Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laihtua ilman liikuntaa?

Vierailija
15.06.2011 |

Kertokaa mitä kaikkea olette jättäneet syömättä ja olette laihtuneet?

Laittakaan ihan päivän ruokailut, mitä syötte ja miten paljon?

Minulla ei ole aikaa liikkua, en edes pääse kun mies ei hoida apuna lapsia, minulla 3, joista yksi erityislapsi ja en pääse kunnolla lenkille, olemme siis vain pihalla ja se nyt ei hirveästi kuluta.

Miten siis laihtua ilman liikuntaa? Minulla on jäänyt 7-10kg viimeisesä raskaudestani ja haluisin ne pois. Osa varmasti nestettä ja juon tosi paljon makeita mehuja ja limsoja, jotka varmasti tuoneet sen muutaman kilon lisää.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut perumaan paljon menemisiä koska mies ei voi vahtia lapsia. En pääse harrastamaan vaikka niin haluisin taas aloittaa kauan kaipaamani saliharjoituksen. Mies tekee omat jutut, on päivän ensin töissä ja sit illalla pitää päästä muualle, minä kun olen jotain varannut niin joudun perumaan ne, koska mies ei anna yhtään periksi. Se,etä pääsen parturiin ilman lapsia, tapahtuu n.kerran 6kk. Erityislapsen jälkeen on ollut todella vaikea liikkua ja ottaa lapsia joka paikkaan mukaan. Ennen 2 terveen kanssa pääsinkin helposti ja vein heidät aina vaikka muutamaksi tunniksi kaverille. Nyt ei erityislasta voi jättää kuin sille joka osaa hoitaa häntä..mummot ei pysty auttamaan.

Olen kyllä jo harkinnut hoitajan palkkaamista.

Muistaakseni syömiset vaikuttaa noin 90% ja liikunta noin 10% laihtumisesta, joten ei ole laihtumisen takia mitenkään vakavaa, jos et pääse liikkumaan. Syötä nuo syömisesi vaikka kalorilaskuri.fi ja huomaat, että mistä pitää karsia. Sitä vois tietty kysyä, että mitä iloa miehestäsi on?

Vierailija
22/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

O Mies tekee omat jutut, on päivän ensin töissä ja sit illalla pitää päästä muualle, minä kun olen jotain varannut niin joudun perumaan ne, koska mies ei anna yhtään periksi. ... Olen kyllä jo harkinnut hoitajan palkkaamista.

minä harkitsisin tuossa vaiheessa jo eroamista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin antaa sen että hommaa zumba-dvd:t kotiin, on nimittäin aivan älyttömän tehokasta ja kiinteyttää hyvin keskivartaloa. Itsellä on lähtenyt parin kk treenillä monta senttiä vyötäröltä ja lantiolta. Huutiksessa noita näyttää olen halvalla myynnissä. Ja meillä lapsetkin on innoissaan mukana.

Vierailija
24/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin miehelle, että nyt leikitään eroa. Eli mies saa hoitaa yhden illan viikossa + joka toinen viikonloppu kokonaan lapset. Jos miehelle ei sopisi, niin toteuttaisin eron. Jos mies ei tapaisi omia lapsiaan sitten, niin sit hakisin kunnalta jotain tukiperhettä tms. avuksi.

Kamalasti kohtelee miehesi sinua ja lapsiaan. Muista, että ihmistä myös osittain kohdellaan niin kuin hän antaa itseään kohdella.

Tsemppiä elämäsi parantamiseen niin laihdutus kuin miesasiassakin!

Vierailija
25/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 12.00 nutrilett-pirtelö

klo 15.00 nutrilett-pirtelö

klo 18.00 nutrilett-pirtelö

klo 21.00 nutrilett-pirtelö

+ 2-3 litraa vettä

+ 1 kananmuna

+ kurkkua, tomaattia, salaattia

+ muutama kinkkusiivu

Näin minulla on lähtenyt 2 viikossa 5kg. Ei ole vaikeaa ja en ole liikkunut.

Vierailija
26/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 2-3 litraa vettä

+ 1 kananmuna

+ muutama kinkkusiivu

syömään vielä vähemmän pysyäksesi painossa mihin tuolla hemmetin epäterveellisellä dieetillä pääset.

Vierailija
27/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 2-3 litraa vettä

+ 1 kananmuna

+ muutama kinkkusiivu

eli jatkossa joudut syömään vielä vähemmän, jotta pysyt painossa, mihin pääset tuolla hemmetin epäterveellisellä dieetillä.

syömään vielä vähemmän pysyäksesi painossa mihin tuolla hemmetin epäterveellisellä dieetillä pääset.

Vierailija
28/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat omaa lihaskudostasi ja jatkossa joudut syömään vielä vähemmän pysyäksesi painossa mihin tuolla hemmetin epäterveellisellä dieetillä pääset.

Vierailija
29/42 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kuurini oli melko lyhyt. Pudotin nutriletilla 10kg yhteensä. Sen jälkeen otin tavoitteekseni lihasmassan vahvistamisen. Ensin siis pudotin kilot, sitten keskityin itse lihaksistoon. Tuntui itselläni helpommalta näin. Nyt olen syönyt proteiinipitoisia ruokia, käynyt kuntosalilla ja harrastanut myös kestävyysliikuntaa (juoksua). Kun kilot oli tiputettu, oli helpohkoa alkaa liikkumaan, kun sai syödä melko suuret määrät perusterveellistä ruokaa ja paino pysyy paikallaan. Kun pudotan painoa, ei minulla onnistu silloin liikkua paljon. Liikkuminen lisää vain nälän tunnetta ja tulee helpommin syötyä siten, että paino ei putoa.

Se, joka on nutrannut

Vierailija
30/42 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön näin:

aamulla: 2 leipää (vaalea) tee+ limsa tai mehulasi

pvä: 2 leipää (mehu ), joskus pulla

iltapvä: ruoka (yleensä jokin kastike ja perunat tai makarooni )

ilta: 2 leipää + tee

+ joskus limsalaseja, keksit, karkit,sipsit ym. herkut

Olen siis 77kg ja 175cm ja haluisin ainakin tuon 7kg pois, 10kg olis loisto.

Minusta tuntuu, että puhut paskaa. Nämä mitä syöt, ovat nimenomaan sitä höttöä mitä ei kuulemma pitäisi vetää. Et ole edes ylipainoinen, tai olet vasta niin nuori ettei mikään tartu ympärillesi. Joten kun ikää tulee, kaikki tuollainen jää ympärillesi, joten sitä odotellessa. Tsemppii tuleville kiloille.

Vierailija
31/42 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön näin:

aamulla: 2 leipää (vaalea) tee+ limsa tai mehulasi

pvä: 2 leipää (mehu ), joskus pulla

iltapvä: ruoka (yleensä jokin kastike ja perunat tai makarooni )

ilta: 2 leipää + tee

+ joskus limsalaseja, keksit, karkit,sipsit ym. herkut

Olen siis 77kg ja 175cm ja haluisin ainakin tuon 7kg pois, 10kg olis loisto.

Minusta tuntuu, että puhut paskaa. Nämä mitä syöt, ovat nimenomaan sitä höttöä mitä ei kuulemma pitäisi vetää. Et ole edes ylipainoinen, tai olet vasta niin nuori ettei mikään tartu ympärillesi. Joten kun ikää tulee, kaikki tuollainen jää ympärillesi, joten sitä odotellessa. Tsemppii tuleville kiloille.

vielä jatkaakseni äskeistä, että MIKÄLI olet se nuori, energiasi ei tipu tuosta pelkästä roskasta mitä syöt, vaan iän myötä alkaa tekemään mieli jo RAVINTOA. Jatka tuolla linjalla niin päädyt terapiaan kun ei mieli ja keho jaksa.

Vierailija
32/42 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma laihduttaa ilman liikuntaa. Syömiset vaikuttaa painoon enemmän ja lisätystä liikunnasta voi tulla virheellisesti sellainen olo, että ei tarvitse olla niin tarkkana, mitä syö.

Mulla on toiminut hyvin pätkäpaasto. Että joka vuorokausi olen 15-18 tuntia syömättä ja syön ruoat 6-9 tunnin aikaikkunassa. Yleensä niin, että syön illalla viimeisen kerran 19 aikaan ja seuraavan kerran seuraavana päivänä klo 11-13 aikaan.

Tässä on hyvää se, että iltanapostelut jää pois, ovat minulle olleet se suurin ongelma. Hyvää myös se, että ruokaikkunassa voi syödä ihan normaalit ruoat lounas + kevyt välipala + iltaruoka. Tai lounas + päivällinen + kevyt iltapala. Jotkut syö vaan lounas + päivällinen.

Tietty jos ruokaikkunassa syö tosi raskaasti tai herkkuja, tälläkään systeemillä ei laihdu. Mutta itselläni paastoaminen on vaikuttanut niin, että tulee pienemmästä kylläiseksi ja epäterveellisistä herkuista vähän huono olo.

Vierailija
33/42 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto on kyllä hyvä, mutta jos sillä meinaa jaksaa, pitää syödä suunnilleen järkevästi siinä ruokaikkunassa. Eli ei pääosin vaaleaa leipää ja mehua ja limua kuten ap. Suosittelisin pätkäpaastoa niin, että puuroa, ruisleipää, kasviksia, vähärasvaista lihaa, hyviä rasvoja. Rasvatonta maitoa/piimää. Herkkuja kerran pari viikossa.

Vierailija
34/42 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, että ap on elämäntilanteestaan niin kuormittunut, että voimat ei riitä ajatella terveellistä syömistä. Ja vaaleat leivät, limut, mehut, herkut on pöydässä sen takia, että ne on helppoja ja niistä saa hetkeksi mukavan mielen.

Jos noin on, isoihin tai minkäälaisiin elämäntapamuutoksiin ei luultavast löydy voimia. Eikös se tänään ollut Hesarissakin juttua, että parhaiten ruokatottumuksia saa muutettua, kun on hyvä tasainen elämäntilanne. Ja jos on pakko kuormittavassa tilanteessa vaikka laihduttaa, kannattaa lähteä tosi pienillä muutoksilla liikkelle.

Vierailija
35/42 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole syömättä. Kyllä laihtuu taatusti!

Vierailija
36/42 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa laihtua on syödä vähemmän. Mikä tässä yksinkertaisessa totuudessa on ylivoimaista tajuta?

Vierailija
37/42 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garcinia Laihdutuslääke - http://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

Vierailija
38/42 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on tehokasta.

Pudotin 2kk aikana yli 10kg pois. Tammi-maaliskuu alku.

Edelliseen 2 vuoteen en kävellyt metriäkään ns vapaa-ajalla lenkillä. 500g ranskanperunoita saattoi mennä kerralla joskus + muuta. Ruokaa söin enemmän kuin tarpeeksi. Jostain syystä en saanut lenkille, leipiä meni liikaa.

Maha kasvoi ja muualle. Kenkien sitomisessa ja maha tuntui, paidat ei istuneet kunnolla.

Yksi päivä päätin että nyt ja lähdin heti lenkille, 8km joka päivä, rivakka. Hiki tulee. Kotona kuntoilua punnerruksia, istumaannousuja, sarjoja. Paperille ylös, lihaskuntoa, liikkeitä.

Norm yksinkertaista ruokaa syön puolet pienempiä määriä, 2 kertaa päivän aikana. Illalla korkeintaan hedelmän, lihaskunnossa selvä ero ja muussa jaksamisessa.

Onnistuu muillakin, 5-10km lenkki on ajallisesti todella lyhyt aika. Se menee yhden tv ohjelman tai uutisten aikana. Liikunta ja lihaskunto antaa korvien väliin buustia.

Kyllä tälläinen onnistuu teillä naisillakin.

Vierailija
39/42 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen liikkua. Hyötyliikunta on avainsana. Se mitä syöt on kuitenkin tärkein. Tässä esim. oma päiväni

aamupala: kaksi kananmunaa ja kuppi kahvia

lounas: tavallista kotiruokaa missä paljon kasviksia

välipala: hedelmä

päivällinen: tavallista kotiruokaa missä paljon kasviksia

iltapala: kaksi viipaletta täysjyvä siemenleipää, juustoa, tomaattia ja hedelmä

Huomio, että ruokailujen välillä ei napostelua, juomana vettä. Kasviksia paljon. Herkkuja silloin tällöin mutta ei päivittäin. Annoskoot pieni teema lautanen.

Vierailija
40/42 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaa syömällä vähemmän. Ei laihtumiseen liikuntaa tarvitse.