Mies ei halua lasta, mitä teen?
Eli siis, me ollaan oltu naimisissa nyt kaksi vuotta. Alunperin olemme molemmat puhuneet, ettei lapsia kiitos meille. Olemme olleet tyytyväisiä lapsettomaan elämään ja sen tuomaan vapauteen. Täytän itse joulukuussa 30 ja olen näin vanhemmalla iällä alkanut kaivata jotain, en osaa sanoa mitä. Tuntuu, ettei elämässäni ole mitään sisältöä, vaikka se ihan kivaa ja mielekästä onkin. Mutta kaipaan jotain "syvempää".
Olen puhunut miehelleni tästä. Olen ottanut esiin mahdollisuuden, että josko sittenkin yrittäisimme saada lapsen. Tänään hän sanoi, ettei hän halua.
Meillä on suhteemme aikana ollut kaksi kertaa sellainen tilanne, että kuukautiseni olivat tosi pahasti myöhässä ja pelkäsin, että olen raskaana. Molemmilla kerroilla mies oli sitä mieltä, että vauva olisi todella tervetullut. Eli olen hieman hämmentynyt nyt.
Mitä te tekisitte? meillä on tosi hyvä suhde, en haluaisi jättää miestäni. Ja mistä sitä edes tietää, löytäisinko isäehdokasta??? En toisaalta halua pakottaa miestäni isäksi, enkä huijata myöskään.
Kommentit (6)
Hyvin yksinkertaista, kun toinen ei halua lapsia, etkä erotakaan halua.
Itse erosin tuon aiheen takia. Olin sitä mieltä, että haluan lapsen olevan olemassa oleva mahdollisuus, vaikka en sitten enää ikinä miestä löytäisikään. Vaikeaa oli, ja monta kertaa kaduin ratkaisuani. Nyt mulla on kuitenkin vauva, ja olen maailman onnellisin. Eli mieti, katkeroituisitko siitä, jos joutuisit miehen takia olemaan lapseton. Itse tiesin että katkeroituisin, joten tein sen päätöksen minkä tein.
Itse erosin tuon aiheen takia. Olin sitä mieltä, että haluan lapsen olevan olemassa oleva mahdollisuus, vaikka en sitten enää ikinä miestä löytäisikään. Vaikeaa oli, ja monta kertaa kaduin ratkaisuani. Nyt mulla on kuitenkin vauva, ja olen maailman onnellisin. Eli mieti, katkeroituisitko siitä, jos joutuisit miehen takia olemaan lapseton. Itse tiesin että katkeroituisin, joten tein sen päätöksen minkä tein.
Että rakastanko miestäni tarpeeksi, että unohtaisin mahdollisuuden lapseen hänen takiaan?
ap, joka on myös sitä mieltä että mies lähettää sekavia signaaleja...
Mielestäni miehen viesteissä ei ole mitään sekavuutta, sillä ajattelen itsekin samoin; en haluamalla halua lasta, mutta mikäli tuplaehkäisystä huolimatta lapsi olisi tulossa, niin pitäisin sen.
Eli mikäli ap haluaa lapsen, niin jättää pillerit pois salaa, tekee reikiä kondomiin yms ja odottaa mitä tapahtuu.
Mielestäni miehen viesteissä ei ole mitään sekavuutta, sillä ajattelen itsekin samoin; en haluamalla halua lasta, mutta mikäli tuplaehkäisystä huolimatta lapsi olisi tulossa, niin pitäisin sen.
sanoo ettei halua lasta, ja vauva olisi todella tervetullut?