Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

turvaistuin vauvalle

Vierailija
14.06.2011 |

Jo menee monimutkaiseksi... Olen hankkimassa turvaistuinta 5kk ikäiselle vauvallemme. Kaukalo jäämässä pieneksi. Pituutta on n. reilut 70 cm ja painoa yli 9kg, siis isokokokoinen kaveri kyseessä :). Olen jo viikkojen ajan "metsästänyt" hyvää istuinta. Ongelma on se, että istuimet jotka ovat saaneet hyvän arvosanan Eurotestissä ovat kasvot menosuuntaan asennettavia ja kaikki selkä menosuuntaan asennettavat ovat saaneet huonoja (välttävä/heikko)arvosteluja. Kummasta siis tinkiä?! Tähän asti olen ollut siinä uskossa, että alle 3vee selkä menosuuntaan ja on noi törmäysvideot aika rajua katseltavaa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä Brion Zento (ostettiin suunnilleen saman ikäiselle kuin teidän vauva) ja ollaan oltu tyytyväisiä. Tässä uudemmassa mallissa on hyvät sivusuojat, joista istuin aiemmin sai moitteita. Ainoa "vika" on se, että istuinta ei saa kallistettua vaan on aika pystyasennossa. Vauvan asentoa säätämällä sai pojan hieman mukavampaan asentoon autounia varten, mutta ei se asento kuitenkaan paras mahdollinen ollut. Nyt, kun poika on 10 kk, asento on huomattavasti parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän