Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika paljon erilaisia hihhuliryhmittymiä!

Vierailija
15.06.2011 |

http://www.aijaa.com/v.php?i=005668193638.jpg

Löysin tilaston vuodelta 2002. Myöhemmiltä ajoilta en sit löytänytkään. Mut hirvee määrä kaikkia ihan ihmeellisia seurakuntia sun muita!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa noista yhteisöistä on kaukana hihhuloinnista. Se että jokin ryhmä on pieni tai ei-perusluterilainen, ei tee siitä hihhulia. Kannattaisi hieman perehtyä asioihin.

Toisekseen lista näyttää määrällisesti pitkältä, mutta jäsenmäärältään suurin osa yhteisöistä on varsin pieniä, van hyvin paikallisesti toimivia.

Vierailija
2/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa noista yhteisöistä on kaukana hihhuloinnista. Se että jokin ryhmä on pieni tai ei-perusluterilainen, ei tee siitä hihhulia. Kannattaisi hieman perehtyä asioihin. Toisekseen lista näyttää määrällisesti pitkältä, mutta jäsenmäärältään suurin osa yhteisöistä on varsin pieniä, van hyvin paikallisesti toimivia.

ihan itse käsitykseni siitä, ketkä on hihhuleita.

T. ateisti-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustettu Helluntaikirkko. Aikaisemmin helluntaiseurakunnat toimivat yhdistyspohjalta. Helluntalaisia on aika paljon, veikkaisin karkeasti että 50 000.

2

Vierailija
4/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi onpa kamalaa. se on hyvä että on seurakuntia joka kylässä niin ei mene bensaa matkoihin.

Vierailija
5/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pahempaa hihhuli- ja sekopäälaumaa ei pallolta löydy. Miljardi aivopestyä täyshullua.

Vierailija
6/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ne jotai huhuhuhaa ovat kun eivät usko luomiseen mutta uskoovat et tyhjästä poksahti elämää!! Huhuhuhuhu

Vierailija
7/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ne jotai huhuhuhaa ovat kun eivät usko luomiseen mutta uskoovat et tyhjästä poksahti elämää!! Huhuhuhuhu

Kun ei ole tarvetta uskoa yhtään mitään.

Mut sanon mä silti hihhuleiks kaikkia, joita mä tykkään sanoa hihhuleiks.

ap