Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko e-pillerit lopettaa kesken ensimmäisen kiekon? Olo on karsea.

Vierailija
16.06.2011 |

Olen se 35-v jolle määrättiin e-pillerit hiljattain (kirjoittelin silloin tänne).. Syön Venlafaxiinia, mikä on sopinut minulle (paniikkihäiriöön). Ja nyt siis syön ekaa kiekkoa e-pillereitä.. Ensinnäkin kuukautiset on venyneet niin että nyt on menossa jo 9. vuotopäivä, edelleen kirkasta verta tulee. Päätä särkee, väsyttää, ketuttaa, ja ehkä pahinta että masentaa ja ahdistaa, itkin tänään varmaan ekaa kertaa puoleen vuoteen. En jaksa tätä oloa.

Voinko lopettaa pillerit nyt, vaikka eka kiekko on vasta kesken? "Jouduin" aloittamaan tämän ehkäisyn siksi, kun aloitan pian Roaccutan-kuurin. Mutta en todellakaan kestä tätä oloa! Vai onko tämä ohimenevää?

:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloitin yli 7 vuoden tauon jälkeen harmonet ehkäisypillerit. Olo oli kauhea! Väsytti niin jumalattomasti, hyvä että jaksoin pystyssä olla. Söin pillereitä ainoastaan 5 päivää! Lopetin ja parin päivän päästä olo oli normaali. Ei enää hormoneja minulle.

Vierailija
2/3 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu etten kyllä haluaisi enää ottaa pillereitä enempää... toisaalta lääkäri käski käydä verikokeissa ekan kiekon jälkeen Roaccutan-kuuria varten. Mietin vaan että onko tämä ohimenevä olotila, mutta toisaalta en jaksaisi tätä oloa päivääkään!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta hoidettavana ja olo oli pahempi kuin alkuraskauden väsymys! kämppä meni hetkessä kaaokseen ja jaksoin vain hoitaa ja ruokkia lapset. Tiedän kyllä mitä oloa tarkoitat, se oli kamalaa.

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä