Miehen kotivideot exästä
Jaahas.. Jouduin vahingossa mieheni ja exänsä sänkysession silminnäkijäksi, kun katselin koneelta meidän yhteisiä filmailujamme. Päällimmäisenä on ajatus, että miksi ihmeessä mies näitä on säilyttänyt. Inhottaa, että näin sellaista, joka ei minulle kuulu. Kunnioitan yksityisyyttä parisuhteessa, mutta silti mietin nyt, kaipaako mies exää, katseleeko videoita kiihoittumistarkoituksessa jne.
Mitä mieltä olette, pitäisikö asiasta kysyä mieheltä vai olla hiljaa? Millä pääsen näistä väistämättä esille nousevista ajatuksistani eroon?
Kommentit (30)
Nauroin todella pitkään kun luin tämän, pyysin pari työkaveriakin koneelle ja sama juttu. lohkaistiin tästä monet vitsit. Herraisä, oletteko tosissanne?
Mitä te näistä filmeistä saatte? Voi elämän kevät. Teillä ei varmaan sitten ainakaan lapsia ole!? Sepä se kiva olisi, jos lapsi vielä näkisi touhut.
On mennyt meno oudoksi, perversio tämäkin, katsoa nyt itseä työn touhussa. No, onhan niitä monenlaisia exhibionistejä joten tämäkin lie normaalin rajoissa mutta täytyy kyllä olla aika outo seksielämä että pitää tällaiseen ryhtyä. Miehen aloitteesta varmaan, kun edellisenkin kanssa filmasi.
Onko käynyt mielessä, että kuka sinut näkee puuhissa seuraavaksi? Tämä tuskin jää miehesi viimeiseksi liitoksi. Sairas ukko sinulla.
Nauroin todella pitkään kun luin tämän, pyysin pari työkaveriakin koneelle ja sama juttu. lohkaistiin tästä monet vitsit. Herraisä, oletteko tosissanne?
Mitä te näistä filmeistä saatte? Voi elämän kevät. Teillä ei varmaan sitten ainakaan lapsia ole!? Sepä se kiva olisi, jos lapsi vielä näkisi touhut.
On mennyt meno oudoksi, perversio tämäkin, katsoa nyt itseä työn touhussa. No, onhan niitä monenlaisia exhibionistejä joten tämäkin lie normaalin rajoissa mutta täytyy kyllä olla aika outo seksielämä että pitää tällaiseen ryhtyä. Miehen aloitteesta varmaan, kun edellisenkin kanssa filmasi.
Onko käynyt mielessä, että kuka sinut näkee puuhissa seuraavaksi? Tämä tuskin jää miehesi viimeiseksi liitoksi. Sairas ukko sinulla.
varmaan harrastetaan seksiä kerran vuodessa aina joulusaunan jälkeen..
varmaan harrastetaan seksiä kerran vuodessa aina joulusaunan jälkeen..
tehtyjä panofilmejä. On exien filmit tallella ja kun eroaa sinusta niin säilyttää sinun kanssa tehdyt panofilmit ja katselee kokoelmaa ja vetää käteen välillä.
Ajattele ap positiivisesti. Sinusta jää jotain ikuista miehellesi jos ero tulee. Panofilmi sinusta ja hänestä. Ja jos miehesi joskus suututat, saatat löytää itsesi netistä panopuuhissa.
että milloin sitä on viimeiksi katsottu?
nipin napin sen 20, kun videot tehtiin. Siitä on aikaa 15 vuotta.
Mikä oli kysymyksesi pointti?
3
Ja lataa koneelle? Ja vielä katselee? Oletteko aivan tärähtäneitä?
Mihin tämä maailma on menossa, voi jessus. Milloin tahansa nuo filmit voivat joutua vieraisiin käsiin, niinkuin esimerkiksi nyt APlle kävi. Huvittavaakin tämä toisaalta on, oletteko jo 20 v täyttäneitä vai nipin napin alle?
Mä oon ainakin filmaillut omia käsitouhujani jostain 16-vuotiaasta asti ja haaveena on vielä joskus filmata minun ja mieheni välistä seksiä. Kyllä, minua todellakin kiihottaa katsella itseäni! Tulee sitä joskus peilin edessäkin itseä hoideltua.. Enkä ole koskaan pitänyt itseäni minään pervertikkona, päin vastoin, nautin vain kehostani. ;) Suosittelisin samaa monelle muulle!
T. n 21
ja naiseutta kohtaan. Älä puhu mitään kato kysyykö!!
Ajattele filmaako suakin? Yäkin yäk mikä ukko!
mieheni ei poistanut vanhoja kuvia exästään ja ne päätyivät yhteiseen kotiin. ei ollut kiva, meni hermo, tuli tappelu. osan kuvista poistin itse osan hän. kun on yhteen menty eikä ole lapsia niin aiemmat suhteet poikki ja kuvat/videot roskiin.
kyllä tulis,jos pitäisi kattoo miehen ja sen exän seksiä! hyi kuvotus!