästi tuoda niitä omia valintojaan esille, että ne toiset saisivat oikein aimo annoksen. Jos vaikka vähän tarttuisi...