Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monestiko kehtaa hakea samaan firmaan töihin..?

Vierailija
16.06.2011 |

Olen ollut töissä eräässä isossa firmassa, tehnyt monta määräaikaista.

Nyt olen hakenut heille uudestaan jo monta kertaa, mutta en ole päässyt edes haastatteluun. Kehtaisitteko vielä hakea uudestaan? Tiedossani ei ole mitään syytä, miksi en ole päässyt enää takaisin.

Kyse ei ole hoitoalasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toki, osoitat kiinnostusta ko. yritystä kohtaan.

Vierailija
2/5 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä tein (olin hakenut kerran, enkä päässyt haastatteluun ja paikka aukesi uudestaan hakuun). Pääsin haastatteluun ja sain työpaikan.

Pelkkiä hakemuksia on kerta toisensa jälkeen laittaa.

t. insinööri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään selkeää vastausta ja paikkaan valittiin silloin mua kokemattomampi.

Sitä mietinkin, että jos vika on juurikin minussa ja teen itsestäni idiootin, kun yritän taas hakea..?

Vierailija
4/5 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille haki toistuvasti töihin nuori nainen, joka oli ollut ensin vuokralaisena. Istuttiin samassa huoneessa ja ihmettelin, miten se saa aikansa kulumaan, sillä töitä se ei ainakaan tehnyt. Netissä surffaili ja juorusi. Ihmetteli, kun työtunnit vähenivät vähenemistään ja harmitteli, jos joutuu pois, vaikka on viihtynyt täällä niin hyvin.

Hakemuksia tulee edelleen silloin tällöin ja vaikka hänelle on puhelimessa kerrottu, että työtä ei ole tarjolla, ei mikään tunnu menevän perille. Tässä tapauksessa siis jatkuva hakeminen ei kannata, koska on jo todettu huonoksi työntekijäksi.

Yleensä kyllä positiivinen maine kiirii firman sisällä niin, ettei tarvitse edes hakea vaan toinen pomo kysyy jo töihin ennen kuin edellinen pesti on päättynyt, mutta isoissa firmoissa tietysti on hyvä pitää myös vähän meteliä itsestään.

Jopas tuli vuodatus :D

Vierailija
5/5 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa hakemasta, et ole heidän tyyppiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi