Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa mummoni tilanne, mitä tekisin?

Vierailija
14.06.2011 |

Mummoni on vanhainkodissa Pohjois-Karjalassa, itse asun Helsingissä. Hänellä ei oikestaan ole muita omaisia jäljellä kuin minä, serkkuni ja tätini (mummon tytär). Serkkuni ja tätini asuvat hänen lähellään, mutta heitä ei kiinnosta kovinkaan usein käydä häntä tapaamassa. Minua kiinnostaisi, mutta välimatka pitkä ja kallis, olen opiskelija. Soitellaan sitten aika paljon, mutta harmittaa, kun mummoni on näitä vanhuksia, joita harvoin käydään katsomassa :( Mitä voisin tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään saa muuttaa.

tai sitten käyt niin usein kuin voit:)

hatunnosto sulle!

Vierailija
2/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän laitospotilas voi muuttaa kotipaikkaa, joten ota mummo sinne omaan asuntoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan toki kysyä tädiltäsi ja serkultasi että voisivatko piipahtaa mummoa katsomassa aina silloin tällöin, kun sinä asut sen verran kaukana.

Käsin kirjoitettu kirje valokuvien kera ilahduttaa aina.

Ja käy toki kylässä silloin kun on tilaisuus. Opiskelija onneksi pääsee varsin edullisesti VR:llä.

Vierailija
4/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeviä uhdistyksiä tms, jotka tekevät "ystäväpalvelua" esim. käyvät juttelemassa ja ulkoiluttavat vanhuksia.

Vierailija
5/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä "olla vaivoiksi". Ehkä hän on sitten tyytyväinen oloonsa siellä yksinäisyydessä, en tiedä... Täytyy soitella enemmän ja kirjoitellakin. Ystäväpalvelu kuulosti tosi hyvältä idealta!

ap

Vierailija
6/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielläkin on oppilaitoksia.