ILLAN NAURUT VAIMOT VAIHTOON OHJELMASTA :DD
Kommentit (111)
mutta tuo Riikan " tästä lähtien syödään enemmän herkkuja, meillä syödään jäätelöäkin melkein joka päivä" , oli minusta vähän kumma. Jos herkkuihin sisältyy makeiset ja leivonnaiset sun muut, ei tunnu minusta hyvältä... :/ Eihän ne enää ole herkkuja jos niistä tekee arkea. Etenkin kun ruokailuajat/-tavat ovat muutenkin hakusessa. Ei voi edes sanoa jälkiruoaksi jäätelöä. Kunhan nyt syödään herkkuja kun tekee mieli..?
Jospa sanoisin nyt näin diplomaattisesti, että se Riikka oli semmoinen ihminen, kenen kanssa en itse tulisi toimeen. Olen itse aika samanlainen kuin se Irina(ko se oli?), aika tarkka mm. siivouksessa, lasten hoidossa jne.
Tältä tämä paljon puhuttu mamma näyttää: http://irc-galleria.net/view.php?nick=mimosakukka
Sieltähän nyt löytyy jos kenenkin kuvia...
Vierailija:
Tältä tämä paljon puhuttu mamma näyttää: http://irc-galleria.net/view.php?nick=mimosakukka
Eikö ketään ihmetytä, minkälainen äiti jättää noin pienet lapset ja antaa ties minkälaisen eukon tulla hoitamaan omiaan??? Ok, isä on kehissä, mutta itse en silti voisi jättää edes 1v 7kk ikäistä tyttöäni noin moneksi päiväksi!
Eipä ole ihme, että myös 22-vuotiaalla mammalla on kuviaan galleriassa. Tosin suht vanhoja ;)
Tuossahan toi nyt lukeekin että käy töissä =) Niin ei tarvitse sitäkään enää vatvoa ;)
Vierailija:
Musta vastanmieleisin oli se Irinan mies. Siinä oli jotain
sellaista uhoa et vois vaikka tevasta naisihmistä vai onko se kolmen työn tekeminen ja sisustusvimmaisen muijan elättäminen vaan saanut niin ärtsyksi.
En huolisi tuollaista miestä, onneksi ei tarvitsekaan.
Nuo säännöt ovat aikalailla normaalin oloiset, koira- ja lapsiperheessä joka asuu omakotitalossa (hiekat eivät jää rappukäytävään) on melkeinpä pakko imuroida joka toinen päivä. Muutenkin tuo kuulosti ihan kohtuulliselta. Minua itse asiassa ihmetytti, ettei heillä ole lapsiin liittyviä rutiineita enemmänkin, aika vapaata elämäähän nuo saivat elää, jos ainoastaan toisen lapsen päiväunet ja yöunet jaksottivat päiviä.
Riikan lapsia kyllä kävi sääliksi.Isällä eikä äidillä ollut mitään auktoriteettia lapsiin.Eli vapaa kasvatus ilmeisesti.Ja tottakai se näkyi läpi et Riikalla oli mielenterveysongelmia.Ei kyllä tasapainoinen ollut.
..Toimii kiinteistö alalla, ei ole siis paperimies...
tekee talonmiehen hommia! Ja kun joku puhu että joutuu tekee montaa työtä et vaimo voi olla kotiäitinä, ni eipä mun tietääkseni vpk:n hommista kovin monelle makseta...
Perhe Korsu:
äiti: Irina, kotiäiti
isä: Jarkko, prosessinhoitaja, oma remontointiyritys, sekä keikkaluontoisesti järjestyksenvalvojana
mä yritin sitten vaan nätisti sanoa, että täti on hieman kliian laiha, mutta muuten ihan kiva... niin se media muokkaa lasten kauneusihanteita ;D
en ole tosissasi, että näit noin tarkkaan.
Kauheita kakaroita tolla nuorella muijalla!!
Mun mielestä Irina ja Jarkko oli ihan parhaat!! Jämptit, siistit ja JÄRKEVÄT vanhemmat :)
Siis sen luikun suu kävi ja tosi törkeesti se haukku sitä fiksua perhettä... Hävetti sen puolesta NÄÄÄÄIN paljon. Kumpikohan miehistä tosiasiassa oli tossun alla... REPS