Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhien on pakko hankkia lapsia?

Vierailija
14.06.2011 |

Olen tässä miettinyt, että mikähän siinä on, kun kaikista köyhimpien ja tyhmimpien on pakko pukata niitä muksuja kuin liukuhihnalta. Päiväkodissa lapsiaan hakee aina yksi tällainen mamma, joka on taas raskaana. Ei minkäänlaista koulutusta, tehnyt hanttihommia, ja puheista kyllä kuulee, että koulut jääneet kesken, eikä työntekokaan ole koskaan maittanut. Heillä menee huonosti: isot lainat ym.

Lapsensakin ovat todella yksinketaisia ja niitähän riittää! Vanhimmaiset niitä luokan vitosen oppilaita ja häiriköitä. Hieman vain ihmetyttää, että eivätkö nuo ihmiset tajua, ettei noilla geeneillä kannata lisääntyä, ainakaan tuossa määrin! Kyllä lapsentekoon tulisi olla vaatimuksena Äo-testi.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei omista mitään. Se on köyhä.

Vierailija
62/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja yhtä hyvin voisit käydä niiden vahempiesi taskulla ja hyödyntää perintöäsi ennakkoon."

Mun porukoiden omaisuus on kiinni heidän asunnossaan. Heillä ei ole muuta omaisuutta kuin isot asunnot ja autot. Minä saan työkyvyttömyyseläkettä (joka tosin on minimin suuruinen eli ei käytännössä riitä elämiseen), olen yli 30 vuotias. Vanhempani eivät ole velvollisia minua elättämään.

Oletko todella sitä mieltä, että vanhemmat ovat velvollisia elättämään aikuiset sairaat lapsensa? Olisitko sinä itse valmis elättämään omat lapsesi, jos he sairastuisivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No eihän se ole keskiluokkainen, jos ei omista mitään. Se on köyhä."

Ihminen voi olla keskiluokkainen ansiotulojen perusteella, vaikka käyttääkin kaikki rahansa saman tien kuin ne tulevat. Ei ne menot sitä tuloluokkaa määritä, vaan tulot.

Vierailija
64/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ventovieras sikiävä aikuinen? Kummallekohan se oikeastaan kuuluisi, ventovieraalle vai omaiselle??

Vierailija
65/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen syvästi vanhempia, jotka eivät auta aikuista lastaan, jota elämä on kolhinut!

Vierailija
66/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, miksi minun pitää elättää ventovieras sikiävä aikuinen? Kummallekohan se oikeastaan kuuluisi, ventovieraalle vai omaiselle??"

Mutta jospa sinun verorahasi käytettäisiinkin johonkin hyödyllisempään, vaikkapa alkoholistin tehohoitoon hänen viimeisen 3 elinkuukautensa ajan? Jospa jokun muun ihmisen verorahoista maksetaan sitten vaikkapa työkyvyttömyyseläkkeet. Voit lohduttautua tällä. Sinun maksamasi verot ovat niin pienet, ettei niistä riitä työkyvyttömyyseläkkeisiin enää sen jälkeen, kun ne on laitettu alkoholistien tehohoitoon.

Vierailija
67/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisitte, että niistä köyhienkin lapsista kasvaa työtätekeviä, veroja maksavia aikuisia, jotka kenties pyyhkivät pyllysi ja syöttävät sinua kun olet dementoituneena vanhainkodissa.

Vierailija
68/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät kotoa saa lainkaan työnteon esimerkkiä.

Vierailija
69/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"TUskin kasvaa, kun eivät kotoa saa lainkaan työnteon esimerkkiä."

Miten niin? Mun mies opiskelee nyt täysipäiväisesti ja kun valmistuu tekee luultavasti pitkää työpäivää. Köyhyys ei välttämättä ole kaikille loppuelämän kestävää. Eikä köyhyys välttämättä tarkoita lusmuilua.

Vierailija
70/70 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti, ihan kaikkien ei tarvitsisi lisääntyä. Naapurina asui perhe, jossa lapsia toistakymmentä, vanhemmat vähän yksinkertaisen oloisia. Ja löytyi synnynnäistä sydänvikaa, löytyi yksi kuuro jne. Ihan kaikkia geenejä ei kannattaisi jatkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan