Eikö teistä ole vähän hassua mennä isosti naimisiin, kun lapsia on useampi?
Siis oikein perinteiset prinsessahäät valkoisissa kermakakkuhameissa ja kaikkea, kun yhdessä on oltu jo kymmenisen vuotta ja lapsiakin on jo useampi...
Kommentit (8)
Naimisiin saa mennä ihan miten itse ja puoliso haluaa.
Tuskin säkään neitsyt olit naimisiin mennessäsi. Samalla logiikalla voisi ihmetellä yhdessä asuneiden, vaikkakin lapsettomien, häitä.
T:pienesti naimisiin mennyt lapsellinen
Ja pisteenä i:in päälle: isä vielä luovuttaa morsiamen..
vielä vähän lisää, ap... Miksi vaivaudut paheksumaan muiden häitä?
Ja pisteenä i:in päälle: isä vielä luovuttaa morsiamen..
Ja hääpari vielä hokee lausetta:"Naimisiin meno ei muuta mitään". Niin, miksi sitten mennä naimisiin jos sillä AVIOLIITOLLA ei ole mitään merkitystä? miksi ei pysyä avoliitossa? Juhlia ja bileitä voi pitää muutenkin,ihan vaan juhlimisen ilosta, ei siihen avioliittoa tarvita.
Tällainen halventaa avioliittoa ja sen merkitystä.
Ja hääpari vielä hokee lausetta:"Naimisiin meno ei muuta mitään". Niin, miksi sitten mennä naimisiin jos sillä AVIOLIITOLLA ei ole mitään merkitystä? miksi ei pysyä avoliitossa? Juhlia ja bileitä voi pitää muutenkin,ihan vaan juhlimisen ilosta, ei siihen avioliittoa tarvita.
Tällainen halventaa avioliittoa ja sen merkitystä.
Mun mielestä naimisiin meneminen on ihan ok, mutta minusta on vaan vähän hassua yli 10 vuoden yhdessäolon jälkeen käyttäytyä kuin nuoripari, jolla arkinen yhteiselo on vasta edessä. Mulle ne perinteiset prinsessahäät, juuri siten että isä luovuttaa morsiamen yms, kuvastaa yhteiselon alkutaivalta.
Mun mielipidehän tämä vain on, eikä multa ole pois, jos joku tykkää kikatella ujosti isänsä käsipuolessa kohdatessaan alttarilla lastensa isän... Mutta jos pitäisin itse häät tässä vaiheessa, niin ne ois varmaan paljon rennommat juhlat, enkä ilkeis oikeen mitään huntuja laittaa.
ap
kun ystäväpariskunta 20 vuoden yhteiselon jälkeen päätti mennä naimisiin ja pitää isot häät. Lapset olivat teini-iässä. häät olivat tosi rennot ja hauskat, kauniit ja iloiset, ei ollut mitään jännitystä hääparilla, ei ollut paineita siitä meneekö kaikki suunnitelmien mukaan. Tosin mitään prinsessamekkoja ei nähty kuin pienempien lapsivieraiden yllä.