kaduttaa,etten soittanut poliisille nähtyäni eläinrääkkäystä
pariskunta ulkoilutti pitbullia ja mies vähän koulutti koiraa kulkemaan vierellä niin,että väänsi koiran korvasta aina kun ei totellut.Koira oli varmasti saanut kunnolla selkäänsä koska kulki kokoajan kyyryssä ja häntä koipien välissä,sairasta porukkaa,ei ihme,että sekin koira hyökkää joskus jonkun kimppuun,toivottavasti omistajan eikä ulkopuolisen.
Kommentit (9)
koira ulisi ääneen ja ei ihan hiljaiseen sellaiseen
ap
Toi ei ole eläinrääkkäystä.Mistä tiedät vaikka ihmisen käsi olisi juuttunut paikoilleen..saattaa näyttää aivan muulta mitä on..
ei koiraa saa satuttaa, koiran kouluttaminen on tosiaan jotain muuta kuin korvasta vääntämistä ulinaan asti...
Jos ei osaa kouluttaa koiransa muuten kuin satuttamalla, ei ole sopiva koiran kouluttajaks ja varsinkin pitbull on väärä rotu.
Ap ymmärrän sua, epäilen et itekään en kykenis soittaa poliiseja tolla hetkellä, mutta sitkuitenkin harmittais jälkikäteen.
pariskunta näki mut kyllä. Siihen koiran uikutukseen ei voinut olla reagoimatta,mies käveli aina muutaman metrin ja sama toistui. Siis oikeesti olette sitä mieltä,että se on ok? meidän koirat on kyllä koulutettu ihan eri tyylillä ja niiden ei tarvitse lenkillä hiipiä matalana omistajansa vierellä vaan saavat häntä iloisesti heiluen nuuhkutella memenään
ap
Kiinnostaa kovasti.Mä olen nähnyt taas että koiria POTKITAAN PERSUKSIIN ENKÄ OLE SOITTANUT.
pariskunta näki mut kyllä. Siihen koiran uikutukseen ei voinut olla reagoimatta,mies käveli aina muutaman metrin ja sama toistui. Siis oikeesti olette sitä mieltä,että se on ok? meidän koirat on kyllä koulutettu ihan eri tyylillä ja niiden ei tarvitse lenkillä hiipiä matalana omistajansa vierellä vaan saavat häntä iloisesti heiluen nuuhkutella memenään
ap
sait sätkyt!
Mä olen nähnyt taas että koiria POTKITAAN PERSUKSIIN ENKÄ OLE SOITTANUT.
et on noin idiootti..
Koiran tuntoaistit ei oo samaa luokkaa kun ihmisen!
Olisi edes potkinut! Haloo,tietäisit mitä muut tekee.