Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meiako kukaan juoda alkoholia juhannuksena, jos lapset paikalla?

Vierailija
15.06.2011 |

Me ollaan lähdössä kavereiden mökille nyt ekaa kertaa oman mökin sijaan ja tiedän, että kaveripariskunnalle kuppi maistuu. Heilläkin toki on kaksi lasta, mutta juovat silti ( suht hallitusti ja hillitysti toki).

Itse en haluaisi tai uskalaisi ottaa yhtä siideriä enempää, meilläkin muksut mukana. Vaan miten tästäkin selviäisi leimautumatta tylsäksi nyhveröksi, joka ei osaa edes jussina pitää hauskaa:/

Mitä te muut teette, juotteko, vaikka lapset paikalla? Jos, niin paljonko?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tajua tällaisia aloituksia lainkaan. Jos pelkää leimautuvansa nyhveröksi niin kyllä silloin vikaa on omassa tai vieraiden pääkopassa.

Jos lasten takia ei voi korkata niin se kertoo lähinnä siitä, että oma alkon käyttö ei ole hallinnassa.

Vierailija
22/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meidän mökillä ei ole järveä, jokea, merta eikä muutakaan vesistöä vieressä.

eräänä juhannuksenahan oli lapset päässeet mökistä ja menneet rantaan ja hukkuneet kun vanhemmat oli nukkuneet umpitunnelissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on lapset aina paikalla. Ja en nyt heitä juhlapäiviksi muutenkaan kyöräisi minnekään, vaikka olisi tilaisuuskin. Meidän lapset on aina paikalla vappuna, uutena vuotena, tupareissa yms., eikä juhannus siitä nyt mitenkään erityisesti eroa. Aion juoda siideriä, viiniä ja varmaan jotain väkevämpääkin, ihan kuin mieheni ja lasten kanssa kylään tulevat ystävämmekin. Mitään kännejä tuskin kukaan vetää.

Vierailija
24/24 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä sana nyhverö :) itse päätin että , en menee anopin luokse koska sielä otetan kuideskin jonkin verra halkoholi ja lapseni on 1 vuotias , täytti vast ikä iski sellainen äiti kausi niin en osa yhistä nyt lapsi ja alkoholi samassa maisemassa.

jotan olen kait nössö tai jotain

niin koen et on parasta lapseleni :)

lapset vaisto ja vaikka meijen aikusten mielestä ne ei mukamas muista / taijua niin kyl se sitten joskus kun käyvä muistele lapsutta jokin mielenkiintoinen hetki jää mieleen... itse esim join vahinkossa luultua lasis olevan vettä ni olikin viina ..

hyvä juhanusta näin etukäten teilee kaikille tälle sivustolle eksyneille :)