Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meiako kukaan juoda alkoholia juhannuksena, jos lapset paikalla?

Vierailija
15.06.2011 |

Me ollaan lähdössä kavereiden mökille nyt ekaa kertaa oman mökin sijaan ja tiedän, että kaveripariskunnalle kuppi maistuu. Heilläkin toki on kaksi lasta, mutta juovat silti ( suht hallitusti ja hillitysti toki).

Itse en haluaisi tai uskalaisi ottaa yhtä siideriä enempää, meilläkin muksut mukana. Vaan miten tästäkin selviäisi leimautumatta tylsäksi nyhveröksi, joka ei osaa edes jussina pitää hauskaa:/

Mitä te muut teette, juotteko, vaikka lapset paikalla? Jos, niin paljonko?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viiniä ruoan kanssa.

Vierailija
2/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lasillinen ei lapsia haittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan etelän reissulla ja varmasti tulee otettu drinksu tai 2 jussina. Lpaset on mukana ja mihinkään kaatokänniin ei kukaan juo eli vain se muutama

Vierailija
4/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa on hyvä olla yksi joka voi lähteä sitten kuskaamaan esim. terveyskeskukseen, jos jotain sattuisi.

Tämä periaate mulla on, vaikka en karsaasti lapsen seurassa muutaman ottamista katsokaan. Yksi on oltava valmis auton rattiin.

Vierailija
5/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin nautiskellaan ja tissutellaan pitkin päivää ja iltaa, mutta sillain hillitysti ettei kukaan ole kaatokännissä, lapsista kyllä pystytään huolta pitämään. Ja tuohon pointtiin mikä joskus tulee esille,että pitää olla joku ajokuntoinen, eihän kaikilla ole edes autoa, kyllä ne taksit kulkee juhannuksenakin jos tarve on.

Vierailija
6/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa on hyvä olla yksi joka voi lähteä sitten kuskaamaan esim. terveyskeskukseen, jos jotain sattuisi.

Tämä periaate mulla on, vaikka en karsaasti lapsen seurassa muutaman ottamista katsokaan. Yksi on oltava valmis auton rattiin.

ole autoa tai ajokorttia...

Vierailija
7/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystäväpiiriin kuuluu ihmisiä, jotka ymmärtävät, että kun on lapset paikalla, niin pitää olla vähintään yksi aikuinen selvinpäin. Voin ottaa itsekin yhden tai kaksi siideriä, todennäköisesti en niitäkään ja jos olen jonkun mielestä nyhverö, niin se on hänen ongelmansa.

Vierailija
8/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystäväpiiriin kuuluu ihmisiä, jotka ymmärtävät, että kun on lapset paikalla, niin pitää olla vähintään yksi aikuinen selvinpäin. Voin ottaa itsekin yhden tai kaksi siideriä, todennäköisesti en niitäkään ja jos olen jonkun mielestä nyhverö, niin se on hänen ongelmansa.

lasia viiniä? Kaikki ovat kauheassa kännissä? OU MAI GAAD!!

Vierailija
9/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa on hyvä olla yksi joka voi lähteä sitten kuskaamaan esim. terveyskeskukseen, jos jotain sattuisi. Tämä periaate mulla on, vaikka en karsaasti lapsen seurassa muutaman ottamista katsokaan. Yksi on oltava valmis auton rattiin.

ole autoa tai ajokorttia...

yksi haluaa olla juomatta:)

Vierailija
10/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään juhannusta tuttavaperheen kanssa joilla kaksi lasta ja meillä myös kaksi lasta kaikki alle kouluikäisiä. Itse juon maksimissaan yhden siiderin ja mies saattaa pari olutta ottaa. Sama tuttavapariskunnan kanssa. Meillä on periaate, että lasten nähden ja länsäollessa ei juoda kuin tuon verran ja ne "ryyppyjuhlat" ovat sitten asia erikseen. Silloin ollaan vain aikuisten kesken ja lapset ovat hoidossa. Minulle on ainakin aivan sama minkälaisen leiman saan. Pistän lapseni etusijalle ja se on ainoa asia jolla on merkitystä.

Vierailija
11/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä tiedä, avaanko sen kuohuviinin jussina vain en, mutta sen tiedän, että päätös riippuu ihan omasta mielialastani, ei siitä, mitä joku kaveripariskunta mahdollissesti miettii.

Nähdäkseni lasten paikalla ollessa voi juoda tai olla juomatta, kunhan a) pystyy vastaamaan omista teoistaan ja lapsista ja b) käytös ei muutu ja lapset voivat tuntea olonsa turvalliseksi (tämä tarkoittaa myös, että jos paikalla on joku alkkisvanhemmista traumatisoitunut lapsi, niin sit ei juoda pisaraakaan, koska sen turvallinen olo voi olla pilalla jo pullonkorkin näkemisestä) c) mieliala pysyy positiivisena. Räyhäviinaa juovien ei pitäisi nauttia pisaraakaan missään seurassa koskaan.

Vierailija
12/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lähdössä kavereiden mökille nyt ekaa kertaa oman mökin sijaan ja tiedän, että kaveripariskunnalle kuppi maistuu. Heilläkin toki on kaksi lasta, mutta juovat silti ( suht hallitusti ja hillitysti toki).

Itse en haluaisi tai uskalaisi ottaa yhtä siideriä enempää, meilläkin muksut mukana. Vaan miten tästäkin selviäisi leimautumatta tylsäksi nyhveröksi, joka ei osaa edes jussina pitää hauskaa:/

Mitä te muut teette, juotteko, vaikka lapset paikalla? Jos, niin paljonko?

Voihan sitä hauskaa pitää ilman alkoholiakin. Jos haluaa juoda, niin sen verran ettei tule humalaan. Itse en juo, eikä miehenikään silloin kun lapset ovat paikalla. ( meidän lapset 2v ja 4v ) Ihan jo turvallisuuden vuoksi. Meillä kun mökki on "korvessa" johon esim. ambulanssin tulo kestää todella kauan. Jos jotain sattuisi, täytyisi ainakin yhden aikuisen olla ajokunnossa. Omasta lapsuudestani muistan että alkoholia juovat aikuiset ärsyttivät ja harmittivat, pilaten kaikki juhlapyhät. Jos sinusta tuntuu ettet halua yhtä siideriä enempää juoda, älä juo kun se yksi =)

Vierailija
13/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomme pieniä annoksia pitkin päivää, niin ei nouse nuppiin. Siis tyyliin lasi viiniä puolen päivän aikoihin salaatin kanssa, muutaman tunnin päästä pieni siideri saunaa lämmittäessä ja siitä muutaman tunnin päästä illalla grillatessa lasi, pari viiniä. Sitten lapset nukkumaan n. kymmeneltä, ja ehkä vielä lasi viiniä tai siideri ennen kuin itsekin mennään nukkumaan joskus puolen yön aikoihin.

Omat vanhemmat ovat käyttäneet alkoholia samaan tapaan, eikä se minua häirinnyt kun eivät olleet kännissä. Jos sinä et halua, niin et juo. Ei siinä mitään :) Ei meidänkään juhannusporukoissa kaikki juo kuin ehkä sen yhden annoksen.

Vierailija
14/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasia viiniä? Kaikki ovat kauheassa kännissä? OU MAI GAAD!!

Voin itsekin ottaa enemmän, jos mies ei ota enempää. Pointti oli että yksi on selvä. Ja lasten seurassa ei vedetä räkäkännejä.

Vierailija
15/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 8, 10 ja 12 v

Vierailija
16/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollen ole raskaana. Osa on ehkä kaatokännissä, mutta vasta aamuyöllä.

Vierailija
17/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vähän toisella kymmenellä, menevät varmaan mummolaan illalla, mutta kyllä siinä päivälläkin jotain nautiskellaan. Ei nyt räkä poskella kuitenkaan.

Vierailija
18/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräänä juhannuksenahan oli lapset päässeet mökistä ja menneet rantaan ja hukkuneet kun vanhemmat oli nukkuneet umpitunnelissa.

Vierailija
19/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräänä juhannuksenahan oli lapset päässeet mökistä ja menneet rantaan ja hukkuneet kun vanhemmat oli nukkuneet umpitunnelissa.

on eri asia vetää perseet olalle ja juoda muutaman saunakaljan?

Vierailija
20/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia vetää perseet olalle ja juoda muutaman saunakaljan?