Jos uudessa telkussa on sisällä digiviritin,
niin miten niihin yleensä saa tallennustilaa tai jotain?
Ja kun mulla on nyt tallentava boksi ja vanha tv, niin eihän tuollaiseen sitten tarvita boksia vai? Miten käy vanhoille tallennetuille ohjelmille?
Kommentit (24)
Yritän tässä miettiä millaisen tarvitsen. ap
Joissakin telkuissa on tosiaan sisäänrakennettu tallentava viritin. Nämä ovat hieman kalliimpia, kuin perus-tv:t. Ja usb-paikka ei tarkoita, että siihen saisi tallennettua mitään. Kuulemma noissa tallentavissa telkuissa ei myöskään yleensä pysty tallentamaan sellaista kanavaa, jota ei samalla katso.
Monesti ihmisillä on käytössä erillinen tallentava digiboksi, mutta siinä on kyllä yleensä huonompi viritin (ei hd), jolloin kuvanlaatu on aina tallennuksissa huono.
Noita ohjelmia pystyy myös katsomaan ilman tallennuksia esim. yle-areenasta, vaikkapa nettiin kytketyn pleikkarin kautta.
Jotkut myös kehuvat nettiliittymien tallennuspalveluita, esim. elisa viihde, jolloin pystyy katsomaan melko rajattomasti ohjelmia.
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productI…
niin tarkoittaako tuo nyt sitä että pystyy esim. ulkoiselta kiintolevyltä katsomaan ohjelmia? Jos mulla siis kiintolevyllä niitä olisi? Tässä ei puhuta mitään että millaisia tiedostoja näyttäisi... Kun en oikein tiedä mitä varten tuo usb-liitäntä olisi jos ei tätä varten. ap
Yritän tässä miettiä millaisen tarvitsen. ap
Joissakin telkuissa on tosiaan sisäänrakennettu tallentava viritin. Nämä ovat hieman kalliimpia, kuin perus-tv:t. Ja usb-paikka ei tarkoita, että siihen saisi tallennettua mitään. Kuulemma noissa tallentavissa telkuissa ei myöskään yleensä pysty tallentamaan sellaista kanavaa, jota ei samalla katso.
Monesti ihmisillä on käytössä erillinen tallentava digiboksi, mutta siinä on kyllä yleensä huonompi viritin (ei hd), jolloin kuvanlaatu on aina tallennuksissa huono.
Noita ohjelmia pystyy myös katsomaan ilman tallennuksia esim. yle-areenasta, vaikkapa nettiin kytketyn pleikkarin kautta.
Jotkut myös kehuvat nettiliittymien tallennuspalveluita, esim. elisa viihde, jolloin pystyy katsomaan melko rajattomasti ohjelmia.
Mun kannattaa siis säästää vanha boksi koska sillä pystyy tallentamaan kahta kanavaa ja katsomaan kolmatta ja siis sillä input-namiskalla käyttää sitä..?
ap
onko tuollaisia paljonkin markkinoilla? ap