Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 24+6 ja Istumatyö

14.06.2011 |

Onko muilla minkälaisia kokomuksia raskaana olla istumatyössä? Teen osa-päivätyötä, istun 6h/pvä melkeenpä yhtä soittoa. Olo on todella tukala ja tuntuu ettei mahalla ole tilaa enää olla sylissä. Meillä suvussa iso mahaisuus, joten kokoa jo on reilusti! :D Lonkat on kipeät, yölläkin pitää herätä kylkeä kääntämään. Sairaslomalle en haluaisi jäädä.. Kesälomakin on vasta heinäkuun lopussa ja äippäloma alkaa elokuun loppupuolella.. Mistä apua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta kahdesti. Ekalla kerralla sinnittelin äitiyslomaan asti. Mulla oli myös lonkat kipeät ja yöunet tosi surkeat. Olin loppuraskaudesta varmaan jo masentunut unen puutteen vuoksi. Itkeskelin kotona ihan turhasta jne. Jos lääkärissä kysyttiin vointia, saatoin alkaa itkemään jne.

Toisessa raskaudessa oli tarkoitus taas sinnitellä, mutta loppujen lopuksi itkin neuvolassa väsymystä ja kipeetä oloa. Jouduin äitiyslomalle kolme viikkoa aikaisemmin. Vaavi päätti onneksi syntyä kaksi viikkoa etuajassa.

Helpotusta en oikein mistään saanut. Tyyny jalkojen välissä tuntui kivalta, muuta en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän