Lue keskustelun säännöt.
Tallinnaan Siljalla vai Eckeröllä?
22.06.2011 |
Kumpi parempi ja mikä on hintaero? Kummalla kannattaa mennä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
menee 1,5 tuntia. en tiiä mikä hintaero. Kato nettisivuilta.
siljalla maksoi muistaakseni meno-paluu yhdeltä 34e.
Oiskohan eckeröllä 20e.
Kantosiipeä en tiiä
Jos haluut olla pidempään paikanpäällä niin suosittelen siljaa. on vähän kalliimpi mutta on paljon siistimpi.
Me lähdettiin aamusta ekalaivalla 7.30. sieltä lähdettiin 17.30 takas. siitä olis ollut vielä yks myöhempi laiva.