ILLAN NAURUT VAIMOT VAIHTOON OHJELMASTA :DD
Kommentit (111)
Toisen onni voi olla toisen helvetti.
Että sillä asenteella täällä palstallakin voisi suhtautua. Kullakin omaan tapaansa elellään ja eteenpäin mennään. Vakka on kantensa valinnut ja lapset kulkee siinä rinnalla. Villakoiria tai ei, perhe ja lämpö ja välittäminen lienee tärkeintä.
Jos tämä nuorempi nainen tosiaan on epätasapainoinen, kuten moni teistä uskoo, ja masentunutkin, niin sekö antaa oikeuden lyödä häntä kuin vierasta sikaa? Siitä olen samaa mieltä, että tämäntyylisessä ohjelmassa psykologiset testit saisivat olla tarkempia, eikä mahdollisesti masentunutta ihmistä päästettäisi kohteeksi tällaiselle haukkuryöpylle.
Jotta tulisi jotain hyvääkin sanotuksi tytöstä, niin olen kanssaan samaa mieltä siitä, että elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin siivous. Perussiisteys on tietysti hyvä säilyttää, mutta kerran päivässä imuroinnille ei ole muita perusteita kuin äidin neuroottisuus, ellei joku perheenjäsen ole hyperallerginen.
Ai niin, itse en myöskään sisustaisi mustalla, sillä uskon värien vaikuttavan mielialaan ja musta väri kuvastaa pelkoa ja surua.
ja kyllä meilläkin imuroidaan kerran päivässä kun on eläimiä ja pieniä lapsia, tottakai!
eikä heillä ollut pelkkää mustaa, olihan siellä muitakin värejä. musta on ihana väri yhdistellä sisustuksessa hillitysti.
olihan sillä mielenterveysäidilläkin mustat sohvat.....
" me miehen kanssa aina nauretaan sitä, että minä aina siivoan" ?
Vierailija:
sen siistin perheen äitihän nimenomaan sanoi että he eivät stressaa siivoamisesta
..vielä sen verran, ettei tarkoituksena ollut tehdä mitään syväanalyysia ko. ohjelman perheen äidistä, vaan kertoa mielleyhtymästä omakohtaisiin kokemuksiin. Kyseinen nainen muistutti NIIN paljon olemukseltaan (ei ulkonäöltään tmv.) erästä läheistäni. Ja voin sanoa, että kyllä siinäkin perheessä alkuun naurettiin sille, että äitiä saa aina odotella, kun palaa ulko-ovelta vielä imuroimaan paikkoja ennen kauppaan tmv. lähtöä... Ei naureskella enää:(
a tyylikkään mieluummin ottaisin. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi melkein jokaisessa viestissä viitataan nuoreen äitiin " laiheliinina" , " anorektikkona" " tikkuna" ym. On tällä palstalla ennenkin puhuttu vaimot vaihtoon-ohjelmasta, enkä koskaan ole kuullut nimityksiä " pyörylä-äiti" , " lihapulla" ja " ahmimishäiriöinen" , vaikka usein on ylipainoisia mammoja tässä ohjelmassa (ja muissa ohjelmissa) nähtykin. Jotkut nyt vain sattuvat olemaan pikkuruisia, lasten jälkeenkin. Itse olen 165cm/49 kg ihan ilman mitään syömishäiriöitä, ja koska se on minulle luonnollinen paino, näytän tällaisena ihan hyvältä. V***ttaa, kun laihoja ihmisiä haukutaan aina syömishäiriöisiksi ja narkkareiksi. Sen nuoren äidin painoindeksillä nyt tuskin oli hänen muun " avuttomuutensa" kanssa mitään tekemistä.
Ja käsi sydämelle mammat, kumman äidin ulkonäön te mieluummin olisitte ottaneet? (ja joo joo, ette ehkä haluaisi olla ihan NIIN laihoja, mutta ettekö kuitenkin mieluummin olisi vähän liian laihoja -saa syödä pullaa niin paljon kun jaksaa- kuin vähän liian lihavia?) Minä ainakin olisin niistä kahdesta äidistä ulkonäöllisesti ollut mennen tullen mieluummin sen nuoren äidin näköinen.
Mun mielestä ihan normaali nuori perhe, paitsi että lyömisestä voisi sanoa!! Ja eihän riikan mies mikään tosi vanha ole, riikka 22 ja mies 27. Ihan normaali ikäero =) Taas toisessa perheessä nainen oli 3 v vanhempi, oli 78 syntynyt kun mies oli -81 syntynyt ;) Ja riikkahan käy töissä ja siihen päälle vielä oma yritys, yksinkö lasten pitäisi olla vai..Kummia juttuja teillä =) Taitaa teillä olla enemmän sitä kateutta kun pitää haukkua toisen ulkonäköä..Mitäköhän läskejä siellä toisessa päässä sitten istuu kun tuolla lailla pitää haukkua anoretikoksi ym..=)
Mun mielestä se sen siistin perheen koti oli jotenkin steriili ja ankea. Hirveästi toimisto harmaata!
Sen siistin perheen koti ahdisti mua jo kotisohvalla. Lattiakin oli niin vaalea harmaa, että hyvä kun huomasi. Keittiö oli suoraan sairaalasta. En todellakaan viihtyisi siinä asunnossa. Eli olen samaa mieltä kuin vaihtovaimo. Siisteys on hyvä asia, mutta liika on liikaa. Rouva ei ilmeisesti voi mennä töihin, kun pitää imuroida ; )
mielisairaalassa.Sairastui vakavaan masennukseen.Niistä oli lehtijuttu jossain lehdessä.Nyt en muista oliko Anna lehti.....
ja saihan se mieskin mitä tilasi. Kumpikaan ei juuri ollut leikissä mukana, kunhan vain ilkeilivät toisilleen.
Todella tyly ja asiaton loppu oli kyllä, mielestäni aika rankkaa tekstiä latasi se lyhyttukkainen nainen.. Olisi ollut vaan fiksumpi ja pitänyt päänsä kiinni. Sen laiheliinin kommentit oli niin läpinäkyviä ja tyhmiä, että ne olisi voinut jättää omaan arvoonsa
Joo se irina on -78 syntynyt =) Ja sen mies -81
käytöksestä ettei kyseessä ollut tasapainoinen ihminen.On ollut mielisairaalassa.
Eihän niillä ollut edes elukoita! Sen eukon koko energia menee SIIVOAMISEEN! Niiden koti oli kuin laitos, tosi kolkko, kaikkea muuta kuin tyylikäs.
Eikö ketään häirinnyt se, että jätti pienen lapsensa viikoksi vieraan hoitoon? Ei niin pieni lapsi ymmärrä että " äiti tulee viikon päästä, ole nyt isin kanssa" ? Mutta hyvä oli arvostella toista kun vie lapsensa hoitoon.
silti tullut ilkeää ihmistä, melkein päinvästoin. Moní on jo luonteeltaan vaikea ja suulas. Ei tullut mieleenkään että hän ois ollut hoidossa tai sairastanut masennuksen.
meillä vain yksi ja on ihan PAKKO imuroida kerran päivään..
ELUKATON tasapainoinen ihminen ei imuroi joka päivä ;)
Koiran kanssa elävän varmasti täytyykin.
kietoutuva kontrollointi ole myöskään " normaalia" , mielestäni se oli pelottavinta/ahdistavinta koko ohjelmassa. Toinen hämmentävä seikka oli taasen se, että se kuljettajamies oli niin sukka lasten kanssa: ei reagoinut mitenkään (koska kamerat oli paikalla?) kun lapset hakkasi.
ja se pitkätukkaisen taaseen tulkitsin vain lapselliseksi ja epävarmaksi, mitä se sitten ilmaisi ulos valittamalla naurettavista asioista naurettavalla tavalla (tämä oli niin läpinäkyvää, että olisi periaatteessa pitänyt vain antaa mennä kaikkien läpi eikä nyt täällä asti tulkita)
yhden tunnin mittaisen telkkariohjelman perusteella. En tiedä kumpi parempi mutta tuo kuulosti jo aika yliampuvalta.