Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuja nää pituuskeskustelut täällä

Vierailija
15.06.2011 |

itse olen 160cm erittäin siroluinen nainen enkä ikinä ole halunnutkaan olla pidempi. Eräille se pituus tuntuu olevan jotenkin ylikorostunut asia :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluja:D

mä olen 157 cm ja aina ollut tyytyväinen siihen myös:)

Vierailija
2/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein kävelee kumarassa jostain syystä. Miksihän? t.nainen 162cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten osaa asettua sen enempää lyhyiden kuin pitkienkään ajatusmaailmaan. :)

Vierailija
4/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:lla ei kukaan voi olla tyytyväinen varsinkaan pituuteen tai painoon. Ja jos joku väittää olevansa tai vielä pahempaa, väittää olevansa ihannemitoissa niin sehän valehtelee. On kumminkin ylipainoinen yh wt mamupatja.

Vierailija
5/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aihe mikä tahansa.

Olen 172 cm ja tyytyväinen tähän.

Vierailija
6/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä, eikä tämä ole koskaan ollut minulle niin suuri ongelma kuin lähiympäristöni ihmisille, jotka jaksavat aina kysellä tarkkaa pituuttani.

Joku kyseli ryhdistä, niin mulla ainakin on sen takia helposti huono ryhti, että kun kaikki kaverit on päätä lyhempiä, niin sitten tulee seisottua vähän lysyssä, jotta olisimme paremmin kasvokkain ja keskustelu olisi helpompaa. Lisäksi mulla on muutakin selkävaivaa. En tiedä, ovatko selkäongelmat yleisempiä pitkillä ihmisillä?

Vierailija
7/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi olla tyytyväinen itseesi vaan olet vaan salaa kade muille :) hiusten värikin on aina väärä! Naamakin on vääränlainen jos ei omaa pusuhuulia...ap

Vierailija
8/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me lyhyet kuullaan sua vaikka et olisi kumarassa...voi olla muuten että pitkälle tulee helposti olo että pitää olla kumarassa mut ei tarvi! ap

Vierailija
9/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me lyhyet kuullaan sua vaikka et olisi kumarassa...voi olla muuten että pitkälle tulee helposti olo että pitää olla kumarassa mut ei tarvi! ap

Mutta teille kääpiöille voi tulla niska kipeäksi.

Vierailija
10/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmasti on mun omassa päässä, että pitäisi olla saman pituinen kuin muut. Se on sitä meidän ihmisten laumasieluisuutta, halutaan kuulua joukkoon. :) Selkäkipuni ei kylläkään johdu lysyssä seisomisesta, vaan kyseessä on synnynäinen vaiva.

Nykyään kumarassa seisominen ei ole mulle enää ongelma, kun olen lähinnä tekemisissä vaan mieheni kanssa ja hän taas on mua pitempi. Mutta kouluaikoina huomasin, että seisoin monesti tosi lysyssä just sen vuoksi, että olisin enemmän kavereideni tasolla. Pöljää, mutta aivan tiedostamatonta.

Vierailija
11/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niska jumissa mutta sunkaan ei tarvi olla lysyssä :D tulee vaan turhaan niska kipeeksi t.ap

Vierailija
12/12 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on mielestään pieni, 172,5 cm. Itse olen 175. Mun mielestä olis kamalaa, jos olisin lyhyempi, mutta ei mua haittaa jos joku muu on lyhyt ja siihen vielä tyytyväinen. Anoppi saa olla ihan vapaasti 146 cm, ei haittaa mua yhtään. Ihan samoin voisin sanoa, että ihan kamalaa jos mulla olis pitkä tukka, en tykkäis yhtään. Naapurin tukka saa olla ihan millanen vaan, vaikka laahais maahan asti.