Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kuinka paljon äitejä/isiä

Vierailija
30.05.2011 |

joilla yksi lapsi? Eikä lisää ole tulossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ei tule, tiesin jo aikoinaan että max yks.

Vierailija
2/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen äiti. Lisää ei ole tulossa, alkaa olla jo ikää sen verran.

Vierailija
4/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneet? Kun kokoajan saa lukea että se ainokainen tulee häiritsemään toisten perhe elämää.

Viihtyykö lapsi yksin? Onko kärsinyt siitä että ainut?

Vierailija
5/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneet? Kun kokoajan saa lukea että se ainokainen tulee häiritsemään toisten perhe elämää. Viihtyykö lapsi yksin? Onko kärsinyt siitä että ainut?

Vierailija
6/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneet? Kun kokoajan saa lukea että se ainokainen tulee häiritsemään toisten perhe elämää. Viihtyykö lapsi yksin? Onko kärsinyt siitä että ainut?

Mun ainokainen on kehitysviiveinen, eikä kavereita ole. On tietty käynyt mielessä, että millainen vaikutus sillä olisi ollut, jos olisi sisaruksia, että olisi mallia kotonakin. Toisaalta olen kiitellyt, että ei hankittu enempää, koska tod.näk. neurologisia ongelmia olisi muillakin (usein on :( ). Tai sitten se, että lapsemme rajoittaa elämäämme aika tavalla, emme voi matkustaa yms. ja olisi kyllä aika kurja "terveen" lapsen kannalta, kun sisarus rajoittaisi kaikkea perhe-elämää. Että puolensa tälläkin.

Mutta olen itsekin ainoa lapsi, enkä ole koskaan kärsinyt siitä. Päinvastoin, tuntuu että monella ikätoverilla oli aikoinaan hankaluuksia oppimaan asumaan yksin ym. Taitaa olla jotenkin omassa selkärangassa, että kyllä mä pärjään. Mutta varmasti riippuu siitäkin, kuinka sosiaalinen lapsi/aikuinen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä