Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian minulla pieni penis?

Vierailija
16.06.2011 |

Ongelma on se, että vaimo ei saa orgasmia kuin sormella. Oon miettinyt, että onko vikaa elimessä. Siitä pari kuvaa. Näyttääkö normaalilta?

http://aijaa.com/v.php?i=005798196589.jpg

http://aijaa.com/v.php?i=001998196590.jpg

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, jos miehet kommentoisi spontaanisti keskustelupalstalla jostakin naisen tärkeästä ruumiinosasta, että naurettavan näköinen luomuna, tuollainen ryppyinen pussi. Voi hitto kun en muistanutkaan miten ruma, hassun näköinen, kuin (tähän joku eläin ja eläimen elin)! Tykkään kyllä niin paljon enemmän veistoksellisista leikellyistä, onhan ne selvästi paremman näköisiä ja toimiikin paremmin. Ja tämä on vain _minun_ mielipide.

Onko asiallisesti ilmaistu mielipide, mitä?

Onhan se hyvä että ympärileikattujen penistenkin ystäviä löytyy, eikä kenenkään tarvitse kaluaan hävetä varsinkaan kun se ulkonäkö ei yleensä omissa käsissä ole. Mutta enpä toivoisi esimerkiksi omille pikkupojilleni ympärileikkausta, olkoonkin kuinka pieni toimenpide tahansa, ja hippasen ihmetyttää kieltämättä jos joku sitä ihannoi... Ja vielä kehtaa sitä mainostaa?

Vierailija
22/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt jonkun mieli pahottui.

Olet kyllä aika lailla laput silmissä keskusteluja lukenut, kyllä ne miehetkin kuule aika spontaanisti kommentoi naisten ulkomuotoa, kuinka iso ja roikkuva hehtopillu jollakin on, rumat häppärit, roikkuvat tissit jne jne. Saa kai nainenkin sanoa mistä pitää, tai ei pidä, eikös?

Minä ainakaan en _ihannoi_ ympärileikattuja, sanoinpahan vain, että omalla kokemuksella ne ovat olleet parhaimpia mitä on ollut. Se vaan on erilainen, ja valitettavasti myös parempi. Olen pahoillani jos et sellaista ole päässyt kokemaan.

Kireä esinahka on pikkupojilla aika yleinen ja myös ympärileikkaukset tästä syystä ovat suht yleisiä. Siinä mitään ihannointia ole sen kummempaa. TURHIA silpomisia en hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt noita aloittajan kuvia. Tuollaisessa kalussa ei ole mitään kaunista tai haluttavaa, _visuaalisesti_. Mutta tuntua se voi silti hyvältä toki ja olla sopivan kokokoinen. Pääasia, että kumppanit ovat tyytyväisiä, ihan turha kysellä mitä mieltä muut ovat sillä ei muiden (meidän) mielipiteillä ole merkitystä.

Vierailija
24/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vaan. Ilmeisesti kuitenkin aikuisia fiksuja naisia. Jos jotkut käyttäytyy netissä juntisti kommentoimalla rumasti toisia, niin täytyy itsekin sitten päästä sanomaan tasa-arvon vuoksi, niinkö? Ehkä olen laput silmillä lueskellut, tai sitten on osunut eteen vain asiallisten ihmisten kirjoituksia. Tai sitten olen ignoorannut ne loukkaavat tekstit jonkun kalsarikänniläisen näppäimistöoksennuksena.

On eri asia sanoa mielipiteensä (sillekin toki voisi vaikka perustaa oman ketjun...), kuin noin monin sanakääntein kommentoida negatiiviseen sävyyn jonkun esinahan ulkonäköä. "Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin parempi olla hiljaa" -Rumpalin äiti Bambissa ;) -

Vierailija
25/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä, että omalla miehelläsi on juuri samanlainen, ja nyt tuli paha mieli kun jonkun mielestä rumempaa kalua saa hakea ;)

Jos yhtään lohduttaa, niin mielestäni myös suurimmalla osalla naisista on todella ruma haaroväli. Otan työkseni PAPA-testejä ja tulee nähtyä useampi kymmenen nainen päivässä ja harvassa ovat ne pillut, joita voisi visuaalisesti sanoa kauniiksi. Itselläkin on aika ruma, mutta tärkeintä on, että puoliso tykkää. Niin kuin luulisi asianlaidan olevan myös ap:n kohdalla.

Tämän aiheen aloittajakin varmaan laittoi tämän ihan vitsillä, koska miten nyt kukaan voi löysästä kalusta sanoa, onko se pieni vai iso seisokissa? Tai sitten täytyy olla aika älykääpiö.

Vierailija
26/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun miehellä tosin ole tuollainen kalu, mutta mitäs siitä. Pointtini oli, että mikä ihmeen tarve tulla ketjuun avaamaan omia mielipiteitään ihan toisesta asiasta, kuin mistä on kyse (oli vitsillä tai ei, voihan olla ettei ole edes vitsi?). Joku "ihan hyvin se varmaan toimii, mutta tykkään kyllä isommasta" kommentti olisi vielä jopa jollain tapaa voinut ajatella kuuluvan aiheeseen. Tuskinpa ap:lle tai kenelle muullekaan on mitään hyötyä ajatuksesta, että jospa se kalu onkin tosiaan naurettavan ruma..?

Jos olet tuota mieltä myös sitten naisten värkeistä, niin ok, ehkä se on sitten sinun ajatteluasi, mutta minusta se on enemmän sinusta kuin kenenkään luojan luoman jalkovälin ulkonäöstä. Ehkä sinun kannattaisi mielipiteesi perään kirjoittaa disclaimeriksi, että pidän melkeinpä kaikkia elimiä enemmän tai vähemmän rumina :)...? No, lakkaan nyt tämän jeesustelun, jos onkin niin että tämä koko ketju oli pelkkä vitsi ja tarkoitus oli vain saada ihmisiä katsomaan jonkun ukon kalua.

Vierailija
27/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en pidä meitä luojan luomina, kun en usko sellaiseen. Sukuelimistä harvoin kauniita saa, mutta ihminen voi kokonaisuudessaan olla kaunis. Joku sukuelinten ulkonäkö on aika triviaalia. Ja rakkaus saa yleensä kaiken näyttämään kauniilta.

Vitsi tämä taatusti olikin, siksi en minäkään jaksa niin vakavasti tähän aiheeseen paneutua. Lyödään läskiksi vaan. Saipa aloittajakin sitten jotain kicksejä siitä, että sai kymmenet naiset tuijottamaan hänen kaluansa. Mutta ruma se silti on :)

Vierailija
28/45 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei nuo kalukuvat ole aloittajan omia. Taitaa olla feikkiä koko juttu. Mutta hyvän keskustelun ja väittelyn hän sai aikaiseksi.

Vierailija
29/45 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tapauksessa paljon miehiä ja naisia, jotka ovat paitsi hyvännäköisiä, omaavat myös visuaalisesti kauniin sukuelimen. toki myös kauneus katsojan silmissä.

t. kauniita pillukuvia keräilevä mies

Vierailija
30/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/005759991656

Tässä on mun 16 cm kalu. Mä ymmärrän niitä jotka haluaa ympärileikattua ja jotain muuta extraa.

Mäkin haluun. Mutta ihan jotain muuta kuin jotain valittava suomi-ämmää.

Siks se virolainen, filipino tai venäinen kiinnostaaa.

Valittavat suomi ämmät vois vaikka rupee lesboiks.

Vierailija
31/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kylläkin ihan suomi-ämmä, mutta voisin tarjota sulle kahvit ja pullaa, jos haluut. Laitakko meilii.

Vierailija
32/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://aijaa.com/005759991656" alt="http://aijaa.com/005759991656">http://aijaa.com/005759991656</a&gt; Tässä on mun 16 cm kalu. Mä ymmärrän niitä jotka haluaa ympärileikattua ja jotain muuta extraa. Mäkin haluun. Mutta ihan jotain muuta kuin jotain valittava suomi-ämmää. Siks se virolainen, filipino tai venäinen kiinnostaaa. Valittavat suomi ämmät vois vaikka rupee lesboiks.

Mitä kuvottavia näppylöitä sulla kukkii tuossa vehkeessäsi? Jotain pieniä valkeita iso rykelmä? Hyi helvetti...ei mun miehellä vaan tuollaista löydy.

Vierailija
33/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Mun on pakko sinänsä kompata, sillä koska olen päässyt kokeilemaan sekä leikattuja, että leikkaamattomia, niin kyllä leikatut vievät mennen tullen voiton, nimenomaan siinä kestävyydessä, sekä onhan se paremman ja hygieenisemmän näköinen, sellainen veistoksellisempi, kuin tuollainen ryppyinen pussi.

Mun mielestä taas leikkaamaton on ehdottomasti seksikkäämpi. Jäykistyessä on kuin kukka puhkeaisi. Ja miehen hyväileminen on helpompaa, kun esinahka liukuu käden alla. Molempia on tullut kokeiltua useita kertoja.

Mun mielestä silpominen ja leikkely ei muutenkaan ole hyvä asia oli sitten kyse esinahasta, pillun häpyhuulten korjailusta, pillun ympärileikkauksesta tai silikonitisseistä. Luomu on paras.

Ja siitä kestosta. Eihän mikään minuuttimuna hyvä ole, mut jos jyystö kestää ja kestää vaikka 45 min sen jälkeen kun on ite lauennut siksi, että miehellä on vajaa tuntoherkkyys ympärileikkauksen takia, niin kyllä se minulle ainakin olisi selkeä haitta.

Mut makuja on monia. Ite olen kyllä sitä mieltä, että jos ympärileikkauksia tehdään, niin se piäisi olla sallittu vain yli 18-vuotiaille. Täysikäinen mies voisi sitten itse päättää haluaako heikentää tuntoherkkyyttään. Turha kivun aiheuttaminen vauvoille on minun mielestäni järkyttävän itsekäs teko aikuisilta.

Vierailija
34/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meill on just tollasii pikkunäppyöitä. Ei oo vaaraksi. On kuulemma iha normaalii. Keppi toimii hyvin :)

http://keskustelu.suomi24.fi/node/5498218

Vierailija
35/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan kivan kokoinen. Sinulla sentään seisoo, useimmala tapaamillani ei. Olen hieman ylipainoinen en tiedä onko sillä merkitystä painoindeksi 33.

Vierailija
36/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, täällä on helpompaa käydä salaa katsomassa ja masturboida. Joku jo laittoi, ja oli kyllä kivan näköinen kalu.

Vierailija
37/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ongelmana on esinahan alle kerääntyvä valkoinen tahna, joka haisee kuin rotan syötti. Vaimoni ei suostu hyväilemään sitä kun haju kuullemma tarttuu käsiin. Mikä neuvoksi. Olisiko leikkaus.

Vierailija
38/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo näppylät ihan normaaleja, minullakin on. En ole miettinyt mitä ne on. Vaimoni ottaa suihin normaalisti eikä ole puuttunut asiaan.

Vierailija
39/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläni hieman sama ongelma. Tosin kun aikamme on lämmitelty peniksen pää kostuu (kuullemma tuli jo). Ilmeisesti kaikilla miehillä ei seiso kovin paljon. Mutta tyytyväinen olen kyllä enkä ole viitsinyt sanoa siitä. Olemme seureselleet jo 3v.

Vierailija
40/45 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollisia ne ovat. Samoja terskassa kuten häpyhuulissa, anuksen ja klitoriksen alueella. No problem!