Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten onnistun lopettamaan kynsien pureskelun?

Vierailija
16.06.2011 |

En kestä enää näitä nysiä rumia kynsiä ja revittyjä kynsinauhoja. Enkä osaa lopettaakaan. Kaikki kynnelit ym. on kokeiltu, ei toimi. Ja lakkaa ei voi laittaa kun ovat niin superrumat, ja manikyyriin ei kehtaa mennä kun nää on niin karseat. Vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos uuden muodin, 35-vuotinen kynsien pureskelu on (nyt ainakin) takana päin.

Eli mun surkeat ohuet, liiskoittuvat, pureskellut kynnet alkoi voimaan paremmin kun aloin vaan reippaasti lakkaamaan niitä TUMMILLA väreillä. Siis ihan vaan mustat, violetit tms. tummat värit kynsiin. Ja kun väri lohkeili niin uutta päälle. Ihan nysä-kynsissä tuo tumma väri näytti hyvälle ja esti mua puremasta.

Olen aikaisemmin kokeillut värittömällä lakalla ja vaaleilla väreillä (kun ajattelin että sit kukaan ei huomaisi mun kynsiä) , mutta kun väri lohkes en itse sitä huomannut ja sitten jo pureskelin kynnet.

Edelleen lohkee ja oon nysiä, mutta paaaaaaljon paremmat!!!

Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin ongelman hankkimalla rakennekynnet. Omat kynnet kasvavat rakenteen alla, eikä noita muovitippejä tee mieli pureskella. On myös tosi helppoa, kun ei tarvitse lakkailla kynsiä ja ovat aina siistit.

Maksaa tosin vähän ja kerran kuussa saa huoltaa mutta toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä