Tässä mun eiliset niukat syömiset.laihdutan ja hyvin laihtuu!
Aamusta vaan kalorittomia nesteitä
päivällä 14 maissa 2munaa,3nakkia,tomaatti=munakas, kylkeen 1 porkkana raasteena
ilalla 6 aikaan purkki maitorahkaa rasvatonta johon laitoin banaanin
illalla ennen nukkumaanmenoa,pätkä kurkkua ja 2 porkkanaa, nesteitä joka välissä runsaasti (kalorittomia)
Olen ylipainoinen, mitat nyt 166cm ja 86kg (aloitus 95kg)
Kommentit (9)
kun hehkutat tota samaa täällä? sä ja sun munakkaas...
ajattelin mennä tällä niin kauan että saan painon 80kg tai jos hyvin jaksaa niin 75kg asti. Sitten lisään pikkuhiljaa enemmän aterioiden määrää,mutta pieniä annoksia ja otan liikunnan mukaan. loppujen lopuksi aijon syödä perus kotiruokaa,huonoja hh karsien ja 1 kerta viikkoon herkkupv.Ap
mä olen laihutnut puolessa vuodessa 9 kiloa ihan vaan namilakkoilulla ja syömällä pieniä annoksia, en mitään hiilareita tms. laskemalla. Ja liikkunut hiukan normaalia enemmän. Hitaasti hyvä tulee, tämä painonpudotus ei ainakaan ole tullut heti takaisnin, tai siis ollenkaan, vaikka olenkin joinakin viikkoina lipsunut.
t. nyt 168cm ja 78 kg.
parissa kuukaudessa kaikki pois ja se on siinä,sit alkaa ylläpito vaihe ja siinäkin on ihan tarpeeks hommaa.ap
itse en vaan jaksa noin hitaasti
parissa kuukaudessa kaikki pois
vaan tunne syömisellä/ahmimisella..
Tänään taas samainen munakas, äsken pala täysjyvä leipää,päällä kinkkua ja kasviksia,porkkana. Illalla otan vielä rahkaa ja banaania. Huomenna jotain uutta..
Herranjumala O_o
Mutta jokainen toki tavallaan ja jos viitsii tuollaista kitukuuria, niin mikäs siinä. :) Itse laihdutan myös ja syön varmaan kolminkertaisen määrän kuin sinä ja silti laihdun hyvin.
laihtuu,mutta itse haluan laihtu nyt nopeasti ainakin 7kg..toivon että ensikuun alkuun olen laihtunut tuon. sitten nostan ruokamäärään ja lopetan kituutuksen. Eipä tämä kyllä edes ole vaikeaa,yököttää jo kun katson vanhoja kuviani..hyi hit....Ap
Miten syöt sitten, kun olet tavoitteesi saavuttanut?
Itse aloitin laihduttamisen rankalla parin viikon kitukuurilla, jotta pääsin hyvään alkuun ja sain motivaation kohdalleen. Tuollaiseen en kuitenkaan olisi pystynyt.