Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä huomautettavaa yllätyskäynnille tullut perus- av-mamma kodistasi löytää?

Vierailija
14.06.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löytyisi kuin ruisleipää, juustoa, meetwurstia ja kurkkua särpimeksi kahvin kanssa.

Siistinä pidän kodin, joten siitä ei löydy huomautettavaa.

Vierailija
22/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sitä käy nyppimään se kun ollaan varakkaita ja meillä on 140neliöisessä jugend-kodissa Skannon ja Casuarinan kalusteita iloisessa sekasotkussa kirppari- ja perintökalusteiden kanssa. Ja jotain kamalaa Ikeasta ostettuakin löytyy, voi käääääK!

Eteisen pöydällä on ylimääräiset avaimet, jotka av-mamman mielestä ovat mieheni kotiin unohtuneet avaimet ja hän on varmasti pettämässä minua - jätä se sika!

Seuraavaksi se huomaa että minä en ihan itse ole omin pikku kätösin siivonnut, vaan laiskana turvautunut siivouspalveluun VAIKKA olenkin äitiyslomalla himassa, ja mulla on aikaa vaikka lehmät söis.

Vaipanvaihto-pisteeltä se huomaa kauhukseen paketillisen wipesejä, ja aloittaa naukumaan jostain pyllyjen pesusta vs. kaapimisesta.

Jostain av-mamma on saanut tietää että olen blogannut joskus 3 vuotta sitten ja paljastanut blogissani jopa sivuprofiilini, sen johdosta olen nyt koko perheeni vetänyt julkisuuteen. Av-mamma vetää pitkään henkeä ja antaa tulla tuutin täydeltä mitä mieltä on lapseni ulkonäöstä, vaatteistamme ja elämänarvoistamme. Ei, ne kaikki ovat jotenkin vääriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma ehtisi tuskin kahvit vetää huiviin (moccamasterilla tehtyä vaaleapaahtoista junttikahvia), kun pitäisi jo rientää raportoimaan av:lle kaameasta vieraspaikasta ja hirveästä emännästä.

Koti on vuokra-asunto, emäntä ylipainoinen mamupatja, kodissa on taulu-tv, kirjahylly ja mariskooli. Tarjoilu on junttia ja viini halpaa. Siistiä täällä on, mutta sehän kertoo asukkaiden mielenterveysongelmista.

Vierailija
24/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten kesken jääneen remontin, auton akkuja keittiön lattialla, vaatekasoja ja paljon pölyä.

Vierailija
25/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat hyppii ruokapöydällä ja juoksuinen koira on valunut pitkin lattioita.

Hyi, apua, iik!

Vierailija
26/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11- aito av-mamma paikalla!

Vierailija
27/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on unikkoverhot :P, sekä minä että mieheni leikimme/vietämme aikaa lasten kanssa paljon (ja jätämme kotityöt vähemmälle) ja meillä on yksi huone, jonne emme sen sotkuisuuden vuoksi päästä vieraita. Varmaan löytyy muutakin valitettavaa...

Vierailija
28/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat lavuaarissa

Erilaisia pelikoneita (liian monta siis)

Mautonta taidetta seinillä

Huonekasvit eivät varsinaisesti kukoista

Vaatteita lojuu siellä täällä

Kaamean värinen olohuoneen seinä

perus-av-mamma on siis mielessäni nipo ;)

Vierailija
29/29 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siitä voisi valittaa kun pyykkikori on TÄYNNÄ likaista pyykkiä. lasten huoneet sekaisen näköiset, leluja lattiat täynnä.

ikkunoissa sormenjälkiä.

telkkari päällä, tietokone päällä. lapset pihalla.

ylipainoinen löysä mamma tietokoneen edessä imettämässä vauvaa.